35+ en zwanger worden van de 1e

Ik had ook gisteren opeens een dikke streep.. na een aantal dagen steeds een licht streepje gehad te hebben..

Ik lees wel terug op meerdere plekken dat je dan eigenlijk al te laat bent.. en juist daarvoor gemeenschap moet hebben.. en een ander zegt weet juist zodra je de positieve ovulatie test hebt gemeenschap moet hebben..

Naja het afwachten kan nu iniedergeval echt gaan beginnen..

Ben wel blij dat ik gewoon een cyclus van 28 dagen lijk te hebbeb :)
 
De gynaecoloog geeft aan dat je het beste om de dag sex kunt hebben, op dagen 10 t/m 18 van je cyclus (als die rond de 27/28 dagen is, ligt je eisprong vaak rond dag 13/14). Dag 1 is dan dag 1 van je menstruatie. Dus als ik 1 september ongesteld ben geworden, is mijn eisprong rond 13/14 sept. Zaad blijf tot 72 uur leven in je lijf. Dus als je om de dag sex hebt, zou je altijd of nog wat zaad in je lijf moeten hebben of net na je eisprong sexen. Lekker technisch ;)
 
<p style="text-align: center;"> Ik hoop die dikke vette streep ook nog te gaan zien. Hier doen we het minstens om de dag.  Maar ja als we twee dagen achter elkaar zin hebben ;)</p>
<p style="text-align: center;">Bij mijn testen staat na die dikke vette streep vindt na 24 uur maar binnen 48 uur de ovulatie plaats.</p>
 
Balen mama-Lb dat er nog niks te zien is. Mijn verloskundige zei ook tussen dag 10-18 het extra gezellig hebben samen.

Ik temperatuur nu iedere ochten icm ovulatietesten en het is wel "leuk" om bij te houden. Zaterdag was mijn temperatuur het laagst en 's middags een ovulatietest gedaan en een dikke streep. Nog 2 weken afwachten....

Hopekijk kunnen we dan met Manon "mee klagen" over zwangerschapskwaaltjes ;-) (grapje Manon).
 
haha, Sanne, ik hoop met heel mijn hart dat we binnenkort samen kunnen klagen.

Ik raak helemaal in de war van jullie verhalen over ovulatietesten. Heb ook geen idee hoe ze werken. Als jullie maar vooral veel plezier hebben tussen de lakens ;-).

Afgelopen week flink in de stress gezeten. Het zit er inmiddels dik in dat mijn contract na 31 mei 2017 niet meer verlengd wordt. Maar duidelijkheid geven de managers natuurlijk niet...  De timing is wel heel erg slecht. Over 2 maanden ga ik met verlof en na mijn verlof heb ik nog 2 maanden te werken daar. Houdt in dat ik nu al moet voorsorteren op nieuw werk, maar vacatures zijn er natuurlijk nog niet. En na mijn verlof is de tijd om iets nieuws te vinden ook te kort. Ben ik straks verplicht om in mijn verlof al volop te solliciteren en afspraken te maken om te netwerken. Dag roze wolk :-(. Morgen mag ik weer naar de therapeut... En na donderdag heb ik een dikke week vakantie. Die komt dan weer als geroepen.

Ik ga voor jullie duimen, dames!
 
Ik had afgelopen zondag ook een positieve ovulatie test.. maandag was t streepje iets lichter dus toen ook nog maar even "plezier" gehad ;)

Nu dus op op het wachtbankje pff wat duurt wachten dan lang..

Ik duim met jullie mee!
 
Hè Manon, wat een rot vooruitzicht. Stress kan je nu beter helemaal niet hebben. Solliciteren heeft nu weinig zin. Na je verlof kan je het psychisch niet aan kunnen om nog even aan het werk te gaan, maar dat moet je ook kunnen. Het lijkt mij in ieder geval moeilijk om na 16 weken nog voor 2 maanden terug te moeten komen. Maar het ligt natuurlijk ook aan de situatie.



Hebben jullie ook zoveel problemen met deze app als je ingelogd bent? Even op het forum kijken, laat staan antwoorden is soms zo moeilijk. Kom steeds weer terug op de homepage. Of doe ik wat verkeerd?

Het is dat ik weet dat het niet kan, maar het lijkt wel of ik zwanger ben. Ben de laatste dagen zo moe en last van gevoelige tepels. Misschien dat het met de ovulatie te maken heeft. Nog een kleine 2 weken geduld...

Manon, sterkte en probeer je niet al te druk te maken (makkelijk gezegd). Je kan nu toch niks doen.
 
Hoi,

ik ben 36, bijna 37, en bezig met een eerste kindje. Zit nu in ronde 2 en had volgens mij vandaag ong moeten worden.

Heb wel krampen, maar verder nog niets. Wie weet :)

heb een vrij korte cyclus geloof ik. Rond de 23 dagen. Ben soms bang dat er te weinig tijd tussen eisprong en menstruatie zit door al dat gelees op forums. Wel al jaar of twee gestopt met de pil

Maar fingers crossed voor deze 2e ronde!!
 
Terug
Bovenaan