35+ en zwanger worden van de 1e

Het was nu 24 dagen. Het is altijd rond de 23, 24. Ook voordat ik aan de pil was of als ik even stopte.

Mij maak mezelf gek met lezen over te korte luteale fases. Maar ach, ben pas 2 maanden bezig (eigenlijk 1, de eerste was slecht getimed haha), dus mag me nog geen zorgen maken.
 
Lastig hè, om je geen zorgen te maken, als je eigenlijk vindt dat het te lang duurt.....

In mijn geval ben ik vooral benieuwd of het nog een keer lukt.... Ik heb natuurlijk al twee zwangerschappen achter de rug, maar inmiddels ben ikzelf ook bijna 10 jaar ouder.

Bij beide jongens was het na vier maanden raak. Bij beide een goede zwangerschap gehad, al is de oudste wel met 36 weken en 4 dagen geboren. Geen aanwijsbare reden gevonden, waarom hij eerder geboren is. De jongste is met 40 weken en 1 dag geboren.

Afwachten maar tot eind van de maand..... dan ben ik ook jarig, zou wel een mooi cadeautje zijn....
 
Fingerscrossed is je menstruatie nu echt doorgezet? Mama -Lb dat zou een heel mooi verjaardagscadeau zijn.

Ik weet dat het niet kan, maar ik ben de hele week al zo moe. Word 's ochtends al moe wakker met zware benen. Had vorig weekend mijn eisprong en kan me niet voorstellen dat je na 2 dagen al wat voelt. Verder merk ik ook niks. Nog een week afwachten... Zal vast niet.

Ik probeer het ook wat meer los te laten maar het is zo moeilijk. Ik ga het onderzoek Slimmer Zwanger ook niet doen.
 
'Er niet zoveel mee bezig zijn' is net zoiets als "ik mag niet denken aan een olifant'. Ik probeerde er ook niet mee bezig te zijn, in elk geval niet hardop. Maar mijn man had toch door dat ik ermee bezig was. Ik had zelfs al eens aan de huisarts gevraagd wanneer ik de volgende stap mocht nemen, maar dan moesten we toch wel een jaar bezig zijn geweest en dat waren we nog niet. Gelukkig was dat niet nodig, maar geduld hebben wel.

Ik heb het gedoe op mijn werk even van mij af gezet; ben nu een weekje op vakantie. Volgende week zie ik wel weer verder.

Het zou voor iedereen leuk zijn als het deze maand raak is. :)

De tijd zal het leren...
 
Helaas vandaag ongesteld geworden. Was wel weer een teleurstelling, weer een maand wachten.

Hoe gaat het met jullie?
 
Terug
Bovenaan