35+ en zwanger worden van de 1e

Ik heb ook een ovulatietest gedaan.. die van de kruidvat. 7 voor 13.95.

Ik zie een licht streepje.. volgens de gebruiksaanwijzing betekent dat nog geen LH piek en dus geen eisprong binnen 36u.

Morgen weer proberen rond dezelfde tijd.
 
Ik heb de ovulatietesten van zwanger en kids. Online gekocht. Waren niet duur en kreeg er twee gratis zwangerschapstesten bij. Hopelijk zijn die snel nodig ;)

Ik heb het idee dat ik wel richting mijn eisprong ga, aangezien het streepje wel langzaam aan iets donkerder kleurt. Even afwachten maar....
 
Vanmorgen met temperaturen was mijn temperatuur iets gezakt en vanmiddag een ovaluatietest gedaan en kreeg toen een licht streepje te zien. Volgens de app heb ik morgen mijn ovulatie.



Wel toevallig dat we allemaal, op Manon na ;-), ongeveer gelijk ovaluaren. Eind van de maand ook gewoon allemaal een positieve test. Starten we gewoon met een nieuw forum ;-). We moeten positief blijven toch?
 
Vandaag heb ik ook weer een ovulatietest gedaan.. gek genoeg was nu het streepje wat lichter.. snap er niks van..

Op basis van een cyclus van 28 dagen zou ik zondag mijn eisprong moeten krijgen..

Wel grappig dat we allemaal beetje tegelijk zitten inderdaad... ben benieuwd hoe het bij jullie verloopt!
 
Joh, zit ik te zeuren over zwangerschapskwaaltjes en jullie zouden willen dat jullie er last van hadden :-(. Zwanger zijn is niet altijd een roze wolk... Zeker niet na een week van doktersbezoeken, de zoveelste keer bloedprikken, onzekerheid over mijn baan en huilbuien.

Maar Sanne, je hebt gelijk. Ik word goed begeleid. En als dit aan het eind van de rit alles is, dan mag ik in mijn handjes knijpen.

Ik hoop dat jullie ook snel kunnen klagen over zwangerschapskwaaltjes. Dan openen we een topic met de naam '33 jaar of ouder en zwanger' :)

 
Manon: wat vervelend onzekerheid over je baan. Is niet niks in combinatie met alle hormonen.

Volgens een cyclus van 28 dagen zou ik ook vandaag mijn eisprong moeten hebben. Maar ja geen idee of mijn cyclus 28 dagen is.... ovulatietest gaf een licht streepje....dus lijkt er nog niet op.

Afwachten maar weer, zit niets anders op. Gelukkig afleiding genoeg met een verjaardagsfeest volgende week. Dus de tijd vliegt. Moet ook zeggen dat ik het wel beter los kan laten dan bij de eerste twee. Toen was ik er veel meer mee bezig.....

Succes allemaal!!!







 
Hee dames,

Je situatie is je situatie, dus "klaag" maar raak ;) vind het fijn hier wat verhalen te kunnen lezen en delen juist. Zwanger of bezig. Mijn temperatuur is flink gezakt vanochtend. Verwacht morgen mijn eisprong. Moet eerlijk zeggen dat we weer vooral lekker sexen als we er zin in hebben. En rond mijn eisprong posities kiezen dat hij wat dieper in me zit. Maar verder gewoon lekker leven. Eerder was ik al gestopt met alcohol, rood vlees etc. Dat eet ik nu gewoon weer. Komt wel als het zover is.

Mijn cyclus is regelmatig maar mijn eisprong varieert per maand. Ik gebruik ook de kruidvat testen werken prima. Ik heb ook vaak eerst een paar dagen een heel licht streepje en dan een dikke. Zou leuk zijn einde van de maand allemaal positieve testen! Duimduimduim!
 
Hier nog geen ovulatie waargenomen met de testen.... Geen idee dus wat mijn cyclus doet.

Tot die tijd houden we het maar heel gezellig tussen de lakens, zeker niet vervelend ;)

 
Terug
Bovenaan