35+ en zwanger worden van de 1e

Wat balen, Sanne! :(

Ik ga morgenochtend testen. Wil niet meer wachten. Ik verwacht van niet toch. Morgenavond een feestje en vind het wel fijn om te weten of een biertje een goed idee is ;)



Ik duim voor jullie!
 
Balen Johanna en Sanne!! Op naar de volgende ronde.

Ben inmiddels terug van vakantie. Niet echt uitgerust, heb hopelijk wel weer genoeg energie om de komende weken door te komen. Het is voor mij inmiddels aftellen naar mijn verlof. Nog twee maanden :).
 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier dus allereerst heel veel succes voor iedereen die probeert zwanger te worden en van harte gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn. Zelf ben ik 36 en ruim 17 weken zwanger van (mijn) eerste kindje. Ik zeg "mijn" omdat het mijn eerste zwangerschap is en "ons" eerste kindje samen. Het dochtertje van mijn vriend woont bij ons en voelt voor mij zeker ook als eigen maar is natuurlijk biologisch niet van mij. Gezien mijn leeftijd en de wens om samen een broertje of zusje voor sophie op de wereld te mogen zetten zijn wij in januari van dit jaar gestopt met de pil. Omdat er een hele hoop gebeurt is mbt tot het bij ons krijgen van sophie (lang verhaal) in deze periode is het proberen zwanger te worden een beetje naar de achtergrond geraakt. We hadden door alle rechtzaken en zorgen over sophie niet de tijd om er heel erg mee bezig te zijn zeg maar. En toch was het eigenlijk heel snel raak. Wij en ook sophie zijn heel erg blij. Ze kan niet wachten om grote zus te mogen  zijn.
 
Ik meld me ook graag hier. Ben inmiddels 36 jaar en kan zeggen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje.

Vorig jaar waren wij voor het eerst zwanger, echter is dat helaas een miskraam geworden. En nu pas een jaar later is het weer gelukt. Eigenlijk op het moment dat ik het los liet was ik ineens weer zwanger.

Wij zijn hier uiteraard heel erg happy mee. En hoop dat dit jullie ook hoop geeft om door te gaan
 
Hoi Silvia, welkom!

Fijn dat het relatief snel raak was. En dat na zo'n heftige periode. Ik durf te zweren dat wat betreft psyche invloed heeft op het lichamelijke. Maar jullie waren er op dat moment ook niet echt mee bezig.
<p style="text-align: left;">Hoe voel jij je?</p>
 
Terug
Bovenaan