35+ klussers 2

Hoi meiden. Moest er spontaan van huilen maar ik heb net getest. Met kruitvat die 2 voor 5 euro en ik zag de streep zo komen. ZWANGER, en dat de 1e ronde na de miskraam.
Tuurlijk blijft het spannend maar heb er ook wel het volste vertrouwen in. Vorige week dacht ik nog: als het de 1e ronde raak is dan komt het goed, want mijn andere 4 kinderen zijn ook van de 1e ronde. En de miskraam niet. Mischien niet helemaal een logische gedachte. Van morgen nog voordat ik de test ging kopen heb ik een schattig babyshirtje gekocht.Was er ineens zeker van.  Ga ik straks inpakken met de test en aan manlief geven. Die verwacht nog geen test. Gisteren zeiden we nog: eind van de week testen

Dit moet toch hoop geven voor jullie. Over 2 mnd wordt ik 40 en het is gelukt. Hoop dat jullie me snel volgen

Gefeliciteerd Wilhelmin!!!! Wat doe jij om zo snel zwanger te raken...
Grappig dat je het voor je test al wist! Ik had dat ook bij Aron, verder nooit meer gehad vlak voordat ik een test deed, dus ik zal voortaan netjes proberen te wachten!

Ik ben benieuwd deze maand, we gaan morgen wel carnavallen, net een paar dagen voor mijn nod, dus kan eigenlijk niet drinken....mmmmmm, dan is er helemaal geen klap aan denk ik, ben al niet zo van de carnaval! Maar als ik morgen rozige afscheiding krijg, net als alle eerder zaterdagen, weet ik zeker dat ik niet zwanger ben en ga ik er maar voor.

Sandy, al je vrouwenavond gehad? Was het gezellig?

Tot snel, liefs!

Jeetje Wilhelmin! Wat lees ik nou?? Was het dus toch een innestelingsbloeding!! GEFELICITEERD!!!!! En inderdaad, hoe doen jullie dat zo snel? Vertel vertel. Fijn he toch nog voor je 40e. Ik heb dat ook heel sterk, nog maar 6 maanden te gaan...

Ik denk zelf niet dat het bij ons raak is deze keer. Heb geen klachtjes, behalve beetje gevoelige borsten maar dat is het dan ook. Ga er ook voor 95% van uit dat ik ongi ga worden, maar hou nog wel een slagje om de arm, je weet tenslotte maar nooit. Mijn tempstaatje ziet er ook net zo uit als de keren dat ik niet zwanger was, dus dan is het bij mij al snel 1 en 1 is 2. Daar ben ik dus al een paar dagen sjaggerijnig van. Ben zo bang dat het me niet meer gaat lukken

xx Luna

Ja, ik weet het ook niet hoor, hoe we dat doen. Let zelfs niet op mijn vruchtbare dagen ( behalve deze keer 1 keertje dan geklust omdat ik dacht dat ik meer slijm van de eisprong had). Zoals mamaron al een keer schrreef. Mijn man heeft superzaadjes die gewoon al liggen te wachten tot de het eitje komt.
Ik weet het niet maar zie het als een groot kado van God.

YES YES YES.... gefeliciteerd Wilhelmin. Ik ben heel blij voor jullie, fijn dat je er het volste vertrouwen in hebt, al zal het de eerste tijd erg spannend voor je zijn.

Biedt toch perspectieven voor de rest he, zomaar 2 zwangeren er bij binnen een week!

Jet, dat van dat erkennen en de voogdij regelen wisten we al, maar op het gemeentehuis hebben ze het ook nog eens benadrukt. Daarom begon mijn vriend onlangs ook al over trouwen, omdat hij van verschillende collega's had gehoord dat het nogal een heel gedoe was om het voor elkaar te krijgen. Een collega was al een aantal keren naar de rechtbank geweest om het te regelen. Dat ziet Dennis niet zo zitten, dus wie weet vraagt   ie me binnenkort toch nog :)

groetjes, Brigitte

hoi allemaal,

Vandaag 2 strepen op de ovutest. We hadden vanochtend al uitgeslapen en een privefeestje gebouwd, dus dat is geregeld.
Morgen en overmorgen nog maar eens voor de zekerheid en dan maar weer afwachten!!
Mijn NOD is dus 15 februari (wie vroeg dat ook alweer?)

Ik heb al jullie verhalen gelezen, maar niet alles onthouden in ieder geval:

Wilhelmin; supergefeliciteerd!!!!! Ik vraag me ook af, hoe doe je dat zo snel?? maar je schreef al dat je dat zelf ook niet wist. Superzaad of supereitjes of allebei??

Fijn dat met al jullie zwangeren het zo goed gaat, dat geeft me wel moed. Soms vind ik het ook een beetje eng omdat je op het forum ook van alles leest wat minder fijn is aan een zwangerschap.

2 zwangeren kort na elkaar, super!!

Hopelijk volgen ik en gwen en jet en de rest ook snel.

Allemaal welterusten en groetjes,
Wietske

ALAAAAAAAAAAF,

Jippie weer ééntje zwanger joehoe!!! Gefeliciteerd hoor wilhelmin, en ik hoop dat alles goed voor je blijft gaan en knap dat je zo positief ernaar kijkt ook al blijft het spannend hé zo in het begin!!! Heel veel succes meis kei goed neiuws en lekker snel mooi toch!!!

Fijn Bries dat je zo'n mooi echo had jammer dat je niet weet wat het gaat worden, maar wie weet met de 3D echo wel, succes meis!!!

Wietske, hoop dat je lekker kunt gaan klussen met de carnaval das wel zo ontspannen met wat biertjes op!!! Had gezien dat we gelijk lopen   met onze NOD!!! Ook ik moet het de 13 februari worden!!! Meis klus ze en veel pklezier met carnavallen!!!

En de rest van de meiden toy toy, het gaat goed hier nog ff en dan zijn we hier met z'n alle weg das zou mooi zijn!!!

Had donderdag weer eens voor het eerst behoorlijk wat gedronken, ging eigenlijk best goed en het was heel gezellig geweest!!! Alleen merk je dat de volgende dag je er eigenlijk erg veel last van hebt, je moet vroeg op voor de kleine meid, poeh zeg niks gewend meer!!!! Dit was ook wel bijna 1 jaar geleden dat ik echt ben wezen stappen dus ja logies toch???
Sinds gisyteren heeft Jessica weer koorts snap er niks meer van hebben jullie een idee hoe dit kan komen??? Weet het ook niet meer maar ze slaapt wel goed ja logische als je koorts hebt!!! We wachten af hoop dat het eens weggaat arme meid!!!
Nou meiden allemaal heel veel sucees met alles en we lezen wel verder wie de volgende is!!!!

Liefs Sandy

Hey meiden,

Luna, ik kan me jouw gevoel helemaal voorstellen, heb ook telkens een paar dagen voor mijn nod zo'n dip als de pms-klachten verschijnen. Ik voel ook niets dus waarschijnlijk is het deze keer ook niet raak. Nou, nog even hoop houden noor! Het lukt ons echt weer een keertje!

Sandy, wat vervelend dat Jessica zo vaak ziek is, kan de arts niets vinden waardoor ze een lagere weerstand heeft? Ik wil je niet ongerust maken, maar ik herken dat helemaal niet zelf dus vandaar, sterkte meid!

Wietske, wordt het bij jullie al een beetje 'verplicht'? Bij ons gaat dat niet al te lang meer duren vrees ik. ik merk dat ik na mijn ei twee weken veel minder zin heb, dat is wel jammer.  

Nou meiden, vanmiddag als Xena (brrrrr.....koud, ligt er overal sneeuw?)) verkleden, en me dan (bijna) nuchter zien te vermaken, dat zal lastig worden, we gaan eigenlijk meer voor Aron dan voor onszelf, dus misschien zoeken we wel een kindergelegen-heid op.
Fijn weekend!
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan