35+ klussers 2

Sandy, jammer dat je een negatieve test had, maar je wist het al. Valt toch tegen.

bij  mij nog steeds geen ongi. Denk dat ik morgen testen ga kopen. Ben vandaag wel heel raar duizelig en vanmorgen misselijk. Maar dat heb ik weleens meer. En die duizeligheid is nog niet weggeweest na de miskraam. Heb toen wel ijzer gekregen maar iedere keer als ik het neem ga ik aan de diarree. Neem dus af en toe 1. Probeer wel heel goed op ijzerrijke voeding te letten.

Jaaaa joepie Ikke zwanger!!! geweldig goed nieuws, geniet er van nu wij nog hihihihi

Angel gaat ook alles lekker en al bijna trouwdag tijd, heel veel plezier op jou/jullie dag maak er een feestje van ;)

Sandy, zo'n negetieve test blijft balen he.

Wilhelmin, mijn ijzer is ook vaak laag en die ijzerpillen brrrr ellende, ik probeer zo vaak mogenlijk appel/peren stroop op brood te eten die stroop is ook een ijzerbommetje
Ben je trouwens al lang overtijd nu?? Ik kan niet het geduld opbrengen om lang te wachten met testen hihihihi ik ben te nieuwschierig en heb al een paar testen in huis liggen voor het geval ik kan gaan testen.

En hier gaat verder alles zijn gangetje, maandag zijn de rode duivels echt doorgebroken maar mijn ongesteldheid neemt al af/is bijna over. Heb vandaag uit nieuwschierigheid al een ovulatietest gedaan en die geeft toch nu al een bijna even donkere streep als de andere streep...... en dan maak ik mezelf weer onzeker, heb ik nu al zo vroeg een eisprong die eraan zit te komen? komt dit omdat ik nog een beetje ongesteld ben? pfffff soms word ik gek van mezelf hebben jullie dat ook wel eens?

Groetjes Jet

Hoi allemaal,

de 20w echo was goed! Helaas wilde de kleine niet echt meewerken, en weten we nog niet wat het wordt. Maar dat is niet zo erg, veel belangrijker is dat alles er op een aan leek te zitten, en dat alle organen er goed uitzagen.
We gaan over een paar weken wel een pretecho doen, en hopelijk zien we dan of het een jongentje of een meisje wordt.

We hebben een dvd mee, met alles daarop, echt heel erg leuk om te zien, het is echt een minimensje. En het beweegt de hele tijd, maar ik voel er nog niks van. Volgens de vk kan dat ieder moment komen.
Mijn buik was goed, bloeddruk ook en moet over 4wk terug voor normale controle.

Angel, wat snel al zeg je trouwerij, echt leuk hoor. Wij zijn vandaag op het gemeentehuis geweest voor het erkennen van de ongeboren vrucht, zoals dat zo deftig heet. Maar mijn vriend begon toch over dat trouwen misschien wel makkelijker zou zijn. Ha ha, hij weet dat hij alleen maar hoeft te vragen, ik zeg toch wel ja. Dus ben benieuwd of hij binnenkort op de knieen gaat ;)

Brigitte

He lieve meiden,

Wat leuk dat je al een mooie afdruk hebt gekregen he, Angel!
Fijn dat het goed gaat, die vermoeidheid is wel logisch met een kleintje er bij.
Enne.... bijna trouwen!

Wilhelmin, jouw nod is  nu of nog een paar dagen wachten? Kun je weer zo lang wachten met testen? Spannend hoor.Hopelijk is het weer raak!

Balen he Jet, toch nog wat aanmoediging nodig van je dochter

Wietske, hoe lang moet je nu wachten tot je nod?

Luna, zijn we de enigen a.s dinsdag met nieuws? Ik heb nog nergens 'last' van, dus deze keer is het misschien eindelijk WEL raak, hihi!

Maaike, hoe gaat ie, had je nou medicijnen voor een eisprong, ik weet het niet meer, sorry.

Sandy, wat vermoeiend he, de eerste jaren van een kindje, ik hoop dat ze snel de hele nacht doorslaapt en niet zo vaak meer ziek is! Wel een voordeel dat ze nog s'middags slaapt als je straks  zwanger bent! Ik kan me voorstellen dat het elke maand toch een beetje hoopvol en spannend is of je niet al zwanger bent.

Paulien, het goede nieuws al aan anderen verteld? En hoe gaat het met je rug?

Bries, al/nog druk aan het verven?

Nou, ik heb verder niets bijzonders te melden, wou het leesvoer weer effe opkrikken, tot de volgend keer.(En om mijn berichtje nou zes keer te plaatsen, haha! hoe doe je dat trouwens...)

Liefs Gwen

...Had mijn tekst een tijdje open staan, dus had je berichtje nog niet gelezen, Bries.
Wat fijn dat alles helemaal goed is joh! Wel een beetje jammer zeker dat je nu nog niet weet wat het is, maar heb je zelf al een duidelijk gevoel?
Is heel bijzonder als je hem/haar straks in je buik voelt bewegen, heb je ook nog geen plopjes?
Succes dan maar bij de pretecho volgende keer!
Liefs Gwen

Hoi Jet. Ik ben weleens na 2 weken alweer ongi geworden, dus je kan best een keer een hele vroege eisprong hebben. Ben ook weleens(onverwachts ) zwanger geraakt en dat moet dan de dag na mijn laatste ongi dag zijn. Toen waren we er nog niet aan toe, vooral mijn man niet(ik wel) en zei toen: nu is het wel veilig want ik was gisteren nog ongesteld. Het was dus toen een vruchtbare dag bleek later.
Dus wat let je. Baat het niet dan schaad het niet.

Ik weet niet hoever ik overtijd ben. Heb ong een cyclus van 30 dagen. Dat zou dus gisteren zijn, maar na de miskraam weet je niks zeker. Wat ik wel weet is dat ik de 11e veel taai slijm had(eisprong?) week later uur erge buikpijn en de 25e een veegje bloed en mestruatie pijn (innesteling). Verder zijn mijn testen altijd pas na een week overtijd pos.
Vandaar dat ik wacht.

Hallo allemaal,

Brigitte, Mooi he als alles op zo'n echo er goed uitziet en de beelden mooi op dvd kun je nog een paar keer koekeloeren.

Wist je trouwens dat het erkennen ook echt alleen maar erkennen is, als je wilt dat je vriend ook alle rechten en plichten krijgt naar jullie kindje toe dat je hem dan moet laten bijschrijven in het voogdij register. De ambtenaar op het gemeentehuis vertelde ons dit toen wij de aangifte van erkenning deden, het schijnt dat veel mensen dit niet weten.

Wilhelmin, ik zit weer met een brede greins achter de pc, baat het niet schaad het niet, je heb helemaal gelijk hahahahha Ik zal vanmiddag weer zo'n ovulatie testje doen ben benieuwd of het streepje donkerder word. geloof dat ik mijn mannetje voor de zekerheid maar even ga verleiden vanavond hahahaha

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan