35+ klussers 2

Hoi Sandy. ik heb ook een dochter die regelmatig koorts heeft. Verder heeft ze dan niks, alleen koorts. Dacht zelf altiojd datr ze dan wat moest verwerken. Deed haar gewoon s avonds met paracetamol in bed en de volgende dag was ze weer oke.
Mijn zoontje had 1 keer per maand een paar dagen koorts, en echt ziek. Kwam niks uit bij het ziekenhuis maar toen hij een anti-allergisch drankje kreeg knapte hij onwijs op. Nu hebben we de vloerbedekking weg en hij is niet meer ziek geweest. Al een jaar niet.

Jaaaa Wilhelmin ook zwanger, zo he het gaat goed hier. Ik las laatst ergens dat voor dit jaar bij de tweelingen gezinsuitbreiding te verwachten zou zijn, mijn man is tweeling hahaha dus het gaat dit jaar zekers lukken.

Brigitte, ja dat het met erkennen en voogdij regelen een gedoe is klopt, wij waren ook niet getrouwd toe Naomie was geboren, we zijn begonnen 2 maanden na haar geboorte met alle formulieren ed opvragen, het heeft uiteindelijk tot vlak voo rhaar 1e verjaardag geduurt voordat alles echt helemaal geregeld was. Ondertussen zijn we getrouwd en dat is echt een stuk makkelijker.

Wietske: ik ga voor je duimen dat deze ronde voor jou ook raak is.

Ik test nog wel met de ovulatietesten maar ik ga niet meer zeggen wanneer mijn ei komt, mijn man vind dat te verplicht en wil dan dus niet klussen hahaha ik denk dat ik mijn ei nu al gehad heb, een hele vroege deze keer en heb niets gezecht, de laatste paar dagen goed geklust dus wie weet..... ik ga nog wel even door met de ovulatietesten een vriendin van me heeft 2 eisprongen per maand een hele vroege en een normale... ik hou alle opties open want ik ben bijna altijd wel na 26-28 dagen ongesteld.

Groetjes Jet

Hoi meiden,

Vandaag 2 hele vette strepen, dus wij vanmiddag weer lekker deur op slot, gordijnen dicht en feestje bouwen. Kon nog mooi even tussen de lunch en de carnavalsoptocht!
Mijn man heeft er gelukkig geen moeite mee om het rondom een positieve test wat vaker te doen. Je kunt best een verplicht nummer toch romantisch, gezellig en fijn maken als je daar allebei je best voor doet!
Hij staat met z'n neus boven het teststaafje te gluren naar een eventueel 2de streepje, zo lief!!!
Hij heeft al 3 volwassen kinderen van z'n vorige vrouw, maar wil net als ik dolgraag nogeens van voren af aan beginnen, daar ben ik heel blij mee.
Voor de zekerheid doen we't morgen nog een keer en daarna zien we wel wanneer we weer zin hebben. Ik merk altijd wel dat ik rondom mijn eisprong veel meer zin heb dan anders, hormonen denk ik.

Vandaag is bij ons onverwacht het eerste lammetje bij de dwerggeitjes geboren. We hadden de eerste pas over 2,5 maanden verwacht, maar de bok is vorig jaar een keer ontsnapt en bij de geitjes terechtgekomen. Blijkbaar heeftie met dit geitje toen snel een wipje gemaakt!! Hij is lief en schattig en heet Bertje Bok.

Allemaal veel groetjes en veel plezier met carnaval en tot gauw.

Wietske

Hoi meiden,

Dit geloof je toch niet.... Gisteren had ik de hele dag een zwaar gevoel in mijn onderbuik dat uitstraalde naar mijn bovenbenen en hele zere boobies. Ik had vorige week al testen besteld via babybrabbel, dus ik dacht als ik nou zondag mijn temp niet daalt, maar gelijk blijft of stijgt doe ik een test. Vanmorgen bleef de temp gelijk dus ik testen.

En wat denk je???? ZWANGER!! Wel nog een vaag 2e streepje, maar je ziet em duidelijk. Het is ook nog ver voor mijn nod, die is pas a.s. donderdag.
Ooooh ik kan het níet geloven. Dit is toch niet normaal. Was een paar dagen geleden zo overtuigd dat ik niet zwanger was. Mijn tempstaatje is echt heel anders dan mijn andere 2 zwangerschappen en lijkt echt op het staatje van niet zwanger. Blijkbaar kun je daar dus ook geen conclusies aan verbinden.

Wat wel gek is, ik heb gisternacht gedroomd van 2 strepen op de test. Toen ik zwanger was van Thijmen, maar het nog niet wist, droomde ik van mijn moeder (die   niet meer leeft) en die mij hielp met de bevalling van een jongetje. En in mijn vorige zwangerschap heb ik gedroomd van een miskraam. Tot nu toe is alles dus uitgekomen. Eng he?

Ik geloof het nog steeds niet hoor. Ga ergens deze week nog eens testen om te kijken of het streepje donkerder wordt.

Maar voorzichtig strooi ik hier alvast wat glitters voor jullie allemaal!

Ik hoop zo voor jullie dat jullie mij en de andere zwangeren heeeeeeel maar dan ook HEEEEEEL snel mogen volgen. Voel me bijna schuldig.

Heel veel liefs,
Luna

Wat een verrassing Luna!!! Helemaal omdat je het niet verwachtte.
Ik had ook 3 dgn voor mijn NOD al een licht streepje, pas 2 dgn er na was het echt een donkere streep.   Als jij over een paar dagen weer test is het vast ook wel donkerder.

gefeliciteerd hoor!  

Weer 1 er bij, in dit tempo  is volgende maand iedereen zwanger, dat zou toch fantastisch zijn!

Brigitte

Dat geeft weer hoop Luna!!!! Gefeliciteerd, wat een leuke verrassing! Wel heel apart van je dromen, ook een goed teken he?
Nou, lekker gaan genieten, en bedankt voor de glitters, misschien helpen ze nog voor deze maand, hihi!  Mijn nod is ook ergens dinsdag (kan een beetje door de war zijn door die schimmelinfectie?) maar heb ook nog geen voortekenen van een naderende ongie....whoeeee.....

Wat leuk, Wietske, dat jullie al een baby-geitje hebben. Schattig zijn ze he? Hebben ze het niet moeilijk met dit weer?
Nou, zet hem op he, we moeten ook maar eens allemaal tegelijk naar het volgende forum!
Jij zit dus nog midden in het carnavalsgebeuren, het was gisteren wel heel gezellig, maar ben er wel weer klaar mee hoor voor een jaar.

Ik hoorde van mijn buurvrouw dat er volgens de verloskundigen heel veel miskramen waren geweest aan het einde van afgelopen jaar, zij heeft in dec. ook helaas een miskraam gehad, en nu zijn we op de hoogte van elkaars zw.-wens, wel leuk.
Nou, hopelijk is die tijd dan nu voorbij en komen er een hoop gezonde babietjes ter wereld!
Ga weer ophangen, tot de volgende keer, Liefs Gwen.

Luna, wat een geweldig nieuws. Je had het helemaal niet verwacht. Maar mischien was je daar juist chaggerijnig van, want je schreef dat je dat al een paar dagen was. Nu niet meer he?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga lekker genieten.
Ik kan het voor mezelf ook nog niet geloven. Lijkt soms of het niet waar is. Voel me ook goed maar vanacht wel wat buikpijn. En daarna slijmverlies. Dan is het toch weer eng.

Terug
Bovenaan