35+ klussers 2

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties!

Gwen, jij bent nu als eerste aan de beurt met je nod. Volgens mij raakt je cyclus toch niet in de war van een schimmelinfectie? Ik hoop het zó voor je!!!
En voor de anderen natuurlijk ook!

Wilhelmin, dan nu de volgende stap he? Je bent nooit onbezorgd, in welk stadium van de zwangerschap je ook zit. In ieder geval moet het  nu blijven zitten, dus op naar de 1e echo. Ik ga eind van de week de gyn bellen voor een afspraak. Wanneer ben jij dan ergens uitgerekend? Ik zit volgens mij op de 16 oktober.

xx Luna

Hoi Luna, volgens mij zit ik op 8 okt. wil pas een echo bij ong 10 weken. Anders ben ik nog niet zeker. Vorige keer bij 8 weken en 6 dagen gestopt. Mischien kan ik 2 echo's. Als ik er 1 vroeg neem maar dat weet ik niet. De gyn zei: je mag kiezen of je gelijk komt of later. Ik begreep wel dat ze 1 echo doen als het goed gaat. Ze zei wel: soms doen we er 2. Zoals het er nu voorstaat doe ik de 1e maand nog niks. Heb wel zwanger vitamines gehaald

Hoi Gwen, hoe staat het er voor? Voel je al wat? Ben erg nieuwgierig...

Mijn mannetje heeft nu elke ochtend een glas vergeperste jus klaar staan voor me. Lief he? Hij vind het wel allemaal doooodeng. Ik heb dat wat minder, maar die zenuwen zullen wel komen als we  een echo hebben. Brrr moet ik nog ff niet aan denken. Ben  nu nog even aan het genieten.

Tot later!
xx Luna

Hoi meiden,

Ik heb wel iedere dag meer hoop- is natuurlijk ook logisch he. Mijn borsten zijn wel mega! (dat betekent bij mij dus net een cup b, hihi!) en erg gevoelig, dus het is nog even spannend. Wel heb ik deze maand die 'zwanger worden' vitamines van de etos niet geslikt, en daar kreeg ik volgens mij een hele regelmatige menstruatie van. Ik probeer mezelf maar niet al te veel hoop te geven,  maar als ik morgen nog geen rose heb, waag ik er misschien donderdag een testje aan. We gaan nu naar de sauna met z'n tweetjes, wel zin in, Aron logeert een paar nachtjes bij opa en oma, dus die vermaakt zich ook prima.
Nou, ik hou jullie iedere dag wel even op de hoogte of ik nieuws heb, enne Wilhelmin en Luna, deze keer komt het vast goed met jullie hoor! Geniet maar lekker!Liefs Gwen.

Luna en Wilhelmin,

Wat een goed nieuws!!!
Ben erg blij voor jullie!
Gefeliciteerd. Snap heeel goed dat het nog erg spannend is de komende tijd, ik weet daar alles van, maar probeer vertrouwen te hebben. Ik vond het zelf erg prettig dat ik een vroege echo kreeg, bij 6,5 week. Zagen we in ieder geval al een kloppend hartje en ik mocht toen na 2 weken weer terugkomen voor wederom een echo en bij 10 weken kreeg ik er nog één. Ik vond dat erg prettig, weken in spanning zitten is ook niet goed.

Gwen, ik duim heel hard dat het bij jou ook raak is, goed teken dat je nog geen roze-slijm hebt, zoals voorgaande maanden.
Lekker sauna, ik ga vanavond even een paar uurtjes.

A.s. vrijdag gaan we trouwen!!!
Verder alles prima hier. Kindje doet het prima, heb vorige week weer een echo en controle gehad. M'n glucosegehalte was alleen aan de hoge kant, dus moet m'n suikerinname in de gaten houden, over 3 weken weer bloedprikken en dit keer op m'n nuchtere maag.

Rest vd meiden, ook succes met zwanger worden, hopelijk ook bij jullie snel raak.

Groetjes en liefs,
Angel

Hi allemaal,

Wilhelmin en Luna, fantastisch!! Gefeliciteerd!!
Wilhelmin, ik wilde perse een echo bij 7 weken, om mezelf gerust te stellen dat alles goed is, ondanks dat ik me zo ontzettend beroerd voelde.. ben blij dat ik dat gedaan heb, we hebben ook t hartje gehoord! mn tweede echo krijg in bij 10 weken voor de nekplooi meting en mn derde bij 12 weken, en dan weer 20 weken..
Ik voel me nu ietsje beter dan de eerste 5 weken, maar nog steeds mega moe en af en toe misselijk..  ik heb gelukkig geen krampen meer   in mn buik en darmen.. maar wel nog heel veel lucht.. echt opgeblazen.. beetje uitkijken met wat ik eet, dan gaat t wat beter...
Luna, laat je maar lekker verwennen door manlief, doe ik ook, en hij doet t goed!
Ik zit nu op 8,5 week.. lijkt nu heel langzaam te gaan.. misschien omdat ik zo graag wil dat de ergste periode voorbij is, zodat ik me weer wat fitter ga voelen...Verder iedereen heel veel succes

Heyyyyyyyyyyyyyyy Lunaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaa ook jij zwanger wauw zeg, geloof dat het virus nu echt rondwaait hier,haha!!! Maar geniet er maar lekker van meis en probeer vooral positief te blijven, ook al valt dat niet mee zo in het begin en geniet vooral!!! Hele fijne zwangerschap en een gezonde beeb in oktober!!!

Nou de andere meiden ook allemaal veel succes met wachten, maar heb helaas niet zoveel tijd we gaan zo naar de Rösenmotagzugs toe en die is al begonnen ga maar ff want ze is nog niet helemaal beter ons meisje dus!!! Allemaal kei veel duimen en schrijf van de week nog wel meer oké!!!

Doeg en helau vanuit Duitsland!!!

Liefs Sandy  

Jaaaa joepiee weer iemand zwanger!!! Luna gefeliciteerd!! enne niet schuldig voelen joh is absoluut niet nodig.

Ik snap niks meer van mijn eigen lijf pfff 2 dagen een negatieve ovulatie test gehad nu   vandaag weer 2 dikke zelfde kleur strepen, net zo als vorige week..... begin nu toch te denken dat ik iets fout doe.. heel wazig ik blijf in iedergeval door testen met die ovulatietesten en zie wel wat er uitkomt, mijn mannetje heeft veel zin deze dagen dus we doen ons best hihihiihi

groetjes Jet

Terug
Bovenaan