35+ klussers 2

Goedemorgen dames,

Haha Gwen lach me rot om jouw volgens mij ben jij een grappermaakster hihi!!! Tuurlijk snap ik je ook wel je wil deze ronde toch niet zomaar voorbij laten gaan hihi!!! Nou maar hopen dat het heeft gewerkt das afwachten ga hard voor je duimen!!!

Luna, je temp gaat omhoog das een goed teken toch, nou klus ze dan en wie weet lukt het je direct om weer zwanger te worden!!!! Succes hé blijf duimen voor je!!!

Wilhelmin, spannend joh wie weet is deze ronde jullie ronde succes met wachten en de duimen draaien overuren hier voor iedereen!!!

Nou hier is alles weer een beetje rustiger!!! Jessica is weer opgeknapt gelukkig gaat wel snel bij die kleintjes zegt na 2dgn was ze al stukke beter gelukkig!!! En nu gaan we vandaag ff naar buiten ben er wel aan toe en ze is koortsvrij, moet ook boodschappen doen dus ja alles is op normaal ga ik tussendoor nog naar de winkel. Wel een voordeel houden we nu ff geld over deze week, hihi!!
Maar ga vandaag een carnavalskleertjes kopen voor ons meisje, ja ze moet eraan geloven ze krijgt het gewoon met de paplepel mee zoals ze dat zeggen!!! Ben benieuwd hoe ze het allemaal vindt die optocht hier in Goch, das echt een hele lange optocht bijna 2 uurtjes!!! En veel snoep speelgoed gooien ze echt gezellig!!! En oh ja mama gaat volgende week donderdag alleen stappen met een vriendin hier uit Duitsland dan is het oudewijvenfeest of wel Möhnenfest, ja das alleen feest voor de dames en tot 0.00 mogen de heren niet binnen komen anders knippen we de stropdas af haha!!! Heb erzin in nu nog een paar dgn werken en dan feesten, nou ja een beetje dan hé!!! ALAAF UND HELAU!!!!

Allemaal een heel fijn weekend en tot schrijfs maar weer eens!!!

Liefs Sandy

Goedemorgen deze morgen!
Mijn eisprong is geweest, hehe, afgelopen woensdag. Mijn temp is vandaag doorgestegen dusss afwachten maar weer... 6 februari is mijn NOD, een weekje later dan normaal.

Carnaval, huuh ik gril ervan. Heb een paar jaar een relatie gehad met een jongen die in de raad van elf zat en dat betekende vanaf 11 november regelmatig een carnavalsfeest bij een bevriende carnavalsclub. Met alleen maar  hoempamuziek. Echt niks voor mij, ben blij dat het niet meer hoeft. Hij woonde ook nog verder weg dus we zagen elkaar alleen in de weekeinden dus als je die dan gezellig al carnavalvierend door moet komen, dan is dat niet fijn. Maar evengoed veel plezier hoor Sandy!!!

xx Luna

Hoi allemaal,

Hier is het erg rustig, we klussen alleen om te oefenen (voor de lol eigenlijk), het duurt nog ruim een week voor we weer serieus aan de gang kunnen.

Volgende week gaan we in duitsland naar een paar boerderijen kijken omdat we in het voorjaar/zomer willen verhuizen naar over de grens. Ook wel superleuk en spannend!

Sandy, wij vieren hier dit jaar voor t eers mee met carnaval. Vorig jaar zijn we naar de optocht geweest en dat vonden we best leuk, hier in t dorp doet iedereen mee, duurde zo'n anderhalf uur. Volgend jaar vieren wij het hopelijk ook in Duitsland. Ik drink nooit en de muziek vinden we ook vreselijk (houden van jazz en klassiek) maar we vinden het verder toch hartstikke gezellig.

Groetjes Wietske

Hoi meiden,

Ikke, heb je al een test gedaan? Hopelijk zijn er nog geen sporen van teleurstelling gekomen en blijft de discussie over doorgaan of stoppen je bespaard!

Luna, we zijn nu gelijk met onze nod, de mijne is ook de vijfde of zesde, spannend weer he?
Ik reken maar nergens op deze maand, we waren  vrees ik te vroeg of te laat....

Wij moeten nu natuurlijk ook een beetje  carnavallen omdat Aron het op school viert, maar een dagje vind ik nog wel leuk, optocht kijken (eventjes, als je oren er niet afvriezen) en dan direkt s'middags de kroeg in, om acht uur met de taxi naar huis,en....slapen. Dat beviel best goed vorig jaar, Aron vermaakte zich  prima als Spiderman tussen alle volwassenen ( nou ja, volwassenen...)

Wietske, ik hoop dat jullie snel een positieve test hebben en de medische onderzoeken niet nodig zijn. En leuk, naar een boerderij kijken in Duitsland.

Wilhelmin, heb je al wat kwaaltjes?

Sandy, t'is bijna weer voor het echie!

Angel, pas je nog in je jurk of vermaken ze hem nog vlak van te voren?

Bries, ben je al weer helemaal fit?

Paulien, nog niet te erg misselijk?

Jet en Maaike, wanneer is jullie nod?

Voor de zwangeren onder ons of de moeders van meerdere kinderen; waren jullie echt anders zwanger dan de keer/keren er voor?

Ik hoop dat als het bij ons lukt ik niet meer zo'n enorme last krijg van bekkeninstabiliteit, hoewel de meeste ervaringen juist slechter zijn bij een volgende zwangerschap. Nou ja, nog maar niet te druk om maken, eerst stap A.

Prettig weekend iedereen, hopelijk typen jullie nog wat deze dagen, want er komt een vriendje bij Aron logeren morgen en volgens mij heb ik dan nog wel tijd om wat te schrijven.
Doei! Liefs Gwen

Dag allemaal

Ja wordt spannende tijd weer mijn nod is denk ik zo 1 febr dus schiet op nu dag 25 en ben wel wat misselijk maar er heerst hier ook vanalles, wat het meest rare is mijn ene borst is groter dan mijn andere hoop dat het niets ergs is maar het staat appart, ze zijn niet echt pijnlijk wel gevoelig maar denk niet anders dan de verleden keren, ik ben natuurlijk 6 jaar lang niet ong geweest en moet nog erg wennen aan de hormonen, en heb 26 feb een afspraak op de fertiliteitspoli kan ik het daar navragen en denk dat we dan ook voor het echt gaan beginnen maar het zou toch leuk zijn als het voor die tijd raak zou zijn. maar ja nog maar even afwachten die eerste afspraak op de poli is gelijk samen met man en wel   2 uur . dus ik denk dat dan het een en ander duidelijk wordt, en ja net als jij gwen denk ik wanneer wist ik ook   al weer de vorige keren dat ik zwanger was ik weet het niet meer.   allemaal veel succes als ik alles goed gelezen heb is iedereen zon beetje begin februari de nod toch?
lekker weekeind allemaal

Wietske, leuk een boerderij. Over de grens wel spannend.

Bij mij lijkt de ongi eraan te komen. Ietsjepietsje rrod slijm bij afvegen. Gisteren wel ongi-buikpijn. En ik ben al 2 ochtenden misselijk en wat gevoelige borsten. Baal nu dus wel. Maar ja. Het was nog maar de 1e ronde. Mischien werken de hormonen anders na een miskraam. Ben nog een week voor tijd. Maar liever dan dat ik een week overtijd ben en dan ongi wordt. Hoop eigenlijk dat het niet doorzet maar was ook wel een beetje bang omdat het hetzelfde voelde als bij de keer dat het misging. Ik bedoel aktief, weinig zin in koffie en tussendoor meer slijm en 2x lichte griep. Maar toch valt het nu tegen.

de zwangere wens ik weer een fijne tijd en de wachtende veel geduld.

Hoi Gwen, kunnen we samen aftellen!! Spannend he? Ik ben wel gefocust op van alles en nog wat en heb het idee dat mijn boobies wat voller zijn en een beetje gevoelig en een beetje zwaar gevoel in mijn onderbuik. Maar ja, kan alle kanten nog op. We hebben wel goed geklust dus daar kan het niet aan liggen. Ben erg benieuwd.

Spannend Wietske om te gaan kijken naar boerderijtjes in Duitsland. Hoe komen jullie daar zo bij?

Wilhelmin, een week voor tijd en rood slijm, dat kan toch gewoon een innestelingsbloeding zijn. Ben benieuwd!!!

xx Luna

Terug
Bovenaan