Hoi meiden,
Ikke, heb je al een test gedaan? Hopelijk zijn er nog geen sporen van teleurstelling gekomen en blijft de discussie over doorgaan of stoppen je bespaard!
Luna, we zijn nu gelijk met onze nod, de mijne is ook de vijfde of zesde, spannend weer he?
Ik reken maar nergens op deze maand, we waren vrees ik te vroeg of te laat....
Wij moeten nu natuurlijk ook een beetje carnavallen omdat Aron het op school viert, maar een dagje vind ik nog wel leuk, optocht kijken (eventjes, als je oren er niet afvriezen) en dan direkt s'middags de kroeg in, om acht uur met de taxi naar huis,en....slapen. Dat beviel best goed vorig jaar, Aron vermaakte zich prima als Spiderman tussen alle volwassenen ( nou ja, volwassenen...)
Wietske, ik hoop dat jullie snel een positieve test hebben en de medische onderzoeken niet nodig zijn. En leuk, naar een boerderij kijken in Duitsland.
Wilhelmin, heb je al wat kwaaltjes?
Sandy, t'is bijna weer voor het echie!
Angel, pas je nog in je jurk of vermaken ze hem nog vlak van te voren?
Bries, ben je al weer helemaal fit?
Paulien, nog niet te erg misselijk?
Jet en Maaike, wanneer is jullie nod?
Voor de zwangeren onder ons of de moeders van meerdere kinderen; waren jullie echt anders zwanger dan de keer/keren er voor?
Ik hoop dat als het bij ons lukt ik niet meer zo'n enorme last krijg van bekkeninstabiliteit, hoewel de meeste ervaringen juist slechter zijn bij een volgende zwangerschap. Nou ja, nog maar niet te druk om maken, eerst stap A.
Prettig weekend iedereen, hopelijk typen jullie nog wat deze dagen, want er komt een vriendje bij Aron logeren morgen en volgens mij heb ik dan nog wel tijd om wat te schrijven.
Doei! Liefs Gwen