35+ klussers 2

Ja hoor, gelukkig knap ik ook al weer wat op, en ik voel onze kleine echt heel vaak nu, dus dat is toch een heerlijk gevoel. Zeker als je zelf niet zo lekker bent, dan is het fijn als ie laat weten dat ie er nog is!

Hihi, toch weer goed nieuws, Angel! Fijn dat alles goed gaat. Wist je nou al wat het is, een jongen toch, net als Brigitte? Leuk dat je hem al zag duimen, dat zal hij straks ook wel doen, dat deed Aron ook direct na de geboorte.

He, jammer dat je nog niet beter bent, akelige griep he, hardnekkig! Nou, laat je mannetje maar wokken hoor! Of gaat het al weer beter? Je hebt het trouwens al lang op nu...duh

Ik begin echt pijn in mijn stuitje te krijgen, en ben er ook chagrijnig door (gezellig hoor) dus het duimen van jullie kan ik hard gebruiken, Bedankt!
Ik hou jullie op de hoogte, liefs Gwenxxx

Hallo Allemaal,

Hier ben ik nog weer even.

Gwen je maakt het spannend, ik duim als een idioot hier voor je, ik hoop het zo voor je.

en de zwangeren gaan ook allemaal lekker, goeie uitslagen mooie echo's heerlijk

Wij gaan het hier ook steeds spannender maken hahaha Ik wist dat mijn zus in haar zwangerschap ook vaak bloedverlies had gehad, dus ik haar van de week even gebeld (ze woont in het buitenland) blijkt ze een tweelingzwangerschap te hebben gehad waarvan 1 vruchtje zo rond week 5 afgestoten is, ze heeft 6 weken gevloeid.. wat ze vertelde in wat ze voelde enzo... ik herken er erg veel van bij mezelf.....

Ik heb dus genoeg door te geven en te vragen aan de verloskundige morgen, heb al een briefje gemaakt zodat ik niks vergeet.

Groetjes Jet

Hoi hoi,

Wat spannend, Jet, ik hoop dat alles goed blijft gaan verder, het klinkt wel logisch eigenlijk,een tweeling, omdat je al zo snel hcg-hormoon in je bloed had, en het komt natuurlijk vrij vaak voor dat er maar eentje verder groeit. Heel veel succes morgen, ik duim ook voor jou!

Nou, bij mij kan de wijn  weer uit de kast gehaald worden, de biefstukjes kunnen weer in de pan gegooid worden en de tampons worden weer iedere twee uur uitgepakt....grrrrrr
Ik had het al wel zien aankomen, maar toch weer jammer he, aan jullie heeft het in ieder geval niet gelegen,  er is genoeg geduimd  !!!
Ik ga maar eens ovulatietesten van sensitest bestellen. Daarbij kun je toch gewoon plassen?
Ik ga er maar weer met goeie moed tegenaan, mijn collega heeft een nieuwe baan gekregen, dus je zult zien dat er ik straks misselijk en moe in mijn eentje voor sta, oei! In juni gaat hij weg waarschijnlijk (hoogstens) dus we hebben nog even de tijd om iemand te vinden.

verder geen bijzonderheden, doei!
Liefs gwen

He gatsie Gwen, ik had nog zo geduimd en gehoopt voor je!
Nou, drink er dan ook maar een voor mij! Ik ben t ziek zijn zat, dacht dat ik wel beter was vandaag, maar dat viel toch ff tegen. Niet echt heel ziek meer, maar ook niet lekker fit.

ff een hug van mij, geef de moed niet op he!

gr Brigitte

Hoi Brigitte,

Nou gelukkig gaat het toch al wat beter met je, nu nog een kwestie van aansterken he.
Ik heb intussen al samen met Ralph een hele fles wijn op.....morgen weer om zes uur m'n wekkertje, nou ja, maar een ochtendje werken, en dan weer weekend!
Prettige avond, Liefs Gwen (typen gaat ook niet zo soepeltjes meer, hihi)

goede nacht eigenlijk,
jullie liggen vast al lekker te slapen allemaal, kom net uit mijn werk was opgeroepen, he gwen wat balen voor je zeg, en ja lekker dan he zo die wijn, ik zet inmiddels weer op dag 8 oh nee nu op dit tijdstip 9 dus de goede tijd komt eraan , net even alles weer beetje bijgelezen , maar eigenlijk niet zoveel onthouden  geloof dat ik snel mijn bed inga en als het er morgen van komt jullie uitgebreid terug schrijf,
trusten en tot Morgen......................................

Maaike

Terug
Bovenaan