35+ klussers 2

Goedemorgen!

Ik moet zo weg, dus hou het kort. Mijn temp blijft nog steeds hoog, volgens fertilityfriend zit ik vandaag op dag 14 na mijn ei, maar volgens mijzelf is het ei een dag later geweest en zit ik nu op dag 13. Ik voel trouwens weer niks hoor dussss...

Inderdaad is dat wachten een zenuwslopende tijd (voor mij tenminste), door die temp blijf ik toch een beetje hoop houden, terwijl ik niks verder (meer) voel. Dus wat is het dan he? wel of niet wel of niet wel of niet aaaaaaaaarch!!

Later!

xx Luna

OOEEEHHHOOOEEEE Luna!!!!! Spannend dagje wordt het hoor! Ik hoop echt voor je dat het raak is. Geeft toch weer vertrouwen als je temp hoog blijft.
Ik had nog niet gereageerd op jouw vraag over het verleden en dat moet ik eigenlijk wel doen als ik er zelf over begin toch?
De bevalling was achteraf gezien best heftig omdat Aron met een apcar (?) score van 1 geboren werd. Hij was zo blauw als een smurf en zijn hartslag was tijdens het persen rond de zestig (moet iets van 140 zijn of zo) Dus wie weet ben ik daar wel erg van geschrokken! En nog  een jaar echt last van bekkeninstabiliteit gehad. Maar ik denk zelf dat het dieper zit, dat ik het niet aankan, twee kinderen die misschien wel veel ruzie gaan maken( was bij ons thuis toch wel vaak het geval) en dat ik bang ben dezelfde fouten te maken als mijn ouders. Die zelf boordevol problemen zaten  /zitten waar die van ons echt niet bijkonden.... Nou ja, misschien voor jullie ook erg herkenbaar.... Anders misschien eens iets mee gaan doen.

Ga wel binnenkort een dermatoloog inschakelen, want ik word erg verdrietig van mijn haar.

Verder niets leuks, bijzonders, enz. Ik ga eerst mijn lieve mannetje uit school halen en dan kijk ik hier nog wel ff.
Anders.....een heel fijn weekend alvast! Liefs Gwen

Hey meiden,

Nu wordt ik een beetje zenuwachtig, vandaag weer 2 vette strepen op de ovutest!!
Dat heb ik nog niet eerder gehad, moet natuurlijk gelijk aan het verhaal van Jet denken, maar mijn temperatuur is nog steeds niet omhoog dus ik weet het nu effe gewoon niet meer!!
Heeft iemand van jullie rond de eisprong weleens 2 dagen achter elkaar een positieve ovutest gehad???

groetjes

Wietske

He Wietske, ik heb  elke maand nog 2 dagen achter elkaar een positieve ovutest gehad, behalve deze ronde dan. De eerste dag is de kleur dan net zo donker als de teststreep en de tweede dag is de kleur veeeel donkerder dan de teststreep. Als ik kaartjes van andere meiden zie, valt me  op dat dit heel vaak voorkomt, meer wel dan niet eigenlijk.
Dussss klusze maar weer!! Hahaha.

xx Luna

Jeetje Gwen! Wat moet dat heftig zijn geweest zeg tijdens je bevalling. Natuurlijk heb je dat nog steeds in je achterhoofd. Zou ik ook hebben hoor, dat lijkt me gewoon traumatisch. En dan nog een jaar bekkeninstabiliteit, nou je bent niet gespaard gebleven. Hoe ben je daar weer vanaf gekomen, dmv fysio? Ik kan me voorstellen dat je daarvoor angst hebt, want het lijkt me geen pretje.

Nog even over je ouders: het is al goed van je dat je dat inziet hoor, want dan kun je jezelf wapenen om niet dezelfde fouten te maken. Als je het niet zou inzien en alles maar normaal zou vinden, kun je er ook niets mee doen. Dus dat heb je alvast gewonnen. En natuurlijk maken we allemaal fouten, als we er maar van leren. Het wordt wel een lastig verhaal als  je eigen relatie op die van je ouders lijkt (ik weet natuurlijk niet of dat zo is he). Kinderen reageren op wat er in hun omgeving gebeurd, en als je niet beter weet dan je ouders maken ruzie, dan doen kinderen dat automatisch ook want dat zijn ze gewend. Als je  steeds consequent bent, regels stelt  en je bent liefdevol naar je kinderen en als partners naar elkaar  toe, dan lijkt het me dat je niet bang hoeft te zijn dat je in datzelfde patroon beland hoor. Maar dat kun jij zelf het beste inschatten. En lieve schat, als jij iets niet wilt vertellen, dan hoef je dat ook echt niet hoor. Voel je alsjeblieft niet verplicht dat omdat je iets verteld hebt en een ander vraagt een beetje door, je meteen je hart op tafel moet leggen. JIJ bepaalt de grens, oke?

Een dikke
Luna

He Luna,

Dank je wel voor je lieve berichtje! Door het op papier te zetten lucht het al enorm op en ben ik me er weer even bewust van; even te verwoorden wat me dwars zit en daarna goed verder te gaan. Gelukkig is mijn relatie met Ralph heel goed, we hebben echt zelden ruzie. Dat brengt me eerder wel eens aan het twijfelen, maar ja, zo heb je altijd wel wat ooit he. Wel heb ik soms moeite om dingen zoals wat ik vertelde met hem te delen, hij heeft thuis hetzelfde meegemaakt en praat daar niet zo over. Misschien dat we dat dus meer zouden moeten doen, hoewel we wel heel erg dezelfde visie over opvoeden hebbben en we er zeker voor willen blijven zorgen dat Aron altijd bij ons terecht kan.
 Nou, we komen net uit een restaurant (Aron is weer heel lief geweest, vindt hij erg gezellig) en het is intussen wel knuffeltijd, hihi, dus ik ga gezellig doen, manlief ligt al in bed. bedankt weer voor het luisteren en morgen zal ik weer op iedereen reageren, tijd genoeg.
Liefs Gwen

Hoi hoi,

Wietske, ik moest ook aan het verhaal van Jet denken... Heb zelf geen ervaring met ovu testen, maar lees dus van de 'geleerden' hier dat het wel vaker gebeurt. dus.... lekker blijven klussen, wie weet is het nu wel raak. Was je de vorige maanden ook doorgegaan met die ovu testen?

Gwen, al die twijfels had je waarschijnlijk ook voor je aaron kreeg of niet? En dat gaat toch goed? maar het is wat luna zegt,  je kunt alleen zelf voelen of je er aan toe bent. En twijfelen doe je toch wel, denk dat iedereen dat wel heeft, in meer of mindere mate.  

Luna... hoe is t nu... nog geen rode duivels te bespeuren? ga je morgen testen of wacht je nog een dagje. Kan me best voorstellen dat je nog een dagje wilt wachten, als je het op kunt brengen. spannend!

Wilhelmin, heb je een leuke verjaardag gehad? Hoe reageerde iedereen op het grote nieuws??

Paulien, fijn dat je nu goed voelt, wat gaat het snel he. Ook al richting die 20w echo! Is inderdaad toch weer een hele mijlpaal als je dat gehad hebt, en hopelijk alles goed is.

Nou Dennis heb ik om 20 u van t station gehaald, ben blij dat ie terug is. Ik ben volgens mij voor het eerst sinds we samenwonen een nachtje alleen geweest in ons huis en vond er niks aan! van mijn 18e tot 32e  altijd alleen gewoond  , no problem, maar vond het nu maar niks. raar he!

Heb vandaag  eigenlijk  ook besloten dat ik toch ga overleggen om 6w voor de uitgerekende datum te stoppen met werken. Ik ben al weken niet fit, en merk dat het toch wel zwaar wordt. Vandaag hielp ik een uurtje intensief mee op de vloer, en toen ging het dus helemaal niet meer. Bovendien zag ik op mijn loonstrook dat ik nog iets van 50  vakantiedagen heb tot eind van het jaar, dus die ga ik dan gewoon opnemen ná het verlof, en dan hoef ik pas ergens in november weer te beginnen!

Nou, ik ga zo lekker na mijn bedje toe, mét mijn mannetje

tot morgen! Brigite

Goedemorgen! Nog steeds niets aan de hand hier. Temp blijft nog steeds hetzelfde. Als dat morgen nog zo is, dan ga ik testen. Volgens FF ben ik nu 1 dag overtijd, maar volgens mijzelf nog niet. Eigenwijs he.... Voel trouwens wel sinds vanmorgen ongikrampen, dus misschien word ik wel gewoon ongi vandaag. Hoop het niet.

Brigitte, gewoon lekker opnemen hoor die dagen. Nog 50 over, echt veel! Je hebt blijkbaar hart voor de zaak. Je kunt nu nog  lekker genieten van je zwangerschap meid, voor je het weet is het weer voorbij.

xx Luna

Terug
Bovenaan