35+ klussers 2

Gwen lucht maar lekker je hart hoor, mag hier best!   Hoe lang zijn jij en je man al bij elkaar. Dennis en ik kwamen elkaar 6,5 jaar geleden tegen. We woonden wel redelijk snel samen, en ik was ook al snel aan kinderen toe, maar Dennis niet echt. Op een gegeven moment ben ik (in overleg hoor) met de pil gestopt en we zouden wel zien...
Nou we zagen dus niks. Na meer dan een jaar met de pil gestopt te zijn begon Dennis er opeens uit zichzelf over, vanaf dat moment zijn we wat gerichter gaan klussen en was het ook redelijk snel raak. Ik heb al met al denk ik bijna 2 jaar geen pil geslikt voor het raak was. Een 2e zal er voor ons denk ik niet in zitten, maar zeg nooit nooit.

vervelend dat je haar zo dun wordt, kunnen ze daar niks tegen doen?

Ik weet niet wat mijn temp voor mijn zwangerschap was, maar sinds ik zwanger ben is het als ik me goed voel ook steeds 36.7/36.8. Als kind reageerde ik ook al snel en was bij de minste of geringste verhoging al hangerig. Blijkbaar niet veranderd, doe vandaag ook niks anders dan bank hangen. pffff 40,5, dan zat ik bij d dokter hoor, tot 37,5 kan ik het wel behappen, daarboven wordt het al echt vervelend. Bij 40,5 zou ik volgens mij door het dak gaan! Dat gevoel dat je hoofd uitelkaar klapt ken ik. Als kind zie ik altijd tegen mijn moeder: mijn hoofd is te klein ..
kan ook niet zo goed tegen de hitte en in de zon zitten, jij?  
Doet me denken aan 3 heerlijke weken griekenland, bofkont!

Luna, aan de ene kant natuurlijk wel fijn dat het geen blaasontsteking is en je niet aan de medicijnen hoeft, maar ja.... je wil eigenlijk wel weten wat het dan wel is he. Nog een paar dagen geduld, ik hoop dat je dan een positieve test in handen hebt, dan weet je waar het van kwam!

brigitte

He gwen, kop op meid vandaag gaat ook weer voorbij,
ik heb shampoo van vicky kan je bij de apotheek halen tegen haaruitval, ik heb dan geen dun haar maar valt wel veel uit ,
en dat praten en twijfelen ik herken het hoor en zeker de vraag waarmom er zo lang gewacht is, maar ik denk dat de tijd gewoon niet daar is, en ik geloof vast dat het voor ons ook wel goed komt hoe dan ook, en dat sporten ja dat herken ik echt ik sport normaal 7 uur in de week maar nu met dat verbouwen lukt dat niet en werk natuurlijk ook nog 28 uur das ja dan mis je echt wat, ik denk dat hier van je af praten goed is zodat als je samen praat je er al goed over nagedacht hebt zodat je niet puur vanuit je gevoel reageert bij mij werkt dat vaak wel ben anders net zon explosief.
He luna afwachten , mischien inderdaad zwanger mmm de duimen draaien hier...
groetjes

Gezellig hoor, eens zo'n dagje kletsen. Bedankt voor jullie begrip!
Ik gebruik ook die shampoo van Vichy en ook de ampullen er van, maar die moet je eigenlijk iedere dag gebruiken, dus dat is een heel duur grapje van rond de dertig euro voor 12 ampullen!
Misschien eens langs een dermatoloog, hoewel zij er vaak niet zo veel aan doen.

Wilhelmin, heb je al gebeld naar de vk?

Brigitte, wij kennen elkaar al zo'n tien jaar bijna.  Ik had ook eerder een kinderwens dan hij, maar je dat moet je samen beslissen he. Hoe 'oud ' ben je nu dan dat je bang bent dat het bij een kindje blijft? nou ja, eerst maar eens lekker gaan genieten van de eerste!

Liefs Gwen

Hoi,

ik ben nog net 38 als de kleine geboren wordt, maar word in augustus al 39. Een 2e zou natuurlijk nog kunnen als we haast maken, maar ja, dan moet het ook nog lukken he.
Bovendien roept Dennis dat 1 genoeg is, dus...... Ik zelf weet het nog niet, maar ja, je hebt gelijk, eerst maar een kijken hoe het met de eerste gaat!

He maaike, verbouwen is ook sport, je verbrandt iig wel energie!

laterrr

He meiden!

Hoe is het Maaike, nog erg last van je buik?

Bries, heb je al een strijdplan klaar voor je onwillige werknemer? Wat een gedoe lijkt me dat zeg. Ik zit zelf in het bestuur van onze vereniging en dan hebben we ook wel eens zware dobbers en harde noten te kraken, maar dan zijn we tenminste nog met zijn 5-en. Jij moet het alleen opknappen. Succes met hem!

Gwen, kan me helemaal voorstellen dat je gestresst wordt van je haar. Voor vrouwen is het natuurlijk al een issue, want het moet wel goed zitten he? Ik zou niet weten wat je eraan kunt doen. Misschien iets in het alternatieve circuit?
En wij zitten ook met de vraag hoor, waarom we niet eerder aan een 2e zijn begonnen. Maar dan denk ik maar weer dat we er niet eerder aan toe waren. De eerste 2 jaar waren we er gewoon echt niet aan toe ivm slaapgebrek en daarna was ik zo lekker bezig met hobbys waardoor ik er geen tijd voor wilde maken. Ik moest toen echt  even voor mezelf kiezen. Jij hebt het over jullie verleden en nog niet verwerkte dingen, heeft dat ook met een kindje te maken? Je hoeft geen antwoord te geven hoor als je niet wilt.
En dat te lang niet sporten herken ik ook helemaal. "Vroeger" (ahum) sportte ik 3x per week en dat is al weer jaren geleden. Heb er gewoon de puf niet voor. Op dinsdagavond ben ik altijd al laat thuis en dan heb ik daar woensdag echt last van, dan ben ik moe en moet ik altijd weer helemaal opladen.
En verder zou ik ook zeggen: thuis meer praten! Bij mij ligt het hart op mijn tong en mijn mannetje weet dus altijd hoe ik me voel en wat er bij mij leeft. Daar kunnen we ook gelukkig goed over praten, dat scheelt wel.
Nou ja meid, onze vrouwelijke hormonen nemen ook vaak een loopje met ons, dus logisch dat we ons af en toe zo voelen. Niks mis mee hoor, laat maar gewoon gebeuren.

xx Luna

Zo de 3 deuren zijn 2 keer geverfd vandaag, manlief vertrekt net zit in de nachtdienst en ik geloof dat ik maar naar bed ga , morgen weer een andere dag, wat een geklets vandaag he , wel gezellig hoor heb zo het idee dat ik ondanks mijn bezigheden in huis de hele dag aanloop heb gehad, nou meiden weltrusten en tot morgen.
Maaike

Terug
Bovenaan