Gwen lucht maar lekker je hart hoor, mag hier best! Hoe lang zijn jij en je man al bij elkaar. Dennis en ik kwamen elkaar 6,5 jaar geleden tegen. We woonden wel redelijk snel samen, en ik was ook al snel aan kinderen toe, maar Dennis niet echt. Op een gegeven moment ben ik (in overleg hoor) met de pil gestopt en we zouden wel zien...
Nou we zagen dus niks. Na meer dan een jaar met de pil gestopt te zijn begon Dennis er opeens uit zichzelf over, vanaf dat moment zijn we wat gerichter gaan klussen en was het ook redelijk snel raak. Ik heb al met al denk ik bijna 2 jaar geen pil geslikt voor het raak was. Een 2e zal er voor ons denk ik niet in zitten, maar zeg nooit nooit.
vervelend dat je haar zo dun wordt, kunnen ze daar niks tegen doen?
Ik weet niet wat mijn temp voor mijn zwangerschap was, maar sinds ik zwanger ben is het als ik me goed voel ook steeds 36.7/36.8. Als kind reageerde ik ook al snel en was bij de minste of geringste verhoging al hangerig. Blijkbaar niet veranderd, doe vandaag ook niks anders dan bank hangen. pffff 40,5, dan zat ik bij d dokter hoor, tot 37,5 kan ik het wel behappen, daarboven wordt het al echt vervelend. Bij 40,5 zou ik volgens mij door het dak gaan! Dat gevoel dat je hoofd uitelkaar klapt ken ik. Als kind zie ik altijd tegen mijn moeder: mijn hoofd is te klein ..
kan ook niet zo goed tegen de hitte en in de zon zitten, jij?
Doet me denken aan 3 heerlijke weken griekenland, bofkont!
Luna, aan de ene kant natuurlijk wel fijn dat het geen blaasontsteking is en je niet aan de medicijnen hoeft, maar ja.... je wil eigenlijk wel weten wat het dan wel is he. Nog een paar dagen geduld, ik hoop dat je dan een positieve test in handen hebt, dan weet je waar het van kwam!
brigitte