35+ klussers 2

Goeiemorgen!

Luna, bedankt voor de tip. Ik wist dat niet, heb zelf totnutoe altijd maar 1x een echt vette 2e streep gehad. De dag erna istie altijd alweer een stuk vager. We hadden gister geen zin meer, gaan niet met tegenzin aan 't klussen. Vanochtend lekker uitgeslapen en zo.............

Hoe hou je het vol om niet van tevoren al te testen?? Ik kan het iedere keer niet laten om een dag of 2 voor NOD een testje te doen. Ik vind het heel spannend, zal duimen vandaag.

Groetjes Wietske

He allemaal,

Het blijft dus weer/nog even spannend of we nog decemberkindjes kunnen verwachten!

Luna, als jouw menstruatie niet vooraf met een beetje bloedverlies begint, dan is er zeker nog hoop, samen met die hoge temp.!

Bij mij is het in ieder geval weer hopeloos, heb al bijna helder rood bloedverlies, weeeer een week te vroeg ingezet zeg maar.

Wietske, goed dat jullie niet geforceerd bezig zijn, nu weer afwachten he. Het zou fijn zijn als  je zwanger bent voor het bezoekje bij de gyn.  Blijft jullie weer wat onderzoeken bespaard.

Brigitte, heerlijk als je nog zo veel vakantiedagen hebt, ik zou ze inderdaad  lekker  na je verlof opnemen! De eerste maanden met je kindje  zijn zo bijzonder!
En zes weken van te voren is ook erg lekker om goed uitgerust aan de bevalling te beginnen. Weet je al of je hetzelfde werk als nu blijft doen?

Weet iemand trouwens precies hoe het zit met part-time willen werken in dezelfde funktie? Ik heb een vast contract en ik zou minder kunnen gaan werken, maar dan moeten ze er dus iemand bij aan gaan nemen, waar ze niet vrijwillig voor zouden kiezen. Is een bedrijf dat toch verplicht? In mijn funktie werken ook part-timers, dus het is voor de funktie zelf geen bezwaar.

Eindelijk wordt het dan toch een klein beetje lente! Heerlijk, laat de zon maar komen!
We gaan trouwens naar Kos, dat vroeg Luna geloof ik laatst. Ik ben al op veel Griekse eilanden geweest, maar deze nog niet. Ik ben benieuwd. Ik vind de Grieken zo heerlijk relaxed, de blauw-witte huisjes, en de molentjes, de turqoise zee...mmmmmm, zwijmel, zwijmel.

Liefs Gwen

....  Wietske, je zit vandaag nog zo'n twaalf dagen voor je nod, dus het zou niet vreemd zijn als je nog een eisprong had gisteren/vandaag! Veel succes meid! Ga er voor de zekerheid vandaag nog maar een keertje extra voor, hihi!!!!

Hey allemaal,

Jeetje wat is er weer een boel getypt hier, was er ff een paardagen niet en dan moet ik wel heel veel lezen haha!!! Eigen schuld hoor!!!!

Maar leuk dat we weer wat horen van de zwangere meiden onder ons echt toppie!!!
Pauline alweer bijna de 20 wk echo jeetje dat gaat hard en fijn dat je nu wat beter voelt!!!

Bries heerlijk hoor om gewoon 6wk van te voren te stoppen!!! Heb je gewoon alle tijd om je rustig voor te bereiden op de bevalling en ben je lekker uitgerust!!!! Ben zelf ook 6wk van te voren gestopt en ben   een half jaar thuis geweest ik ging pas werken toen Jessica 7mndjes was, was echt heerlijk heb erg kunnen genieten van die tijd!!!! Dus zou zeggen ga ervoor en je kunt ook je ouderschapsverlof in één keertje pakken!!!

Gwen, klinkt niet goed meis hé wat jammer weer maar ze zijn er toch niet echt??? En wat je vertelt herken ik ook erg goed maar zit wel goed bij jullie je hebt toch al een mooi wondertje van een zoontje!!! Nu met een tweede komt dat ook vast allemaal!!!!

Luna, spanneeeeeeeeeennd voor je zeg wie weet gewoon raak weer deze keertje!!! Succes meis de duimen draaien!!!

Wietske, klus ze en dan maar weer wachten, succes!!!

Mijn ei komt weer dus vreselijke pijn in de zij van mijn lies, bah niet fijn!!!
En Jessica krijgt nu 4 kiezen tegelijk en nog gewone tanden, dus die is hangerig en koort en huilen jakkie zit al dgn met der op schoot dan is ze rustig die arme schaap!!! Dat ze zoveel pijn moeten leiden voor die tandjes is wel zielig!!! Maar ook erg vermoeiend voor mama ben echt een wrak maar goed niet zeuren het hoort erbij!!! Straks uiteten met mijn vader die is van de week 60 jaar geworden, das wel weer een leuk uitje ff weg heerlijk eten heb er zin in!!!
Nou meiden succes met alles en kom iets sneller weer kijken oké!!!
Fijn weekend iedereen!!!

Liefs Sandy

krijg nou wat!! gister een klein beetje helder rood bloedverlies en vandaag gewoon echt harstikke ongesteld!!! Nu al!! Zo snel had ik echt niet verwacht.
Ik vind dat nu ik al ongesteld ben geworden dat Luna nu maar gewoon zwanger mag zijn hihihihihi

Groetjes Jet

He meiden, ik heb niet getempt vandaag. Mijn temp is 0,2 graden gezakt, en alhoewel dit nog ver boven de coverlijn ligt, is dit voor mij wel een aanwijzing dat ik ongi ga worden. Ben het nu nog niet, maar zal niet lang meer duren denk ik. Jammer maar helaas. We gaan de volgende ronde weer in...

Jet, bij jou werkt het wel goed allemaal he? Fijn meid, weet je tenminste waar je  aan toe bent. Wel lief van je dat je zei dat ik maar gewoon zwanger moest zijn.

Sandy, ja zielig he die kleintjes als ze tanden en kiezen krijgen. Wij smeerden altijd wat op het kaakje, weet alleen niet meer wat. Gisteren lekker gegeten?

Gwen, wat raar dat je bloedverlies heb een week van tevoren. Zou je dan een week eerder je ei hebben gehad? Ben je nu echt ongi?

xx Luna

Morgen allemaal,
He Gwen , heel heel mischien maar zelf heb je er niet veel vertrouwen in meestal is indit geval je gevoel waar. maar eens moet het toch noch komen,
Luna jeetje meid je blijft ons in spanning houden , heb je getest?
Stond hier vanmorgen op met een gevoel van mischien moet ik het maar niet meer willen en gewoon gaan genieten, want dat is het soms van die buien eigenlijk wil ik dat niet kan soms zo sjaggie zijn dat de hele fam er last van heeft dat vind ik echt heel vervelend,
Brigitte lekker hoor al die vrije dagen zou er maar lekker van genieten, weet je al hoe je het na de bevalling gaat doen?
Paulien lekker hoor dat het weer wat beter gaat kun je lekker genieten, en weer wat gaan ondernemen.
Jet , wel goed dat blijkbaar cyclus weer gelijk in het ritme zit.........., kun je je er weer wat op richten. als je er aan toe bent tenminste.
Ga hier de boel in orde maken krijg zo mn zusje met de kleine van 7 mnd , hij is echt om op te vreten, ja denk ik dat dat wil ik ook,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, gaan we weer   en toch maar weer denk ik voor de volle 100 pocent de volgende ronde,
nou zal jullie niet vervelen verder met mn buien en ga snel met de stofzuiger rond.

doei doei lekkere dag allemaal

Hoi allemaal,

hmm Luna, wat jammer dat je aan voelt dat je ongi er aan komt. toch hoop ik dat je gevoel je deze keer in de steek laat.

maaike, ik wil na de bevalling nog 3 dagen werken, maar hoe of wat zijn we nog niet over uit. In mijn eigen functie kan dat niet, en ze zijn nu aan het kijken welk voorstel ze me willen doen. Ik wacht nog wel even af. leuk dat je kleine neefje er is vandaag.

Nou Jet, wel erg snel dat alles weer op gang is. alleen maar beter natuurlijk, nu weer vooruit kijken en hopen dat het snel raak is!

Sandy, nog gefeliciteerd met je vader! Jammer dat jessica   zo'n last van  haar tandjes  heeft. Ze krijgt er ook wel veel tegelijk, of is dat normaal?

Wietske... uitgek (b) lust? Maare, zaadjes blijven best lang goed, dus je weet maar nooit. Ik dacht ook dat we te vroeg gestopt waren met klussen (geen zin meer, en late diensten) maar toch was het bij ons wel raak, getuige de schoppen die ik momenteel in mijn buik voel. is de streep op de ovu test nu weg, of blijft ie maar aangeven dat je moet blijven klussen? Ik hou de duimen op elkaar voor jullie!

En Gwen, hoe is t nou? al positieve of negatieve tekens? Nog een weekje voor je NOD toch?
Als je langer dan een jaar werkt, dan heb je recht op een parttime baan, maar dat kan niet altijd in je eigen functie. In jouw geval, wanneer er al meerderen in dezelfde functie parttime werken, dan kunnen ze tegenover jou natuurlijk niet hard maken dat het in jouw functie niet kan. Op de site van ik geloof ministerie van sociale zaken staat vanalles te lezen. (ik zal vanavond eens kijken of ik de link nog kan vinden, anders moet je maar ff googelen).
Ik kan niet in mijn eigen functie blijven, maar dat is wel logisch vind ik.

nou, ik ga zo een paar uurtjes werken. Hoop stiekum dat het niet zo druk is als gisteren, toen was het een gekkenhuis. Leek wel of iedereen de lente in zijn kop had en naar de mac moest....

x Brigitte

Terug
Bovenaan