35+ klussers 2

Goeiesmorreges allemaal!

Jaja, vroeg uit de veren. Ga zo mijn mannetje wegbrengen die een 2-daagse training heeft van zijn werk. Moet ergens in de buurt van Eindhoven zijn, dus nog ff een stukkie rijden, 't begint ook al om 8.30....
Ben vanavond en vannacht dus helemaal alleen.....

Maar mag daarover niet klagen lees ik, want Maaike d'r man zit in de nachtdienst, zij is dus wel vaker alleen. Ik eigenlijk nooit, alleen als ík degene ben die voor t werk weg moet. En moet zeggen, dat gebeurt veel vaker dan dat Dennis ergens naar toe moet.

Vandaag voor mij waarschijnlijk geen kletsdag zoals gister. Als ik me nog goed voel als ik Dennis straks weggebracht heb ga ik ff naar de zaak, en vanmiddag moet ik naar Amsterdam voor een vergadering van de OR.
Maar gaan jullie vooral je gang, dan heb ik vanavond wat te lezen!!!

Ik ben nog wel verkouden, maar heb op dit moment geen verhoging (niet gemeten, maar voel zo wel dat het ok is). Dus als dat weg blijft dan ga ik gewoon aan het werk vandaag.

Veel plezier vandaag en tot vanavond!

Brigitte

He Brigitte, werkse vandaag!

Ik ben volgende week vrijdag samen met een andere moeder  bakmoeder op school. Ze gaan een bakhoek in de school maken met een paar oventjes, dus moet nu ff verzinnen wat we gaan maken. Het is met 8 kindertjes en het moet wat simpels zijn. Iemand ideeen???

ps Ik voel nu echt helemaal niets meer, dus ben nog steeds niet hoopvol hoor..

xx Luna

zo he gister is er echt veel en gezellig gekletst, leuk :)

Gwen misschien is het wel handig dat je voor je haar een afspraak maakt bij de dermatoloog er zijn zoveel dingen die haaruitval en of dunner haar kunnen veroorzaken dan weet je tenminste waar het vandaan komt, misschien kun je er zelfs dan iets tegen doen.
En als het wel iets van een haarziekte zou zijn, dan kun je er tenminst iets mee.

Luna muffins bakken is vaak een groot succes, misschien is dat een leuk idee.

Groetjes Jet.

Hi allemaal,

Jaja ik weet het, een hele tijd niets van me gehoord, ik schaam me diep!
Maar gelukkig gaat alles goed. Ik voel me sinds een paar weken nu veel beter, ik zit nu in de 16e week.  Iedereen weet inmiddels dat we zwanger zijn, en de reacties waren allemaal erg positief! Toch leuk als je omgeving met je meeleeft.
We zijn nog niet begonnen met de babykamer, wel heb ik al een bedje annex wiegje. Een ladekast/commode had ik al en een kleine kledingkast had ik ook al, dus wat dat betreft is dat klaar. Alleen nog een scheidingswand plaatsen in het midden van onze tweede slaapkamer, zodat de pc en zo ook kan blijven staan, en de babykamer er voor komt.
Een vraag aan alle zwangeren onder ons, ik heb de laatste tijd ontzettend veel last van opgezette darmen en buik, smiddags en s’avonds is ie dan keihard, is daar wat aan te doen? Hoort dat? Hierdoor heb ik niet het gevoel dat ik echt groei, hoewel ik vandaag weer   wat pijn had en erg moe ben..   vanavond moet ik naar de vk, dus dan vraag ik het ook wel even. Maar de laatste dagen is het echt erg. Doet ook zeer.
Nog vier weken en dan hebben we de 20 weken echo. Daar kijk ik nu wel naar uit, is toch een mijlpaal...
Iedereen heel veel succes met alles wat jullie bezig houdt, en ik blijf lezen hoor!
Liefs paulien

Hoi!

Zo, mijn dagje depri is gelukkig weer over, daaruit denk (vrees) ik dat ik volgende week gewoon weer ongesteld ga worden. Het patroon blijft wel telkens hetzelfde. Gisteravond jankend op de bank klagend over alles, Op een gegeven moment zei Ralph dat ik wel zwanger leek. Even twijfels en hoop, maar ik denk dat ik dit iedere keer nu heb, roze afscheiding, buikgerommel af en toe en emotioneel een volle week voor nod.

Luna, hoe voel jij je? Hoe is het met je buik, lijkt het al op een ingenesteld eitje? Hoop, hoop....

Wietske, jij kunt eigenlijk nog niets voelen, maar wel al in spanning, of heb je nog genoeg afleiding?

Week 16 al Paulien, wat gaat dat hard zeg! Voor jou is de tijd vast voorbij gekropen, maar leuk dat iedereen het nu weet en je je weer fitter voelt.

he Brigitte, ongezellig he dat Dennis er niet is, gelukkig duurt het niet zo lang.

Jet, ben je al een beetje opgeknapt?

Maaike,  ook al weer over de teleurstelling heen en vol goede moed zin in de volgende ronde?

Oh, manlief wil gezellig tv. gaan hangen,dus...... (neem wel stiekem een wijntje, oh!)

Liefs Gwen (tot morgen maar weer)

hoi allemaal,

Wat zijn jullie gezellig aan de klets geweest zeg! Leuk om te lezen.
Gwen, dat soort sombere buien zijn voor mij heel herkenbaar, heb ik regelmatig last van. Vooral ook in de week voorafgaand aan de ongie.  

Bij mij is de boel een beetje in de war, dat wil zeggen ik. Ik dacht dat ik zondag een paasei had, want dat was dag 12 en dan heb ik vaak mijn ei. Bovendien was de ovutest redelijk donker vergeleken met de dagen ervoor en erna, dus ik dacht bingo!
Alleen ging mijn temperatuur de afgelopen dagen maar steeds niet omhoog, wat ik heel vreemd vond, dus ben ik voor de zekerheid nog een paar dagen doorgegaan met de ovutesten.
Vandaag, 2 vette strepen!!! Op dag 15, wat een paar rondes geleden ook een keer gebeurde, dus niet zo heel vreemd. Hoewel we vanochtend al voor de lol wat aan 't klussen waren geweest  zijn we direkt nog maar even weer in de slaapkamer gedoken. Gordijntjes dicht, deur op slot .

Nu maar hopen dat het deze keer raak is, ik heb zelfs erna een poos een kussen onder m'n achterste gelegd, hoewel ik eigenlijk denk dat het een fabeltje is dat dat helpt. Baat het niet, het schaad niet, voelde me alleen wel een beetje belachelijk!

Nu schuift mijn nod op naar de 10de en de 14de hebben we de afspraak met de gyn. Gelukkig duurt de  bij mij altijd maar een dag of 3, dus moet kunnen. Hopelijk is het niet meer nodig!!!

Zo, wat een verhaal eerst maar eens een poosje slapen.

trusten! Wietske

26Maaike 4e ronde   3e kindje cyclus 29 dgn
27
28
29
30 Luna1968, 39jr., 2e kindje, 4e ronde na curretage in  nov., cycl. 28 dagen  
31
april
1
2
3
4 Gwen, 38 jaar, 2e kindje,10e ronde,cyclus 28 dagen
5
6
7
8:
9
10 Wietske, 37jr, 1e kindje, 9e ronde, cyclus 29 dagen
11
12

Goede morgen,
heb de lijst maar vast aangepast, met het idee dat het deze maand moet lukken, mn dagen zijn nl rond de 40e verjaardag van ega , nou dat moet maar geluk brengen hoop ik. Heb dinsdag nog een bel afspraak met de gyn voor de laatste hormoonuitslagen en overleg ik nog even mijn uitstel baarm foto.
Luna, en????   Gwen ????? wat is dat wachten toch vervelend he, vind de eerste 14 dagn altijd het rustigst de zekerheid dat het nog niet is is bijna fijner als de onzekerheid maar ja het hoort erij he. Nou heb lekker vrij tot maandag en ga vanovond lekker met een aantal (leuke)colegas uit eten dus het begint goed.
Lekker weekeind allemaal.

29
30 Luna1968, 39jr., 2e kindje, 4e ronde na curretage in  nov., cycl. 28 dagen  
31
april
1
2
3
4 Gwen, 38 jaar, 2e kindje,10e ronde,cyclus 28 dagen
5
6
7