35+ klussers 2

Hoi,

Ik heb niets te melden, maar wilde ons even van de 2e pagina af hebben!

Ikke, leuk werk!! (als je durft).

Gwen, bijna nod, hoe voel je je? ik moet nog 1,5 week wachten en ben alweer zoooo ongeduldig, bah! .

Allemaal groetjes en trusten!
Wietske

Hallo!

Zo! Wat een enthousiasme de laatste dagen, ik hoop dat ik alles kan onthouden hoor, gezellig!!!! Ben even een paar dagen niet achter de computer geweest dus heb heel wat bij te lezen.

Ik heb er sinds 30 maart een klein neefje bij! Max heet hij. En wat is ie lief en klein zeg. Precies even zwaar als Aron, maar dat vergeet je echt. (wat worden het reuzen in vijf jaar he)

Brigitte, heb je vandaag al om zes uur  s'ochtends gewerkt na je avondje cursus, of was dat gisteren? Je zult er wel moe van zijn. Fijn dat je nog de energie hebt om Spaans te leren, leuk hoor. Ik moet mijn cursus binnenhuisarchitectuur ook weer wat sneller af gaan maken, ik ben met mijn laatste scriptie bezig. De tekst is bijna af, maar ik ben telkens zo nieuwsgierig naar wat er hier geschreven wordt, dat ik er maar niet verder aan toe kom, slecht he. Hoezo verslaafd, hihi.

Ikke, lijkt me een erg leuke baan die je hebt, ook ideaal als je je oppas zo goed (en vertrouwd natuurlijk) kunt regelen. Anders zou het al een heel stuk moeilijker zijn om het met onregelmatige diensten voor elkaar te krijgen. Dat je je buik nog zo lang kunt verbergen!

Ik ben gisteren naar de kapper geweest en ik ben helemaal happy! Er is een flink stuk af en nu heb ik aan de voorkant een lok, staat wel leuk vind ik. Verder vitamine b-complex gekocht om mijn haar een extra boost te geven.

Wietske, jij zit nu in je wachtdagen, spannend hoor. Ik hoop zo voor je dat het raak is !
Ik word definitief ongesteld vanavond of morgen, al steeds meer oud bloed. Het vreemde is dat ik vorige week echt buikkrampjes had, en nu voel ik helemaal niets meer! Wel een schoonmaakwoede waar ik zo meteen heerlijk aan toe ga geven!

Wilhelmin, waar ben je? Ook druk met van alles? Voel je je al weer een stuk fitter?

Hoe is het met jou, Jet? Voel je je psychisch (klinkt dat he) al opgeknapt? Heb je de energie al weer om deze ronde weer te beginnen of lassen jullie een rustmoment in?

Ik ga maar eens aan de poets, tot later!
Liefs Gwen

Ikke, ik wilde vroeger ook altijd stewardess worden, terwijl ik toen nog nooit gevlogen had. Heb nu al meerdere keren gevlogen, waarvan 1x naar Thailand en vond dat helemaal te gek. Echter sinds ik een kind heb, vind ik het doodeng. Heb nu 1x met hem gevlogen toen hij 2 was, maar was best bang. Is een raar mechanisme he?

Wietske, ellendig he dat wachten? Word ik ook altijd stapelmesjokke van  Ik hoop voor je dat het raak is meid!!

Gwen, gefeliciteerd met je neefje! Schattig dan weer he zo'n kleintje... Als je dat ziet wordt de drang steeds groter.. zucht..
Wat goed dat je naar de kapper bent geweest en dat je zo blij bent met je haar. Ik wil ook eigenlijk. Ik ga niet vaak, heb lang haar, dus af en toe ff bijpunten. Maar af en toe wil je wel eens wat anders, dus misschien toch binnenkort een pony of zo. Denk daar al een tijdje aan, maar durf het niet zo goed... wat er af is, kun je er niet meer aanplakken natuurlijk!
Ik hoop natuurlijk dat je ongi niet doorzet!!!!! Even wat positieve cyberstalen: straal - straal...

Hier niet zo veel te melden, ben nog ongi natuurlijk en heb weer nieuwe ovutesten besteld. Het enige waar ik een beetje mee zit, is dat mijn leven een beetje "on hold" is. In die zin van laat ik leuke dingen lopen omdat ik misschien zwanger ga worden... Misschien word ik wel helemaal niet meer zwanger en laat ik bepaalde dingen nu lopen. Snappen jullie het nog? Vind het zo moeilijk om maar af te wachten.

xx Luna

Dag allemaal,
he he net uit mijn werk moest extra een paar uurtjes omdat ik geregeld had dat er fabrik een les kwamen geven ect ect dus was niet zo erg maar ja wel weg vrije dag.
Verder wat ik onthouden heb Gwen ja heerlijk he zon kleintje ik zit ook in een omgeving van kleintjes en leuk je haar eraf , heb ik een paar weken geleden ook gedaan met een hele schuine bob (heb zelf krullen) ben ook zo blij dat het bosje aan de achterkant eraf is.
Luna ja ik heb ook vaak dat ik (zoals nu) hier zit te lezen terwijl ik eigenlijk andere dingen met de comp moet doen . maar ja ben toch zeker ook wel in min of meerdere mate verslaafd geraakt. Ikke, leuk hoor als je vaak vliegt woon je vast bij mij in de buurt.
Moeder van een vriendje van mijn zoon is ook purser.
verder heb ik tot nu toe te horen gekregen dat alle uitsluigen prima zijn van mij en van mijn ega, alleen mijn uitstrijkje is pap 2 en moet dus over een half jaar weer, maarja dat hoeft niets te betekenen te hebben.
Dus we gaan nog 2 mnd zo proberen op mijn eigen cyclus die prima is. en volgens de gyn best goede kansen maken dus we gaan maar weer flink er tegen aan .
Nou ik ga nog even echt aan het werk achter de pc.
tot snel
allemaal de groetjes ook degene die ik even niet genoemd heb en o ja
houden jullie rekening met dat je zwanger wil worden in de zin van, geen alcohol, mischien minder actief sporten, geen sauna ect ect . of niet ?
groetjes.................

Hallo,

Maaike, hoef je nu voorlopig geen contrast-foto te laten maken? Dat is goed nieuws.
Ook een opluchting zeker dat verder alle uitslagen goed waren? Nu weer op eigen houtje aan de klus, je hebt nog geen eisprong he. alvast maar gaan oefenen, je weet nooit....
je vroeg of we rekening houden met onze leefgewoontes; ik ben er een beetje klaar mee om telkens helemaal niet te drinken die weken voor mijn nod. Ik zit intussen al vanaf juli zo te klooien, dus ik neem steeds vaker een glas wijn of zo. verder ga ik ook gewoon (1 keer per jaar, hihi) naar de sauna, volgens mij kan dat de eerste maanden ook geen kwaad(?) Niet zo best voor de mannen onder ons, ivm. kwaliteit van de zaadjes.

Hoe is het met jou, Luna? Houd je de moed er nog een beetje in? De grap van het wachten is er voor ons allemaal wel af he?

Angel, leuk om lime en blauw te kiezen voor de babykamer, die kleuren heb ik ook op mijn lijstje staan voor evt. straks. Een grijs/bruine klei kleur op de muur en .....sfeervol en stoer!

Paulien, goed dat ik dat nu zeker weet dat van het recht hebben op dezelfde functie part-time. Het is nog niet aan de orde, maar toch handig om te weten. ook een goeie tip om eens personeelszaken er over te bellen als het zo ver is.

Heb verder niet zo veel te melden, nou ja komt wel weer.
Liefs Gwen

hoi,

ben ik weer na een dagje slapen....
Na de drukte in het weekend en de 2 lange dagen ma en di (vroeg beginnen, maar niet extra vroeg thuis) had mijn lichaam er vandaag geen zin in.
En zo gaat het al een paar weken, op mijn vrije dag ben ik echt uitgeteld. Heb vanochtend uitgeslapen, toen ontbeten maar op de bank weer in slaap gevallen, vanmiddag toch maar weer op bed gaan liggen en werd door Dennis wakker gebeld of ik hem kon komen halen. Kan nu ook nog wel slapen, maar probeer maar wakker te blijven anders is het vannacht natuurlijk weer bal.

Fijn Maaike dat je uitslagen zo goed waren! Hopelijk lukt het binnenkort zonder de medische hulp! Ik heb voor mijn zwangerschap niet echt heel anders geleefd hoor. At wel gewoon roodvlees en nam wel eens een wijntje, ook als ik vlak voor mijn NOD zat.
De eerste paar weken (voordat je weet dat je zwanger bent) is er nog geen bloedcontact tussen jou en je vruchtje dus volgens de boekjes kan dat ook geen kwaad.
Over de sauna zijn de meningen verdeeld. De meesten zeggen dat het tot de 12e week beter niet kan, maar als je altijd al gewend was om te gaan dan mag het weer wel. Je moet alleen direct stoppen als je merkt dat je je niet meer prettig voelt, oververhit of duizelig wordt.   Nou ja, lijkt me ook logisch als je niet zwanger bent.

Brigitte

Hallo allemaal,

Wat is er weer veel geschreven! leuk zo :)

Ik voel me weer helemaal lekker en goed, emotioneel gaat het ook al stukken beter, dus we lassen geen rust moment in en gaan gezellig straks weer aan de klus. Deze maand even zonder de ovu-testen.

Gwen: gefeliciteerd met max, leuk weer zo'n ukkie.

Rekening houden met het zwanger worden.... nee eigenlijk niet want ik hoef er niets voor te laten, ik drink en rook niet, naar de sauna ging ik al bijna nooit.

Groetjes Jet

Maaike, wat fijn dat alle uitslagen goed waren! Dus de gyn zegt dat je best goede kansen hebt? Heeft hij dat nog in cijfertjes uitgedrukt? En wat willen ze na 2 maanden gaan doen als het dan nog niet gelukt is?
Ik hou trouwens alleen rekening met rood vlees na de eisprong, ook al is er dan geen bloedcontact nog, ik vind dat gewoon geen fijn gevoel. Als er wat aan de hand is, hoef je het jezelf achteraf ook niet te verwijten. En verder rook en drink ik niet, en mijn mannetje rookt ook niet en drinkt af en toe een biertje.

Gwen, nou de moed erin houden wordt steeds minder hoor. Vorige maand kon ik het de eerste 2 weken wel loslaten en dat heb ik op dit moment niet. Ben er best wel mee bezig en ben zo bang dat het niet meer gaat lukken.

Bries, wat vervelend joh dat je steeds zo uitgewoond bent op je vrije dag. Wel lekker dat je ff kunt bijslapen, maar verder is het niet veel voor je he? Denk je wel om jezelf?

Vanmiddag werd mijn kleine mannetje ziek, koorts en hoofdpijn. Zo zielig. Met hoesten deed zijn hoofdje zo zeer. Hij heeft vanmiddag heel veel op mijn schoot gelegen en nu ligt hij in zijn bedje met een zetpil, dus hoop dat hij vanacht lekker kan slapen. Ben zelf ook niet helemaal lekker, dus ga ook vroeg onder de wol.

xx Luna

Terug
Bovenaan