Hallo!
Zo! Wat een enthousiasme de laatste dagen, ik hoop dat ik alles kan onthouden hoor, gezellig!!!! Ben even een paar dagen niet achter de computer geweest dus heb heel wat bij te lezen.
Ik heb er sinds 30 maart een klein neefje bij! Max heet hij. En wat is ie lief en klein zeg. Precies even zwaar als Aron, maar dat vergeet je echt. (wat worden het reuzen in vijf jaar he)
Brigitte, heb je vandaag al om zes uur s'ochtends gewerkt na je avondje cursus, of was dat gisteren? Je zult er wel moe van zijn. Fijn dat je nog de energie hebt om Spaans te leren, leuk hoor. Ik moet mijn cursus binnenhuisarchitectuur ook weer wat sneller af gaan maken, ik ben met mijn laatste scriptie bezig. De tekst is bijna af, maar ik ben telkens zo nieuwsgierig naar wat er hier geschreven wordt, dat ik er maar niet verder aan toe kom, slecht he. Hoezo verslaafd, hihi.
Ikke, lijkt me een erg leuke baan die je hebt, ook ideaal als je je oppas zo goed (en vertrouwd natuurlijk) kunt regelen. Anders zou het al een heel stuk moeilijker zijn om het met onregelmatige diensten voor elkaar te krijgen. Dat je je buik nog zo lang kunt verbergen!
Ik ben gisteren naar de kapper geweest en ik ben helemaal happy! Er is een flink stuk af en nu heb ik aan de voorkant een lok, staat wel leuk vind ik. Verder vitamine b-complex gekocht om mijn haar een extra boost te geven.
Wietske, jij zit nu in je wachtdagen, spannend hoor. Ik hoop zo voor je dat het raak is !
Ik word definitief ongesteld vanavond of morgen, al steeds meer oud bloed. Het vreemde is dat ik vorige week echt buikkrampjes had, en nu voel ik helemaal niets meer! Wel een schoonmaakwoede waar ik zo meteen heerlijk aan toe ga geven!
Wilhelmin, waar ben je? Ook druk met van alles? Voel je je al weer een stuk fitter?
Hoe is het met jou, Jet? Voel je je psychisch (klinkt dat he) al opgeknapt? Heb je de energie al weer om deze ronde weer te beginnen of lassen jullie een rustmoment in?
Ik ga maar eens aan de poets, tot later!
Liefs Gwen