35+ klussers 2

Hoi meiden,

Luna, vervelend dat je mannetje ziek is, hoe gaat het nu?

Gwen, gefeliciteerd met je kleine neefje! Klinkt goed je nieuwe haarcoupe!

Jet, fijn dat het weer goed gaat met je!

Maaike, ik duim heel hard voor je dat het toch snel op de natuurlijk manier raak is. En natuurlijk duim ik ook voor de rest vd meiden. Ik kan me voorstellen dat jullie soms de moed in de schoenen zakt. Hoop echt dat het bij jullie allemaal goed komt!

Brigitte, vervelend dat je  zo moe bent,  ik heb dat dus nu ook hè, als ik vrij ben, ben ik echt doodmoe. Ik heb natuurlijk ook nog een drukke peuter rondlopen, dus dat werkt ook niet echt mee. Als ik nu 's avonds moet werken, moet ik echt de rest vd dag me niet te druk maken, anders gaat het niet goed. Krijg ik zelfs last van m'n buik en dat moeten we niet hebben.

Ik hield trouwens ook niet echt rekening met m'n wijntjes voordat ik zwanger werd, wel een beetje de dagen voor m'n NOD, maar niet extreem hoor, nam gewoon een wijntje.

Ik ga nu ook weer even relaxen op de bank.

Groetjes,
Angel

ff weer van de 2e pagina af!

Niet heel veel te melden hier, alles gaat zijn gangetje. Heb gister  min of meer toestemming gekregen om al mijn vakantiedagen ná het zw.verlof op te nemen, dus dan ben ik echt 5 mnd vrij! Heb er nu ook wel zin in.
Wat ze precies in petto hebben voor als ik weer begin is nog niet duidelijk, denk ook niet dat ik hier   voor mijn verlof duidelijkheid over heb. Dat willen ze wel, maar ik ken het reilen en zeilen inmiddels wel... en 5 mnd verder is voor ons een eeuwigheid waarin de halve wereld veranderd kan zijn. Dus begrijp het ook wel een beetje dat ze nog niet precies weten hoe of wat.

Werd gister gebeld door de kraamzorg, ze had bericht op antwoord app achter gelaten, dus vandaag maar even terugbellen. 't wordt wel echt nu he.
We zullen toch echt een serieus inkopen moeten doen!

Verder heb ik geloof ik de neiging tot zelfkastijding (schrijf je dat zo??); iedere keer als ik niet heel vroeg hoef te beginnen dan kijk ik naar de verloskundingenpraktijk op sbs6.

Luna, hoe is t met je zoon, is ie al weer opgeknapt? Gwen... is het nog spannend??

laterrr!

Brigitte

Iedereen druk druk druk?  we staan alweer op de 2e pagina!

Geniet van jullie weekend allemaal! Ik ben vandaag ook lekker vrij, morgen weer paar uurtjes werken!

Brigitte

hoi brigitte ,
ik zal ook maar even een stukje doen, geniet lekker van je vrije dag, mijn werkweek is weer begonnen. Lekker dat je het goed heb kunnen regelen met je vrije dagen, 5mnd vrij wow ik ben jaloers zeg, alleen vervelend dat je niet weet hoe het daarna gaat, zou ik gek van worden denk ik ben wat dat betreft een controle freak, maar ja eerst je kindje maar he,
Hier komen we ook weer in de goede dagen en heb er zin in we gaan er helemaal voor, zit ook goed in mijn vel verder en eens gaat het lukken en waarom tenslotte niet nu
Dus hoop dat ze allemaal een goed orienterend vermogen hebben en de goede kant opgaan. Hier begint de onrust al en dat duurt bij mij echt tot mn nod maar ga er deze maand geen punt van maken heb ik bedacht ga gewoon de dingen doen die ik anders doe sporten sauna wijntje , mischien ben ik dan wel zo ontspannen dat het juist goed is, wil inderdaat wat luna ook schrijft (luna toch?) gewoon doorgaan met mn leven en geen dingen mislopen omdat je eventueel............. dan kan het nog zon lange weg worden. dus dat was mijn nieuwigheid eigenlijk,
Gwen hoe sta jij ervoor? en Ikke ? ,
rest allemaal groetjes en dat we maar snel mooi weer krijgen

Hoi allemaal,

't is een rustig weekendje hier bij de 35+, maar ik heb een nieuwtje: Mijn zusje is zwanger ! Ik heb 1 zus, die is 3 jaar jonger dan ik en heeft een dochtertje van ruim 2 jaar. Vandaag vertelde ze ons dat ze (nog maar net) zwanger is van de 2de! Ik vind het hartstikke leuk en ben gelukkig niet jaloers.
Wel ben ik blij dat ze geen idee hebben dat wij ook graag kinderen willen, nu kan ze leuk en onbevangen vertellen dat ze zwanger is snappen jullie dat?
Natuurlijk hoop ik   heeeel erg dat de komende tijd blijkt dat we samen zwanger zijn, dat zou bijzonder zijn, ook voor mijn vader!
Mijn moeder is vorig jaar overleden en hij heeft het nog steeds erg moeilijk daarmee, maar hij is supergek met z'n kleindochter en nog meer van die kleintjes zou goed voor hem zijn denk ik.

Prettig weekend allemaal!!!

ps, hoe is het Gwen?

Groetjes Wietske

Hallo!

Wat leuk dat je weer een neefje of nichtje krijgt straks, Wietske. Ik ben gelukkig ook niet jaloers als vriendinnen of familie zwanger zijn. Maar ik had dat voordat ik zwanger werd van Aron wel  een keertje  hoor, terwijl we toen maar drie maandjes hebben hoeven wachten. Hoe is het trouwens met jullie kleine geitjes?

O ja, de verwachte vervelende duivels zijn echt gekomen, zijn zelfs al weer bijna weg, dus op naar de volgende ronde maar weer. Ronde elluuf, poeh...

Brigitte, eerst maar lekker gaan genieten van die vijf maanden, heerlijk meid....
Er komt wel een leuke funktie op je pad, binnen of buiten de Mac, toch? Eerst je verlof lekker opnemen. Komt allemaal al redelijk snel dichtbij he?

Maaike, fijn dat je het weer helemaal ziet zitten, we zullen toch wel ooit een keer...? We hebben tenslotte al een gezond kindje!
Toch  wil ik me er niet te veel op focussen en doe weer  steeds meer waar ik  zin in heb, de laatste maanden zelfs een paar keer carpaccio gegeten. Ben weer aan het hardlopen gegaan, vandaag (nou,ja, 't was meer sjokken, maar de motivatie is er in ieder geval weer) en ga toch maar een paar dagen/weken aan de afslankthee (naast het niet snoepen en gezond eten natuurlijk!). Er moet echt weer wat winterspek de kast in  tot volgend jaar. Heb ik niet nodig als ik straks heerlijk in het Griekse zonnetje in bikini lig...

Luna, zijn jouw 'kans'-dagen voor je eisprong al begonnen? Nog een beetje vroeg waarschijnlijk.

Ik heb verder geen nieuws, we gaan zo een kinderspeeltuin opzoeken(binnen), fijn weekend nog!
Liefs Gwen

Daar ben ik weer. We hadden een poosje geen internet. We gingen over op een andere provider.

Nu gelijk kijken of er nieuwe zwangere bijzijn, maar helaas.

Bij mij gaat het goed. Vorige week duurde het heel lang voordat de verlosk het hartje kon horen. Gelukkig wel. Maar toch is het daarna nog wel wat eng. voel me goed en ben 14 weken. Op 4 okt uitgerekend. En je gaat het al zien.

He meiden,

Met mijn mannetje is gelukkig alles weer ok. Geen koorts meer en vrijdag lekker koekjes met hem en de andere kindjes van de klas gebakken. Was erg leuk.

Angel, lijkt me heel lastig hoor, zwanger zijn met een drukke peuter. Maakt ze er al misbruik van dat je niet meer zo snel bent?

Lekker hoor Bries, 5 maanden verlof. Niet druk over maken wat je erna gaat doen, heeft toch geen zin. Komt altijd weer allemaal op zijn pootjes terecht (is mijn ervaring).
Ik ken het hoor, dat kijken naar de verloskundigenpraktijk. Deed ik ook altijd, en altijd tranen met tuiten meejanken hahaha. Beetje inleven alvast he!

Wietske, word je weer tante! Gefeliciteerd hoor. Zou inderdaad geweldig zijn als jullie samen zwanger zouden zijn! Zullen ze heel raar opkijken denk je? Fijn dat je niet jaloers bent, is toch altijd een rotgevoel en dan kun je niet 100% blij zijn voor iemand.

Gwen, jammer he weer die rode duivels. Ronde 11 alweer, jeetje zeg. Wij zijn vorig jaar juli begonnen maar omdat ik zwanger werd zijn daar 3 rondes tussenuit gevallen, dus daarom is het bij mij nu ronde 5, na de curretage dan.

Wilhelmin, kan me voorstellen dat je spannende momenten hebt beleefd vorige week. Brrr heb dat ook 1x meegemaakt toen ik zwanger was van Thijmen. Lekker joh dat je je goed voelt. Lekker genieten!!

Ik ben sinds 2 dagen niet meer ongi. Morgen ga ik weer beginnen met de ovutesten.
Meer heb ik eigenlijk niet.

xx Luna

Terug
Bovenaan