35+ klussers 2

He meiden, we stonden ver op de 2e pagina

Hoe is het met Wietske? Over 2 dagen je nod...

Ik heb verder niet veel te melden, behalve dat ik een hoop werk heb aan de bestuurszaken op dit moment. Nog een paar weken en dan treed ik af es kijken wat ik dan weer ga doen.

xx Luna

Ja t is wel rustig hier op t moment :)
Ik ben vandaag lekker vrij, heb heerlijk uitgeslapen en zit nu lekker aan de thee.
Wil vandaag thuis toch flink wat proberen te doen. Op de hyve voor juni mama's las ik dat er al 2 dames zijn bevallen! Veel te vroeg natuurlijk en we gaan er vooralsnog maar vanuit dat onze puk nog wel even blijft zitten, maar het bezorgt mij wel de kriebels. Er moet nog heel wat gedaan worden. De kamer is wel bijna af, dus dat is het belangrijkst. Maar ik wil nog zoveel opruimen, de logeerkamer veranderen de tuin moet nog gedaan (ga ik niet zelf doen hoor) en en en.....

nou ja, moet me maar niet te druk maken en gewoon iedere dag een beetje doen! Nog 5 weken werken... ik ben aan het aftellen!

Heeft iemand hier nog wat leuks te melden? Is wietske de eerste die nu in spanning zit?? De rest moet geloof ik eerst nog aan de klus he!
En de zwangeren?? alles ok??

gr Brigitte

Hoi meiden,

Luna, ik zit inderdaad op het wachtbankje. Het is deze keer extra moeilijk. Mijn temperatuur is wat lager dan anders rond deze tijd en ik ben behoorlijk chagerijnig dus ik vermoed dat ik donderdag of uiterlijk vrijdag gewoon ongesteld ga worden. Daar ben ik deze keer extra verdrietig over omdat het me zo verschikkelijk fantastisch leek om tegelijk met m'n zus zwanger te zijn. Ik zou dan precies een week na haar zwanger zijn geworden. Maar dat feest gaat denk ik niet door. Gelukkig hebben we wel voor aanstaande maandag een afspraak bij de gyn, dus dat geeft een beetje hoop. Misschien dat het met een beetje medische hulp wel gaat lukken, geduld, geduld, geduld zucht....
Zijn er nog meer die deze week ong worden???

groetjes Wietske

Hoi meiden,

Wietske, kan me voorstellen dat je baalt omdat je denkt dat je weer ongesteld gaat worden, maar geef de moed nog niet op, wie weet ben je toch nog zwanger of wordt je het snel en zijn jullie toch nog tegelijkertijd zwanger. Dat zou echt te gek zijn, ik heb dat vorige keer gehad samen met m'n zus, was erg leuk.

Bries, hier ook al de kriebels wat ik allemaal nog moet doen. Morgen hoef ik niet te werken en m'n dochter zit  dan  op het Kinderdagverblijf, dan grijp ik m'n kans, want dat komt haast nooit voor. Meestal moet ik dan ook werken. Ik ga eens wat kasten opruimen. Donderdag gaat m'n man weer verder met de babykamer, dan schiet het ook al op met het kamertje.
Donderdag weer afspraak met gync., was nu 5 weken geleden, dus ik kijk er wel weer naar uit. Ik hoop nog voor elkaar te krijgen dat hij een echo maakt, want ben toch wel erg benieuwd naar het geslacht!

Succes meiden die vlak voor de klusperiode zitten en Wietske ik duim voor je.

Groetjes,
Angel

he meiden,
net voor de klusperioden? zit er middenin , mijn man was gisteren jarig en had vrij vanacht dus jullie snappen............ zijn net ook pas uit bed gerolt, de kinderen gedag gezwaait en als een stel pubers weer teruggedoken  hoop echt dat het deze maand ervan gaat komen heb toch ondanks alles wel een positief gevoel maar ja zometeen dat wachten weer dan is mn humeur ook gelijk weer anders, maar ja ga maar genoeg afleiding zoeken denk ik genoeg te doen hier en verder heb je er toch geen invloed op dus ach hoop maar dat het een lucky shot is.....................
Wietske meid nog even en je weet het, snap waarom je het nu extra graag zou willen,
en mischien met behulp van de gyn,
Luna en Gwen jullie lopen bijna gelijk met mij toch?
Angel en brigitte als jullie je schoon en opruimwoede thuis niet meer kwijt kunnen ik heb nog een adresje hoor.................. dus je zegt het maar
nou ga nog wat doen moet half 3 beginnen met werken dus zo druk als jullie zijn zo weinig heb ik nu gedaan.
doei doei groetjes aan allemaal

Oooooh Maaike, SCHANDALIG!! Luiaard dat je bent... Wat lijkt me dat heeerlijk, hup zo je bed weer in en pas 's middags er weer uit. Da's écht lang geleden!
Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus. We zijn nog niet in de echte klusdagen, ik denk nog een dag of 2 a 3...

Wietske, ik snap dat het wachtbankje op dit moment extra beladen is voor je. Ik hoop voor je dat die lage temp niets zegt en dat je gewoon zwanger bent en anders met behulp van de gyn. Ben je toch nog tegelijk zwanger met je zusje. Ik duim voor je!

Angel, succes bij de gyn donderdag! 5 weken duurt dan weer erg lang he?

xx Luna

Hey meiden,

Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen!!!
Heb tegenwoordig zo weinig tijd meer en savonds lig ik al weer vroeg in bedje zo moe!!!

Maar las dat Luna en Gwen de RD op bezoek hadden, jammer meiden hoop dat de volgende ronde beter gaat voor jullie het komt echt wel voor jullie weet dat het lang duurt nu maar hou vol!!!!

En Wietske klinkt niet goed maar evengoed gefeliciteerd dat je weer tante wordt, je kunt zeker nog zwanger worden als je zus zwanger is ook voor jouw komt die dag al is het met hulp succes meis!!!

Maaike jij bent ook goed bezig hele dag met mannetje in bed heerlijk!!! Succes hoor wie weet heeft het geholpen!!!

Angel succes bij de Gynecoloog hoop dat jullie dan weten wat het wordt, maar goed als het maar gezond is toch!!!

Nou mijn verhaaltje, ja niet schrikken, maar had vandaag mijn NOD dacht ik maar  er is niks gebeurt en nu  heb ik  wel wat klachtjes die ik niet thuis kan brengen ben erg moe met vlagen misselijk en een heel opgezette buik weet ook niet hoor!!! We hebben   1keertje niet veilig geklust ja zal wel heel toevallig zijn dat het raak is toch??? Wordt er zo onzeker van en om nou weer gelijk te testen wacht nog ff tot het weekend mits de RD komen dan weten we genoeg pfffffff!!!!

Succes meiden duimen draaien voor jullie allemaal!!!

Liefs Sandy

Hey meiden,

Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen!!!
Heb tegenwoordig zo weinig tijd meer en savonds lig ik al weer vroeg in bedje zo moe!!!

Maar las dat Luna en Gwen de RD op bezoek hadden, jammer meiden hoop dat de volgende ronde beter gaat voor jullie het komt echt wel voor jullie weet dat het lang duurt nu maar hou vol!!!!

En Wietske klinkt niet goed maar evengoed gefeliciteerd dat je weer tante wordt, je kunt zeker nog zwanger worden als je zus zwanger is ook voor jouw komt die dag al is het met hulp succes meis!!!

Maaike jij bent ook goed bezig hele dag met mannetje in bed heerlijk!!! Succes hoor wie weet heeft het geholpen!!!

Angel succes bij de Gynecoloog hoop dat jullie dan weten wat het wordt, maar goed als het maar gezond is toch!!!

Nou mijn verhaaltje, ja niet schrikken, maar had vandaag mijn NOD dacht ik maar  er is niks gebeurt en nu  heb ik  wel wat klachtjes die ik niet thuis kan brengen ben erg moe met vlagen misselijk en een heel opgezette buik weet ook niet hoor!!! We hebben   1keertje niet veilig geklust ja zal wel heel toevallig zijn dat het raak is toch??? Wordt er zo onzeker van en om nou weer gelijk te testen wacht nog ff tot het weekend mits de RD komen dan weten we genoeg pfffffff!!!!

Succes meiden duimen draaien voor jullie allemaal!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan