35+ klussers 2

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn NOD. Ik ben nog niet ongesteld maar het is wachten tot het doorbreekt.
Gisteren had ik rood/bruine prut (oud bloed) en vandaag rose bij afvegen, dan betekent het dat ik vannacht of morgen toch weer ongesteld word. Heel jammer maar mijn man vind het nog wel leuk om nog meer te kunnen oefenen hihihihi.

Er is wel heel veel weer geschreven, leuk om alles te lezen.

Ik heb even niet de puf om op iedereen te reageren, sorry meiden. Voel me nu al wel ongesteld bleehhhhhh

Groetjes Jet

He Jet, Je kunt toch ook blijven oefenen als je zwanger bent??? Heb je tenminste de hele maand en niet de dagen van je ongi niet.... ha, ha. Vind het rond die ongi periode wel vies, maar als het meezit, blijft die voorlopig bij mij uit, want ik denk dat ik wanger ben.
Morgen ga ik een test kopen en dan morgen of dinsdagochtend testen. Dinsdagavond weten jullie meer.

-Maar mijn borsten knallen zowat mijn bh uit, vooral 's avonds als de bh uit gaat, moet ik even slikken.
-Ben gigantisch moe, zit heel erg te gapen, hele dag. Tja met 2 ukkies thuis, kom je ook niet echt aan effe liggen toe...
-Mijn kapster zei van de week dat mijn haar echt heel mooi is........... en dat zegt ze normaal nooit, want het is lang en meestal noodzaak om te punten omdat het zo sluik valt (en dit keer was ik echt heel lang niet meer geweest).
-En van de week ging ik bij een frikandel mayo bijna over mijn nek... en drop haal ik maar niet meer in huis, want anders kan ik straks helemaal niet meer naar de wc (want daar kan ik niet van afblijven).

Alle tekenen zijn er dus, nu nog een positieve test, ha, ha. Ik hoop het zo! (het kan bijna niet missen). Ben inmiddels ruim een week over tijd. Blijf angstig voor een miskraam natuurlijk ivm de vorige keer, maar toen had ik niet zoveel verschijnselen als nu. Als het meezit, heb ik over 2 weken al een echo. Bij ons maken ze met 7 weken de 1e en daarna nog 1 met 9 of 11 weken geloof ik, ivm berekening van je zwangerschapsduur. Volgens mijn berekening zou ik dan 25 september uitgerekend zijn, maar de echodatum is bij mij tot nu toe precies geweest.

Jullie blijven op de hoogte!
Groetjes Ikke

Hoi Jet. En, is het doorgebroken?

Luna, ik dacht ook even aan een innesteling. Dat wil je dan natuurlijk. Heb dus 1x een rode veeg gehad en tot nu toe verder niks. Kan dus wel zo zijn. Ben niet meer misselijk smorgens.( Zat mischien wel tussen mijn oren). Gewoon nog even afwachten en hopen dat de ongi niet doorzet.

Volgens mij zitten er meerdere deze week in spanning, toch?

Hier zijn ze doorgebroken, wat ik al dacht.

Ikke: wat spannend, alle tekenen zijn er he, ik hoop echt dat je zwanger bent.
Ik moest ook wel even om je opmerking lachen, dat je ook kunt oefenen tijdens de zwangerschap, dat is muziek in de oren van mijn man hahahaha
Bij mijn 1e zwangerschap had ik daar 0,0 behoefte aan, vond het eng enz. hahaha

Wij gaan maar weer voor de volgende ronde, eerst even een paar dagen met vreet/snoep buien en dan kunnen we er weer voor gaan.

Iedereen die aan het wachten is: Succes!! ik duim voor iedereen.

Liefs jet

Hoi allemaal,

Nou, dat klinkt veelbelovend, Ikke!
Ik hoop dat je een vette streep hebt, morgen of overmorgen. Je houdt ons wel in spanning hoor. Knap dat je zo lang kunt wachten met testen.

Hier niks bijzonders te melden, we wachten nog maar gedulge af tot de klusdagen weer beginnen over drie weken, want het zou toch wel toeval zijn als er in een keer raak is geschoten....
Liefs gwen

Hoi allemaal,

Ikke, wat spannend! klinkt alsof het raak is, hoeveelste ronde??
Wat knap dat je zo lang kunt wachten met testen.

We gaan in duitsland wonen omdat we graag een boerderij willen met een paar hectare grond, we hebben namelijk ponies, schapen, geiten, kippen, honden katten, konijnen, eenden en een varken! In Nederland is dat voor ons te duur en we wonen nu 500m van de grens, dus zo ver hiervandaan is het niet. We wonen nu op een boerderij die we huren en we willen graag iets van onszelf met ruimte voor...........
een kinderkamer!! (hebben we nu niet.)

Nu alleen nog even zwanger worden , komend weekend gaan we er weer met frisse moed tegenaan, we zijn alweer een beetje aan 't oefenen.
't is de 8ste ronde, wie weet.......

Een aantal van jullie zit in de spannende wachtdagen, duim, duim, duim, duim.
Iedere keer als 1 van jullie zwanger is, krijg ik ook weer een beetje hoop dat t vanzelf een keer lukken gaat, dus doe je best!!!

Trusten en groetjes,
Wietske

hoooo, wacht even, daar vergis ik mij.
Ik heb t even nageteld op mijn schema dat ik bijhoudt in excel.
't wordt de 7e ronde!!
Hopelijk brengt ons dat geluk, ik ben geboren op 7-7-1970 en we zijn getrouwd op 7-7-2007!

Wietske

hi allemaal

tijdje niets van me gehoord.. ben nog steeds erg ziek.. twee weken geleden een griepje gehad, maar t lijkt wel of dat niet meer over gaat. elke ochtend moeite met opstaan.. hele dag door koud, misselijk, weinig eten.. ( hou gelukkig wel alles binnen..)

ja, en afgelopen vrijdag mn eerste echo gehad.. was erg spannend..
was in t begin een beetje onduidelijk omdat ik erg veel lucht in mn darmen heb, ( iemand een tip hiervoor? is erg lastig en doet soms zeer..)
maar uiteindelijk een piepklein wormke gezien wat dan onze baby moet voorstellen.. 9.3 milimeter lang.. en dat staat gelijk aan 7 weken. ben nu dus in mn achtste week.. klopt precies met wat ik had opgeschreven..
en.. t allermooiste... ondanks onduidelijk beeld konden we wel al t hartje horen! dat had ik totaal niet verwacht! een piepklein hartklepje dat heel snel op en neer gaat en t geluid van een sneltrein.... echt geweldig.
 de echoscopiste zei dat deze echo niet betaald hoefde te worden, omdat ik me steeds zo beroerd voel, ze zet m om op medische indicatie en termijn bepaling. super toch! over drie weken, ( nu inmiddels 2,5..) mn tweede echo en nekplooi meting. zal ook wel spannend worden. maar ze zei dat alles goed er uit zag, alleen kon ze niet zien of er misschien nog meer zat... ( help...)dat hoopt ze te zien bij de volgende echo..

afgelopen zaterdag mn schoonouders maar ingelicht.. ze was jarig, hebben we gelijk een leuk verjaardags kado meegenomen.. ze wilde namelijk graag een mooie foto van ons.. hihi.. nou, die kreeg ze ook.. een mooie zwart witte echo foto..

vandaag ga ik mn manager inlichten, ik ben te beroerd om fulltime te werken en steeds ziek melden vind ik ook niet fijn. hij kan t beter weten en dan kunnen we misschien regelen dat ik wat minder uur per dag werk..

dat was t weer even over mij.

ikke, spannend hoor, dat klinkt echt allemaal echt zwanger.. laat je weten wanneer ej getest hebt?

de rest allemaal veel succes met klussen en testen en trouwen en verhuizen..

liefs paulien

Terug
Bovenaan