Hoi meiden,
Hier ben ik ook weer eens een keer, erg druk geweest en ook nog erg moe, maar dat zal dus wel met elkaar in verband staan! Is allemaal net wat pittiger nu ik zwanger ben en nog een peuter heb rondlopen die steeds vroeger wakker wordt 's ochtends..
Maar verder alles goed hoor!!!!
Ik heb maandag weer een echo gehad, was prachtig, het kindje lag er zo mooi voor, de gync. zei ook gelijk daar gaan we gelijk een afdruk van maken, want dit is echt een mooi plaatje.
Mijn glucosegehalte was aan de hoge kant, dus moet nu ook al (naast de wijn en filet americain) de zoetigheden laten staan, maar ja, alles voor het goede doel!
Ikke, fantastisch meid, dat het toch nog gelukt is. Hopelijk wordt je man ook snel wat enthousiaster, maar dat komt vast goed.
Jet, balen dat je toch ongi bent geworden.
Wilhelmin, spannend, hoop ook voor je dat het een innestelingsbloeding was, lijkt er wel op, als je nu nog niet ongesteld bent!
Wietske, de 7e rond moet jullie gewoon geluk brengen, ik duim hard.
Gwen, hoe gaat het? Wanneer is je NOD, misschien is het die ene keer tijdens die infectie toch nog gelukt?!
Volgens mij vergeet ik nog meer mensen, even denken...oh ja, Bries, veel plezier morgen. Laat je ons weten wat het wordt?! Wij zijn ook benieuwd!
Ik heb 5 maart de 20-weken echo.
Jammer dat we niks meer van Puk horen, of ben je er toch nog?
Sandy, alles goed? Nog druk bezig met je trouwdag? Bij ons nog 1,5 week en dan is het al zover!! Leuk! Ik paste zaterdag nog in m'n rok, hopelijk volgende week ook nog!
Luna, alles goed, wanneer is jouw NOD?
Nou, ik denk dat ik nog wel iemand vergeten ben, sorry daarvoor.
Groetjes,
Angel