35+ klussers 2

Hey!

Paulien wat tof dat alles er op de echo goed uitzag en je al een hartje hebt gehoord! dat moet wel een opluchting zijn he? Alleen wel balen dat je je nog zo beroerd voelt zeg, hopelijk knap je snel op.

Wietske, zou wel leuk zijn in de zevende ronde zwanger raken, met al die gelukszevens!

Jet, laat ons niet langer in spanning, we hopen je te kunnen feliciteren!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben zwanger. Ik heb vanmiddag getest en die gaf 2 vette strepen aan. Echt geweldig!!! Mijn man was niet superenthousiast, maar hij kan er mee leven, we hadden tenslotte dit afgesproken. Nu maar hopen dat deze zwangerschap zonder complicaties verloopt en eindigt op 25 sep. (of ergens rond die datum), want als het mis gaat, dan is hij er wel klaar mee en ik heb (hoe moeilijk ik het ook vind) er mee ingestemd. Ik hoop dus dat mijn lage rugpijn echt met mijn zwangerschap te maken heeft en niet met een aankomende miskraam. Ik las net al ergens anders, dat mensen met bekkeninstabiliteit lage rugpijn hebben, met uitstraling naar de benen. Lekker dan.
Mag hopen,dat dat het maar is en dat het mee valt. Verder heb ik gigantische pijnlijke borsten, vooral als 's avonds die bh uit gaat en ben ik moe. Volgende week vrijdag al mijn 1e echo, 7 weken al weer. Ik kijk er naar uit en hoop dat die een hoop onzekerheid wegneemt, zodat ik voorzichtig kan gaan genieten.

Iedereen bedankt voor al het geduld (jullie waren gewoon super-nieuwsgierig). Degene die gaan testen binnenkort succes en degene die nog op zoek zijn naar het ei. Zoekse!

Oja, ik weet niet meer wie het vroeg, maar het was na mijn miskraam in de 10e ronde, dus duurde het behoorlijk lang (al zeg ik het zelf).

Ik hou jullie op de hoogte volgende week en ik lees natuurlijk nog wel mee!

Groetjes Ikke

SUPER!!!!! Nou, dat is goed nieuws zeg! Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan en je rugpijn snel weer over gaat.

Nou, strooi maar glitters, ik kan ze nog wel gebruiken hoor, hihi!
Je blijft toch wel af en toe schrijven he, ik wil nog wel op de hoogte blijven hoor. Ik vind het zo vreemd als je een tijd lang met iemand schrijft, er ineens geen spoor meer van te bekennen is, maar dat zal wel aan mij liggen, ik kan me ook voorstellen dat je  met andere dingen bezig bent, o.a. moe en misselijk zijn.... Nou meid, hopelijk valt dat allemaal mee en kunnen jullie SAMEN genieten!
Liefs Gwen

Joepie .. weer 1 zwanger!!!   Ikke, gefeliciteerd !!!!
25 september... precies 3 maandjes na mij. Ik hoop echt voor je dat het allemaal goed zal gaan, volgende week al de eerste echo, spannend he.

Ik heb morgen mijn 20w echo, hoop dat alles goed is en dat ze kunnen zien wat het wordt. Ik denk zelf een meisje, geen idee waarom, mijn vriend denkt een jongetje het wordt een grote verrassing. Mij maakt het niet uit, maar ben wel heel benieuwd.

Wie heeft er al bijna de NOD, zou toch leuk zijn als er nog een paar bij komen!!!

Hoi Ikke. VAN HARTE GEFELICITEERD.
10 rondes na je miskraam. Dan heb je lang geduld moeten hebben.

Ik hoop je snel te volgen. Ben nu in mijn 1e ronde na de miskraam. Voel me wel wat anders. Beetje het zelfde nog als de zwangerschap. Net of al de kwaaltjes na de miskraam nog niet wegzijn. Op de 25e had ik een klein veegje bloed. Hoop zo dat dat een innesteling was. Heb besloten om het weekend te testen als ik nog niet ongi ben. De laatste ongi van mij  is begonnen op oudjaarsdag maar ik weet natuurlijk niet zo goed hoe mijn cyclus nu gaat lopen

Hoi meiden,

Had een heel verhaal getypt wat ik niet ga herhalen. Heb er de puf niet voor en ben behoorlijk sjaggerijnig en dan krijg ik ook nog es een servererror, bah bah bah.

In ieder geval wil ik wel Ikke even feliciteren en Bries veel succes toewensen morgen tijdens de 20 weken echo. Gaat snel allemaal.

xx Luna

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer eens een keer, erg druk geweest en ook nog erg moe, maar dat zal dus wel met elkaar in verband staan! Is allemaal net wat pittiger nu ik zwanger ben en nog een peuter heb rondlopen die steeds vroeger wakker wordt 's ochtends..
Maar verder alles goed hoor!!!!
Ik heb maandag weer een echo gehad, was prachtig, het kindje lag er zo mooi voor, de gync. zei ook gelijk daar gaan we gelijk een afdruk van maken, want dit is echt een mooi plaatje.
Mijn glucosegehalte was aan de hoge kant, dus moet nu ook al (naast de wijn en filet americain) de zoetigheden laten staan, maar ja, alles voor het goede doel!

Ikke, fantastisch meid, dat het toch nog gelukt is. Hopelijk wordt je man ook snel wat enthousiaster, maar dat komt vast goed.

Jet, balen dat je toch ongi bent geworden.

Wilhelmin, spannend, hoop ook voor je dat het een innestelingsbloeding was, lijkt er wel op, als je nu nog niet ongesteld bent!

Wietske, de 7e rond moet jullie gewoon geluk brengen, ik duim hard.

Gwen, hoe gaat het? Wanneer is je NOD, misschien is het die ene keer tijdens die infectie toch nog gelukt?!

Volgens mij vergeet ik nog meer mensen, even denken...oh ja, Bries, veel plezier morgen. Laat je ons weten wat het wordt?! Wij zijn ook benieuwd!
Ik heb 5 maart de 20-weken echo.
Jammer dat we niks meer van Puk horen, of ben je er toch nog?

Sandy, alles goed? Nog druk bezig met je trouwdag? Bij ons nog 1,5 week en dan is het al zover!! Leuk! Ik paste zaterdag nog in m'n rok, hopelijk  volgende week ook nog!  

Luna, alles goed, wanneer is jouw NOD?  

Nou, ik  denk dat ik nog wel iemand vergeten ben, sorry daarvoor.

Groetjes,
Angel  

Terug
Bovenaan