35+ klussers 2

Hee,

Het zit ons niet mee zeg, ik had nog goeie hoop voor je Luna, maar meestal voel je je wel al wat anders vlak voor je nod. Maar....zo lang er nog geen bloed of bruin is kunnen we nog duimen voor je! Ik  weet eigenlijk  niet of je alles vergoed krijgt na een bepaalde leeftijd.. Maar ik denk niet dat de ha je een zeur zal vinden hoor, jullie wachten ook al weer een hele tijd op een gezond kindje!    Heb trouwens wel weer de neiging om  opnieuw aloe vera te gaan drinken, en dat een langere tijd vol te houden. Schijnt echt je baarmoederslijm op te bouwen en als dat dik genoeg is, nestelt een eitje zich veel beter. Het is alleen zo ontzettend goor! Maar ja, wat wil ik nou he, moet er wel iets voor over hebben.

Mirjam, ken het baal en depri-gevoel maar al te goed als je weer ongesteld bent. Ik heb het wel ieder maand steeds iets minder erg, omdat de kans steeds kleiner lijkt dat het nog gaat lukken en ik me daar langzaam op aan het voorbereiden ben. Ik denk ook echt dat ik de eerste week dat ik een positieve test heb, vaker zal testen omdat ik het niet geloof!

Sandy, spannend je eerste ronde weer, na een hele tijd gewacht te hebben, hopelijk lukt het snel!  Beterschap met Jessica, vervelend als je er een slechte nachtrust door hebt, kan zo slopend zijn he, weet er alles van. Ben al gebroken als ik er een keertje in de nacht uit moet, vooral  als ik weer om zeven uur op mijn werk moet zijn.

Wietske, al snel actie bij de gyn, ik ben benieuwd of er een andere uitslag uit komt. Zou toch best  raar zijn eigenlijk  als je een positieve ovu-test hebt en heel regelmatig bent en dat je eitje dan toch niet springt? kan dat echt?  hou ons op de hoogte, misschien leren we er iets van.
Wat  ik wel gehoord heb is dat met de jaren de kwaliteit van de eitjes een stuk minder wordt, het is dus een beetje geluk hebben dat er een keer een goeie langs komt wapperen.....laat dat maar snel gebeuren bij ons allemaal!

Nou, ga eens op de fertility-site kijken of ik aloe vera kan bestellen, werkt misschien beter dan die van de tuinen.
Adios,
Liefs gwen

Nou ze zijn er hoor  sinds begin van de middag. Ze hadden zeker een omweg genomen....

Sandy, zielig he die kleintjes als ze tandjes moeten krijgen. Je kunt het ze ook niet uitleggen waarom ze pijn hebben en zich niet lekker voelen. Door dat slaapgebrek word je zelf ook zo labiel als wat. Sterkte ermee!

xx Luna

Even een paar dagen niet geweest, wat is er weer veel geschreven!!

Deze week is echt RD week, bij mij zijn ze ook gekomen, ik had vrijdag mijn NOD en maandag kwamen ze pas die RD's en flink ook pfffff.

We gaan met frisse moed de volgende ronde in.

Groetjes Jet.

Hey Jet, Gwen, Luna,

Bij mij alweer puistjes, hoofdpijn, krampjes, zere borsten enz enz dus bij mij zitten ze er ook weer aan te komen .
Maak me er maar niet te druk meer om, kan nog wel een paar rondes zo doorgaan. Eerst maar eens beetje koninginnedag doen (heb niks met t koningshuis, maar even naar de markt is wel gezellig).

Groetjes
Wietske

hoi allemaal,

Het lijkt wel bijna synchroon te lopen die RD's (= rot dagen). Ik kan me nog herinneren dat ik net na de curettage blij was met mijn RD. Dus Rot Dagen is wel een heel depri benadering van de afkorting.   Ik ben al weer opnieuw aant tellen en ik heb nog steeds de neiging door te tellen tot de 28. terwijl het bij mij al drie keer 24/25 was. Er begint dus wel enige regelmaat in te komen. De test vanochtend was iets meer blauw dan gisteren; gisteren was er niks te zien. Dus ik verwacht morgen, overrmorgen een krachtigere streep. dan zit ik op dag 11 en 12. Wanneer dan die eisprong komt varieert ook per gebruiksaanwijzing. ik denk dan op dag 13. Alleen wordt ik dan niet 14 dagen later ongesteld, maar eerder. Ik denk dan meteen dat de eicel niet genoeg tijd heeft om rustig in te nestelen.....Maar volgens mijn gyn is bij een snellere cyclus ook de tijd na de eisprong sneller. Terwijl mijn huisarts zegt dat het altijd 14 dagen is......Wat zijn jullie theorieen daarover??? De gyn vertelde dat als de cyclus kort is dat de eierstokken juist lekker productief zijn. Oke......
Ergens werd eerder de vraag gesteld over of een positieve test ook werkelijk een eisprong oplevert. Die vraag heb ik ook aan mijn gyn gesteld en zij zei dat dat ook echt zo is. Op enkele uitzonderingen na. Dan geloof ik dat ook wel.

Ik vind het echt balen voor enkelen, o.a Luna, dat jullie weer de RD krijgen, of al hebben. Ik vind het erg knap hoe lang jullie het volhouden en positief blijven.
Vind ik moeilijk!! gekoppeld aan de miskraam vind ik het nog lastiger de snappen. Ik was er nl al bijna.

Kga eens bij mijn kindje kijken; gisteren 39.8 koorts. Zetpil geplaatst en die werkte heel goed. Alleen savonds kwam het terug. Vandaag begon de dag met spugen, gal spugen want ze heeft niks in de buik.
Dus voor mij geen koninginnedag, ik zit al drie dagen in huis.
Veel plezier en drink er eentje van mij!

Heel veel sterkte en op naar de volgende ronde.

Ik moet alvast gaan oefenen....hihi

groet, Mirjam

Hoi Mirjam,

Mijn cyclus is ook vrij kort, tussen de 24 en 28 dagen. Ik gebruik al langere tijd ovutesten en bij mij zit er tussen de eisprong en de RD meestal 13 dagen. Soms 12 of 14, dus ik denk dat jouw huisarts het mis heeft. Een mens is toch geen computer! Wel fijn om te horen dat volgens jouw gyn een positieve ovutest ook een eisprong betekent, dan zit ik wat dat betreft goed! Nu maar hopen dat zo'n eitje een keer een leuk zaadje treft en dat ze samen iets leuks beginnen.... zucht...
Afwachten maar...

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan