Hee hallo, we zitten weer op pagina 2.
Wietske, wel spannend zeg deze maand, hoe en wat. Volgens mij heb ik wel eens gelezen van vrouwen die in de medische molen zitten dat ze in het weekend ook terecht kunnen om hun eitje te laten checken. Gaan ze al direkt met IUI beginnen als er ergens iets niet helemaal 100% in orde blijkt te zijn? Dan brengen ze de zaadjes direkt op de goeie plek zonder hormonen? Spannend hoor, ik hoop dat je verslag doet van alles, zodat wij ook nog kunnen overwegen om te gaan onderzoeken. En natuurlijk dat het gelijk raak is!!!!! ik vind het een beetje eng allemaal en mijn man ziet het al helemaal niet zitten om de medische weg in te slaan. Ik zou op zich best willen weten waar we aan toe zijn, dan kunnen we alsnog verder kijken of we serieus verder willen of ons er bij neer gaan leggen. We wachten nog een paar maanden af en dan moeten we ook maar eens knopen gaan hakken.....
Trouwens, wat een heeeeeeerlijk weer he, als daar de eieren niet van springen weet ik het niet meer hoor. Deze ongesteldheid was weer heel erg slap(gelukkig) dus dat hebben we ook weer gehad bijna. Kom maar op met die zwangerschap!!!!!
Luna, Maaike, Sandy, Jet, hoe is het met jullie? Druk met andere dingen?
Nog vertrouwen in je lichaam? Ik ben de eerste week altijd wel weer positief en heb er wel weer zin in, de laatste week is altijd zo vervelend. Dan ga ik zo enorm twijfelen, maf eigenlijk. Al zo'n 26 jaar ongesteld ieder maand en telkens in de war.
Nou, ga mijn kleine ventje zijn bed in schuiven, tot morgen!
Liefs Gwen