35+ klussers 2

He gatverderrie Gwen.... dat was niet de afspraak.

Ik hoop dat Mei een heeeeeeeeeeel vruchtbare maand gaat worden en jullie allemaal zwanger worden!  

Ik ben alweer thuis, t was zo rustig op de zaak dat ik lekker op tijd ben weggegaan,had mijn uren deze week ook echt wel gemaakt!

liefs, Brigitte

Hoi allemaal,

Gwen, ik kan alleen maar zeggen dat ik precies weet hoe je je voelt, zucht....
Allebei een volgende ronde, misschien is mei echt een vruchtbare maand.

Groetjes

MEI:
1
2 Wietske
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 Wietske naar gyn
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 Wietske, ronde 11, 1e kindje
31 Gwen, ronde 12, 2e kindje
JUNI
1
2
3
4
5
6
7
8
9

Dag meiden,
Sorry ben lang even weggebleven maar had even adem nodig,
zit inmiddels weer op dag 10 maar moet vrijdag voor baarmoederfoto naar de gyn en dan mag je niet zwanger zijn dus denk dat vrijdag dat is dag 15 te laat is om er nog wat van te maken deze maand dus erg jammer en het gaat zo langzaam   maar ja het positieve is is dat je daarna extra vruchtbaar bent een aantal maanden en dat je dus weet of je eileiders doorgankelijk zijn ect.
Lees dat er helaas geen zwangere is helaas zou wel weer tijd worden, en luna boven de 35 is het advies naar een half jaar niet zwanger dan naar de fert poli om verder te kijken dus................................
Groetjes allemaal , zit op mijn werk dus hou het kort

Hoi hoi,

Daar ben ik weer eindelijk heb het zo druk de laatste tijd gewoonweg geen tijd om maar wat te forummen!!!

Maar zie dat de RD er weer voor jullie zijn Wietske en Gwen hé wat balen weer had zo gehoopt voor jullie dat het raak was pfffff!!!! Nou maar hopen dat mei een betere maand wordt voor jullie!!!
Succes in ieder geval!!!

Bries en hoe is het bij jouw al verlof of nog niet???

En hoe is het met Jet en Mirjam , Pauline????

Hier is het dus druk druk ja jullie denken hoezo ja de bruiloft vergt veel tijd en moet ook nog tussendoor werken en hier wat doen in huis, ja ja zijn geen smoesjes, haha!!!! Verders voel ik me prima nergens last van en we zien wel hoe het loopt,heb mijn NOD op 13 mei dus we zien wel zal hem ff op de lijst zetten als me dat nog lukt met knippen en plakken!!!!
Meiden allemaal succes met alles en tot snel hoop ik!!!!

Liefs Sandy

MEI:
1
2 Wietske
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 Wietske naar gyn
13Sandy 1ste ronde 2 de kindje
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
JUNI
1
2
3
4
5
6
7
8
9

Hoi,

eerst deze maar even...

MEI:
1
2 Wietske
3
4
5 Mirjam dag 15, enigszins positieve ovutest
6
7
8
9
10
11
12 Wietske naar gyn
13Sandy 1ste ronde 2 de kindje
14
15
16
17
18 Mirjam, 9e ronde, 2e kindje
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
JUNI
1
2
3
4
5
6
7
8
9

Balen dat het voor de meesten onder ons gewoon weer is.
Ik heb zelf ook weer met de telefoon in de hand gestaan om de gyn te bellen. Ik kreeg maar geen positieve ovutest....ik baalde er enorm van. Ik heb twee keer eerder al een doorgegroeid eiblaasje gehad, dwz dat het follikel niet springt. Maar toen deed ik nog geen testen. Dus ik kan het niet vergelijken. Ik ben nu wel overgestapt op ander testen, dus ik dacht dat het daar aan lag...Welke merken gebruiken jullie allemaal eigenlijk? Gwen, Wietske bijv.??

Ik dacht, ik wacht af tot dinsdag en dan ga ik bellen. Dan wil ik gecheckt hebben of ik weer een weigerend folllikel heb. maar vanochtend was de test enigszins positief. Dar vind ik ook wel lastig om deze goed af te lezen. Als ie eerder echt totaal wit is en zich langzaam opbouwd tot licht paars en dan ineens knalpaars is, dan zal er toch wel wat hormoon gemeten zijn neem ik aan.....Alleen was het net niet even paars als de controlestreep.
Ik moet er maar vanuit gaan dat het goed zit, we hebben in ieder geval veel geklust.....en vanavond weer.

Onze vakanite is nu voorbij en we gaan er weer fris tegenaan. Mijn dochter is weer helemaal beter.....

Veel succes en sterkte met gyn's en zo.....Ik lees het wel komende week..

groet, Mirjam

Hoi allemaal,

Mirjam, ik gebruik de testen van sensitest. Werken bij mij over het algemeen goed. Mijn eisprong was totnutoe meestal rond dag 13, vroegste was dag 10, laatste dag 15. Meestal heb ik een paar dagen van tevoren een vaag streepje, 1 dag van tevoren een streepje dat bijna zo donker is als de controlestreep en dan een knalpaarse streep.
Lijkt dus allemaal goed te werken, maar totnutoe geen zwangerschap.

Vanochtend heb ik gebeld met de polikliniek, had ik vrijdag ook al geprobeerd, maar helaas..... vakantie. Morgen dus maar weer bellen. Ik moet een afspraak maken voor de 11de dag van mijn cyclus, maar dat is 2e pinksterdag, dus dat zal ook wel niet gaan!
Dus maar een afspraak voor de 12de dag maken en hopen dat ik niet een vroeg eitje heb deze keer, want ze wil gaan kijken of het eitje springt (weet iemand hoe dat in z'n werk gaat?)Ook krijgen we dan de uitslag van het sperma-onderzoek en mijn bloedonderzoek, dus ik ben wel vreselijk nieuwsgierig.

Ik vraag me af of ik dan straks elke dag moet terugkomen als ze wil zien of het eitje springt? En als ze bijvoorbeeld IUI of iets dergelijks willen gaan doen, hoe moet dat dan als je een eisprong hebt in het weekend?

Nou ja, eerst maar eens afwachten....

Trusten en groetjes Wietske

Hee hallo, we zitten weer op pagina 2.

Wietske, wel spannend zeg deze maand, hoe en wat. Volgens mij heb ik wel eens gelezen van vrouwen die in de medische molen zitten dat ze in het weekend ook terecht kunnen om hun eitje te laten checken. Gaan ze al direkt met IUI beginnen als er ergens iets niet helemaal 100% in orde blijkt te zijn? Dan brengen ze de zaadjes direkt op de goeie plek zonder hormonen? Spannend hoor, ik hoop dat je verslag doet van alles, zodat wij ook nog kunnen overwegen om te gaan onderzoeken. En natuurlijk dat het gelijk raak is!!!!!  ik vind het een beetje eng allemaal en mijn man ziet het al helemaal niet zitten om de medische weg in te slaan. Ik zou op zich best willen weten waar we aan toe zijn, dan kunnen we alsnog verder kijken of we serieus verder willen of ons er bij neer gaan leggen. We wachten nog een paar maanden af en dan moeten we ook maar eens knopen gaan hakken.....

Trouwens, wat een heeeeeeerlijk weer he, als daar de eieren niet van springen weet ik het niet meer hoor. Deze ongesteldheid was weer heel erg slap(gelukkig) dus dat hebben we ook weer gehad bijna. Kom maar op met die zwangerschap!!!!!

Luna, Maaike, Sandy, Jet, hoe is het met jullie? Druk met andere dingen?
Nog vertrouwen in je lichaam? Ik ben de eerste week altijd wel weer positief en heb er wel weer zin in, de laatste week is altijd zo vervelend. Dan ga ik zo enorm twijfelen, maf eigenlijk. Al zo'n 26 jaar ongesteld ieder maand en telkens in de war.
Nou, ga mijn kleine ventje zijn bed in schuiven, tot morgen!
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan