35+ klussers 2

helaas nog niet ongi maar vanmorgen wel een tesje gedaan en helaas dus neg.
echt balen ga een lekker wijntje nemen vanavond en gewoon maar lekker koninginnedag vieren hoop dat het snel doorzet dan kunnen we weer overnieuw beginnen pfffff wel echt balen hoor dus toch maar volgende mnd de baarm foto laten maken
Hoop voor alle andere wachtende dat het voor jullie deze mnd raak is is tijd dat er weer iemand aan de beurt is.
schrijf andere keer wat uitgebr ga even aan het eten beginnen
doei doei

Hoi allemaal ben ik ook weer even. Ik ben op dit moment even niet zo bezig met het hele zwanger-gebeuren (is trouwens best wel lekker...) Mijn zoontje was maandag wat opgeknapt dus weer naar school, maar dinsdagmiddag had hij al weer dikke koorts en hij is nu nog steeds ziek. Hij speelt wel, maar eet heel slecht en is koortsig. Dus maar niet naar school dan. Straks mei vakantie, kan hij weer wat aansterken. Mijn vriend heeft van de week ook een avond/nacht koorts gehad en voelt zich ook niet helemaal top, dus misschien ga ik er straks ook nog achteraan...
We gaan zondag naar kabouter plop in Rai Theater. Ik hoop dat Thijmen dan weer wat beter is, zou anders een teleurstelling zijn.

Ik zag trouwens het foto'tje van Paulien. Gaaf hé! Mooie foto!! Dat willen wij ook allemaal wel!!!! Geduld geduld geduld pffff.

Ik probeer wel alle verhalen te lezen, maar ben nu al weer een heleboel kwijt. Ik ga jullie niet verlaten hoor, maar ben gewoon ff wat minder hier.

Nog een verhaal: een oud collega van mij en nu collega van Jeff was zwanger ong. 9 weken en zij kwam huilend het kantoor binnen want het hele toilet zat onder het bloed. Miskraam. De vk had gezegd dat met zo'n grote bloeding alles wel weg zou zijn. Mijn vriend heeft haar verteld wat wij gedaan hadden, gewoon een afspraak met de gyn gemaakt om het na te kijken. Dit heeft zij uiteindelijk ook gedaan. En wat denk je? Een baby van 11 weken met een kloppend hartje!! Het kan zijn dat dit kindje van een tweeling is geweest en dat er een is afgestoten, maar dat weten ze niet zeker. Het lijkt me zo'n raar moment, je denkt bevestiging te krijgen dat alles weg is of dat je een curretage moet ondergaan en dan zie je dat!! Ondertussen had ze al weer allerlei dingen gedaan die eigenlijk niet mogen als je zwanger bent, maar ja... Leuk verhaal he?

xx Luna

Hey hallo allemaal,

Pfff weer veel geschreven zeg das ff niet bij te houden, maar ga het proberen!!!

Pauline wat een mooie echo wat een wonder toch hé!!!! Fijn dat alles zo lekker gaat voor je en het trappelen komt nog wel hoor, das ook zo'n heerlijk gevoel trouwens zwanger zijn is best fijn tenminste dat vond ik was gewoon altijd blij weet ook niet waarom!!!! Ze zeiden weleens dat ik straalend zwanger was hahah wat een verhaal weer maar het was echt zo!!!! Nog heel veel succes begint nu op te schieten hé!!!!

Wietske ach wat zielig van jullie schaap is die weer helemaal de oude arm beestje!!! Hoe gaat het verders met je al weer een afspraak gehad bij de Gynecoloog???

Bries oh wat hebben jullie een leuke kinderkamer zeg zo mooi, erg gaaf hé kun je al een beetje voorstellen dat er over niet al te lange tijd een klein kindje daar ligt vond dat ook zo'n apart idee toen ik van Jessica zwanger was wel leuk hoor geniet nog maar ff van het getrappel nu het nog kan!!!!

Gwen en jij zit te wachten en wat denk je zelf of heb je zoiets van zie wel??? Succes hoor hoop dat het nu eens raak is voor jullie???

Luna, heel goed dat je er niet zo mee bezig bent dan kan het ook zomaar raak zijn tenminste dat zegt men!!! En wat zielig zeg dat je zoontje zo ziekjes is ja dan is mama toch de beste om te knuffelen en lekker tegen aan te liggen. Sterkte met je ventje en hopelijk is die beter voor zaterdag en een hele fijne meivakantie!!!!

Maaike he bah negatieve test was je dan overtijd dat heb ik ff niet meegekregen??? Ja dan wil je het liefste meteen de RD hebben maar ja wie weet heb je te vroeg getest!!! Had dit ook vorige maand was 1 week overtijd en toen kwamen ze nog die stomme duivels!!! Succes meis drink maar lekker een biertje!!!

Angel leuk je ook nog eens hier te zien!!! Groot gelijk dat je het rustig aan doet je moet ff niet vergeten dat je wat mee draagt nu hé dus rustig aan doen meis!!! Maar gelukkig gaat alles nog goed met je en binnenkort weer een groeiecho oh leuk joh wel spannend natuurlijk maar zal wel goed zijn toch???
Je vroeg hoe jong ik werd ben 37 jaar geworden. Dus we gaan aardig naar de 40   duurt nog wel 3 jaar maar toch,haha!!! Jij nog succes met je zwangerschap en laat maar horen hoe je groeiecho was oké!!!!

Heb een leuke verjaardag gehad eigenlijk heel rustig vier het pas zaterdag dus was niet druk!!! Jessica had op het kdv een mooie bloem gemaakt zo lief hé!!!! Het is zo'n schatje tegenwoordig begint ze steeds meer te babbelen en zegt ook al haar eigen naam zo grappig!!! Je lacht je rot om der en dan kijk ze je aan het wijst naar je van jij bent mama!!! Maar dus leuke kado's gehad lekker iets voor het bad en het meeste geld hoor vindt ik wel prettig kan ik kopen wat ik wil zeg maar!!! Vanmorgen nog bij frauenartz geweest duurde erg lang en Jessica was het ook erg zat maar ja had geen oppas   pffffffff dus ja na 1 uurtje had ze het wel gezien daar dus maar een beetje rondgelopen en toen waren we aan de beurt. Heb een uitstrijkje gehad voor baarmoederhalskanker en borstonderzoek en hij zei dat alles er goed uitzag en dus geen probleem was om zwanger te worden maar niet gaan stressen zei die gewoon doen zoals de vorige keer en ik zei we proberen het wel en zien wel!!! Ja ga er niet vanuit dat het deze keer weer snel zal gaan we wachten af en klussen wanneer we zin hebben en we zien wel!!!!
Nou meiden een heel verhaal zeg maar ja ben er nu een paar dagen niet vanwege feest vrijdag ook feest van het werk en zaterdag hier, probeer zondag weer te kijken hoe het bij jullie is allemaal!!!
Alvast fijn weekend iedereen!!!

Liefs Sandy

Hoi allemaal

Ik heb echt een poosje niet gelezen. Meestal hou ik dat wel bij maar sávonds steeds andere dingen en overdag was ik bezig. Ben best nog heel moe en lig iedere middag op de bank.

Heb even smel alles doorgebladerd maar jammer dat er niemand in de tussentijd zwanger is geworden.

heb wel een mooie foto van Paulien gezien.   Mijn echo staat  ook gepland. Over 3 weken ofzo. Ben nu 16 weken. Ik voel het ook al bewegen. En als ik terug denk al vanaf week 12 ofzo. Maar toen mocht ik dat van mezelf niet geloven omdat dat heel vroeg is, maar die zelfde plopjes voel ik nu ook maar sterker. Heb ze wel een paar dagen na mijn griep niet gevoeld. wat was ik blij toen ik ze weer voelde.

Mijn vriendin heeft een zoontje. ik heb het de 1e dag al gezien.( ja, ik was de oppas dus dan weet je het gauw.). Ze heeft net als ons eerst 3 meisjes en daarna een jongen. En ook ong dezelfde leeftijden

Ik moest oppasen op een creche vorige week en toen kwam iemand met een baby binnen en mijn jongste zei: mama heeft ook een baby. Die is in haar buik.
Het viel even stil en iedereen keek en wat voelde het goed om dat te kunnen be-amen. Hoop dat vele me gauw   mogen volgen

Hoi!

Het is hier weer toegeslagen; het 'zou het deze keer raak zijn' virus..... Vijf dagen voor mijn nod en nog geen last van bruine afscheiding, nog niet chagrijnig geweest, veel gasvorming(oeps) en behoorlijk moe, maar dat kan ook door de zes-uur wekker komen de hele week,  dus het zegt nog niet zo veel he.
Ook enorme pijn gisteravond tijdens het klussen, dus ik vermoed dat mijn baarmoedermond laag zit. nou ja, het zou natuurlijk geweldig zijn, maar ik verheug me er maar niet op. Hoe is het met de andere wachtenden? Of ben jij alleen nog over, Luna? Of  Wietske ook al in de wachtdagen?
We blijven maar weer hard duimen!

Gelukkig gaat alles nog goed met je Wilhelmin, kan me voorstellen dat je moe bent. Over drie weekjes al de echo. Leuk hoor. Hoor mij AL zeggen, ik vind een weekje al een eeuwigheid.....dus, succes  met wachten, meid.

Gaat er nog iemand van jullie mee met de rest van Nederland op vakantie? Ik hoef alleen maandag te werken, en dan ben ik een weekje vrij, lekker! We blijven wel thuis.

We eten straks pannenkoeken, en die worden nu voor mij gebakken.....mjammie.
Ga me even met het familie leven bemoeien, tot later!
Liefs gwen

Hoi allemaal, heeft iedereen genoten van het mooie weer dit weekend? 't zal wel, want we stonden zowat op de 3e pagina :)

Ik ben gister zowaar wat verbrand, lekker in de tuin gezeten bij mijn zus. M'n zwager was jarig geweest, dus zijn we naar het zeeuwse getogen.
Verder eigenlijk niet zoveel te melden. Vrijdag heb ik veel te hard gewerkt, ben zaterdag dan ook al na een paar uurtjes naar huis gegaan., Had het gehad! Heb de hele week al last van mijn navel, alsof iemand er met een mes in zit te steken.
's ochtends ging het wel, in de loop van de dag wordt het dan erger, en 's avonds.... AU!Vooral vrijdag en zaterdag was het gewoon niet fijn, maar ja, 't schijnt normaal te zijn, dus mag hopen dat het over gaat en niet nog 9 weken aan houdt.

Voor degenen die vakantie hebben: have fun, jammer dat het wat minder weer is, maar jullie zullen je vast wel vermaken. Hopelijk deze week ook goed nieuws van het zwanger worden front....... 't mag wel weer eens!

x Brigitte

Goedemorgen!

Hoe is het met Mirjam, Maaike en Jet? De RD's nog niet gezien hoop ik!!??

Vandaag is mijn NOD. Mijn temp was vandaag hetzelfde als die van gisteren, alleen wel al drie dagen  vrij laag, dus ik neem aan dat ik vandaag gewoon ongi ga worden. Voel ook helemaal niks, dus zou heel verbaasd zijn als ik niet ongi zou worden.

Jullie horen weer.

Liefs Luna

Terug
Bovenaan