35+ klussers 2

Wietske, waar koop je die sensitest dan?? Ik ben niet tevreden over die van de babyboomshop. Welk merk het is is nergens te vinden.....
Ik ga maar uit van het positieve en dat de piek misschien tussen de twee testen in gezeten heeft. Het was echt nèt niet even paars als de controle streep.
Maar goed, geen kansen voorbij laten gaan en hup, klussen maar weer. Ik had gisterenavond wel wat steekjes rechts en een opbollend gevoel in mijn buik. was dat een eisprong???Ik geloof er gewoon in.

Ik weet van een vriendin dat ze gewoon op zondag ging inderdaad. hou ons op de hoogte hoe dat gaat. Wat zegt jouw gyn dan over die ovutesten?Levert een positieve test altijd een eisprong op??

Wel shit als je man niet hetzelfde denkt als jij, Gwen. Het levert sowieso al spanningen op dit zwanger-worden-gedoe. Sterkte ermee.
En inderdaad, het is op en top voorjaar dus laat die eieren maar komen!!!!

goertejs smikrjsamn (zoiets....ben een beetje typmoe...)

Hoi alweer,

Mirjam, ik bestel de testen gewoon via internet. Als je voor 17uur besteld heb je ze de volgende de dag al met de post. Als je even googled op sensitest heb je ze zo gevonden.
Volgens de gyn is het wel vrij zeker dat alles bij mij goed is omdat de ovutesten en het temperaturen dat aangeven, maar om 100% zeker te zijn gaat ze dus een follikelmeting doen. Misschien later ook nog zo'n soort foto van de eileiders, maar dat hangt van de uitslagen van de andere onderzoeken af.

Gwen,
Wij vinden het helemaal niet eng. Mijn man staat er ook 100% achter en allebei vinden we het eigenlijk wel heel interessant. Om je eigen zaadjes, baarmoeder, eitjes en alles te zien en te weten hoe 't allemaal werkt en zo. We willen beiden supergraag een gezin en hebben totaal geen angst voor dokters en zo (ik wel voor de tandarts trouwens) dus we laten ons graag helpen door de moderne wetenschap.

Misschien gaan ze zelfs wel IUI proberen als alles wel goed blijkt te zijn omdat de kans dat je zwanger raakt dan gewoon veel groter is en vanwege onze leeftijd willen we liever niet langer geduldig wachten tot het vanzelf een keertje raak is.

Mijn mannetje staat in de deuropening en trekt wat kleren uit, dus ik denk dat we maar eens gaan slapen

Trusten!
Wietske

Hidihai,

wat een weertje! heb de laptop mee naar buiten genomen(hoezo verslaafd, haha!) en kan dus lekker in het zonnetje typen.

Om nog eens terug te komen op de medische molen; we zien vruchtbaarheidsbehandelingen allebei niet zo zitten, ik denk dat ik wel eens zou willen onderzoeken of de zaadjes en mijn baarmoederslijm oi orde zijn, maar ik denk niet dat ik een contrast-fot e.d. wil maken. Omdat dat een beetje dubbel is en we nog geen verdere stappen in ons hoofd hebben, laten we het de komende maanden nog aan het toeval over. Zoals een vriendin laatst naar me sms-te; komt van eiges, goei werk heeft tijd nodig!
( heb geen muis, hoe kom ik nou terug in de zin om woorden te veranderen?)
Noiu ja, jullie snappen het totnutoe nog, hihi.
Over een paar maandengaan we denk ik maar eens knopen doorhakken, want als je weet dat er wel bepaalde behandelingen nodig zijn kunnen we natuurlijk alsnog beslissen. Zoooo, ik schroei weg hier....straks maar ff bikini uit de kast trekken.
hebben jullie ook nog wat winterlaagjse weg te werken voor de zomer, ik ben wel weer fanatiek aan het lopen om de dag, maar nu de chocola nog uitbannen......
Nou, ga eens even ongegeneerd bakken en braden met factor 25, tot later!
Gwenxxx

he allemaal!

Spannend allemaal Wietske, ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
Kan me best voorstellen hoor Gwen dat jullie het niet zo zien zitten om de mm in te gaan. Wij wilden dat ook niet, en wilden ook gewoon afwachten. Ik zag al dat gepruts niet zitten. Na bijna 2 jaar was ik dan ook zwanger, maar de eerste anderhalf jaar hadden we ook niet echt "gericht" geklust omdat we die dwang niet wilden en omdat vriendlief nog steeds twijfelde.

enne.... gwen, heeft die laptop van jou geen pijltjes-toetsen dan

Helaas heb ik nog niet van de zon kunnen genieten, want werk de hele dag. Za en Zo wel vrij, dus da's lekker!

Gister bij de vk geweest, alles was goed! over 2 weken weer....

gr Brigitte,     en voor iedereen die binnenkort weer positieve ovu testen heeft: veel plezier en dat mei maar een vruchtbare maand mag zijn!

Hoi bries,
Toch petje af hoor, dat jullie voor de eerste(vooral) zo lang hebben kunnen wachten! Dan is er nog hoop he, ik denk ook dat we gewoon nog wat langer geduld moeten hebben...En ik weet er ook alles van hoor, een man die liever nog even wil wachten, mijn eierstokken stonden op springen maar hij wou nog geen papa worden. Dat heeft denk ik een half jaar of zo geduurd, gek werd ik er van. Nu zitten we gelukkig helemaal op hetzelfde niveau, we willen wel, maar genieten ook genoeg van Aron. Dat maakt het wel relaxter.
Jippie, nog een weekje werken en dan heb je verlof he? Zalig met dit weer, of hangen jouw enkels ook al over je voeten met de warmte? Ik zag er echt niet meer uit door al het vocht dat ik vast hield (vonden mijn collega's dan he, hihi), maar ik voelde me eigenlijk toch geweldig, was zo trots dat ik een kindje in mijn buik heb!
Nou, ga een wijntje slobberen, niet te veel natuurlijk. moet wel gezond leven he?Uhum...

Fijne avond allemaal! Liefs Gwen

Zooo halloooo

hihi we stonden al weer op de 2e pagina, het is ook veel te lekker weer om achter de pc te zitten.

Vandaag voorlopig voor het laatst bij de gyn geweest en alles helemaal goed en positief, joepieeee   weer een inwendige echo gehad, alles zag er goed uit, hij kon zelfs zien dat er in mijn rechter eierstok een eisprong aan zat te komen hahahah wij gaan weer aan de klus hahahahha
De cyste aan de linker kant was weer kleiner geworden, wat ze ook gehoopt hadden dit nog onder invloed van het zwangerschaps hormoon dus helemaal super.

MEI:
1
2 Wietske
3
4
5 Mirjam dag 15, enigszins positieve ovutest
6
7
8
9
10
11
12 Wietske naar gyn
13Sandy 1ste ronde 2 de kindje
14
15
16
17
18 Mirjam, 9e ronde, 2e kindje
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 Jet, 2e ronde(na miskraam), 2e kindje
29
30 Wietske, ronde 11, 1e kindje
31 Gwen, ronde 12, 2e kindje
JUNI
1
2
3
4
5
6
7
8
9

he genieten jullie ook zo van het weer? ben lekker vrij tot dinsdag dus heerlijk,
Brigitte kan je het volhouden zo?   alle andere zwanere ook? denk dat je uitgewerkt ben bijna toch?
heerlijk wat een mooie tijd toch he Mijn kids zijn eind mei en juni kindjes heerlijk.
Vandaag voor baarmoederfoto geweest, viel reusachtig mee gelukkig.
Alles was doorgankelijk over 2 weken een afspraak hoe nu verder, nadeel dat mn eisprong is geweest en ik dus niet zwanger mocht zijn , dus deze mnd voorbij gaat andere kant ook wel rustig even. Hoop dat jullie allemaal zwanger raken deze ronde, is toch wel weer een keer tijd voor supergoed nieuws vind ik.
Nou ik ga lekker de tuin nog even in, heb ons even van de tweede pag afgehaald,
doei doei

Terug
Bovenaan