35+ klussers 2

Hoi hoi,

Kan de warmte nog wel aan, maar mijn voeten vinden het minder leuk en zijn nu dus lekker opgezet. Het ging de hele tijd eigenlijk nog goed, maar vanaf gister is het mis.
We zijn vanavond toen de zon bijna onderging nog een eind gaan wandelen, heerlijk was het nu buiten!   Ik werk nog 4 dagen en dan heb ik verlof!

Jammer maaike dat deze maand voorbij is zonder dat je er voor kon gaan, maar wel fijn om te weten dat alles er goed uit ziet. Hoe is het met de rest, Wietske wanneer moest jij ook al weer  terug naar de gyn?
En is de rest alweer aan het klussen... ik hoop echt dat er weer wat zwangeren bij komen!

x Brigitte

Hoi iedereen,

Jaaaaa,dit weer mag wel een paar maandjes zo blijven hoor! zit in de tuin te tikken en heb het al aardig warm hier.

Fijn dat alles er goed uitzag, Jet en maaike! wel jammer dat je deze maand nu gemist hebt. Ik hoop ook dat er weer snel een goed nieuwtje komt. Wij doen alvast ons best, heb geen ovu-testen meer, dus nu gaan we maar eens een maandje heel veel zin proberen te houden, dan moet de kans net zo groot zijn he. Ik denk dat het wat mijn eisprong betreft wel goed zit.
Als we deze maand zwanger worden, wordt het een februari-kindje. we hebben in die maand al veel jarigen(vooral in de familie) dus wie weet is mei wel extra vruchtbaar. Het humeur van iedereen is wel een stuk beter met dit weer he?

Nou, ga eens verder met genieten, fijne moederdag, pinksteren, enz.....
Liefs gwen

Hallo,

ben er nog hoor.......kheb weinig tijd. En andere dingen aan de kop gehad; mijn   oma van 95 gecremeerd afgelopen vrijdag, zondag verjaardag van mijn man gevierd.
Ik hou het kort.
Ik ga een andere testen aanschaffen en gooi die van de babyboopmshop in de prullenbak.....sensitest maar eens google-n.
Ik zit op dag 22 ....wordt weer spannend.

dames we gaan er tegen aan, het is mooi weer waardoor we ons beter gaan voelen, dus we zijn lekker ontspannen dus lekker vruchtbaar.....

tot snel, Mirjam

Hoi allemaal,

hebben de moeders onder ons een leuke moederdag gehad? Ik kreeg van Dennis een lekker geurtje, ik ben tenslotte ook al een beetje mama, lief he.
't was lekker weer, maar de feestdagen en vakanties zijn voorbij. Het mooie weer binnenkort ook. Aan de ene kant jammer, maar eigenlijk vind het niet zo erg dat het wat kouder wordt, mijn schoenen passen nu echt niet meer en ben in 3 dagen ook 3 kg zwaarder geworden; allemaal vocht.
Zondag naar mijn moeder geweest en het wiegje opgehaald. Dit wiegje hebben mijn ouders zelf gemaakt toen mijn moeder in verwachting was van mijn oudste zus. Het is dus al 44 jaar oud, en mijn zussen en ik hebben er allemaal ingelegen, en ook alle kleinkinderen van mijn moeder. Mijn vader leeft niet meer,  en  vind het wel een leuk idee dat hij dit wiegje gemaakt heeft en dat zijn kleinkind dat hem niet zal kennen er ook in zal liggen.

Is er nog wat nieuws van het zwanger-worden front? Of nieuws van de andere zwangeren?

Ik ga zo naar mijn werk, nog 3 dagen en dan kan ik gaan zitten wachten tot de kleine komt :)   (ahum, opruimen/klussen hier in huis dus, alles waar ik de laatste tijd geen puf voor had moet dan toch nog gebeuren, en natuurlijk een dag shoppen  om de laatste  spullen in huis te halen!)

doeg! Brigitte

Hi allemaal,

Ik zal ook maar weer eens wat schrijven, niet zo heel veel nieuws, maar ik blijf trouw jullie verhaaltjes lezen..
Het warme weer is heerlijk, maar ik merk wel dat ik niet lang in de zon kan zitten, in de schaduw gaat goed.
Afgelopen weekend wat in de tuin geklust, de box uit elkaar gehaald en geschuurd, die wordt mooi donkerbruin gebeitst. Ook het ledikantje uit elkaar gehaald, dit wordt mooi white wash. Dus nog genoeg te doen. Niet echt moederdag gevierd, Rob wilde wel wat geven maar ik vond dat nog iets te vroeg.. ;-) volgend jaar mag ie..
Ik probeer iedereen wat terug te schrijven, forgive me als ik iemand vergeet..
Jet, ik hoop dat vanaf nu alles lekker gaat, je bezoek aan de gyn was in ieder geval positief! ( lekker klust nog afgelopen weekend?)
Brigitte, herkenbare verschijnselen, al zijn mijn voeten gelukkig niet zo opgezet als ik dacht dat ze zouden doen. Maar mijn tijd kan nog komen, ik mag nog een paar maandjes langer.. ;-). Nog een paar dagen dan dan... wachten... wanneer ben je ook weer precies uitgerekend?.   Ik moet nog 11 weken werken, dan verlof. Ik merk wel dan ik rond vieruur een dipje krijg, maar s’ avonds gaat het meestal wel weer..
Afgelopen weekend naar de Baby Dump geweest. ( groot baby warenhuis). Was wel erg leuk, wat een spulletjes allemaal! Gelukkig hebben we aan meubels niets nodig, alleen de andere dingetjes. Weer wat kleertjes gekocht, een maxi cosi een baby foon enz.   Binnenkort ook weer even naar de andere baby winkels, gewoon eens kijken wat er allemaal te koop is.
Dat was het weer even voor vandaag, iedereen weer heel veel succes! Enne  Birigtte, wel blijven lezen/schrijven hoor, ook als je thuis zit.. ;-)
Liefs paulien

He meiden, ben ik ook weer even. Ik merk dat het hele zwanger-worden-gebeuren me op dit moment niet zoveel interesseert. Ik was zelfs mijn ovutesten vergeten. Ik had eiwitslijm en pas 2 dagen later dacht ik, laat ik eens gaan testen. Nou,  de 2e dag had ik al een positieve test. Ik ga die dingen ook niet meer bestellen, het zit me wel ff gebakken allemaal. Ik let wel gewoon op het eiwit en klaar. Mijn vriend heeft hetzelfde als ik, die heeft ook niet veel zin meer in dat verplichte gedoe. Dus we zien het wel. Mijn nod is nu op 25 mei. Ik zag trouwens dat er geen nieuwe zwangeren bijgekomen waren. Jammer hoor..... Het wordt wel weer eens tijd toch?

Vorige week is een man van  onze vereniging overleden in het buitenland, dus morgen is pas de crematie. En daar gaan we een lied zingen uit de nieuwe musical, wat ook nog eens ontzettend toepasselijk is (het wordt een drama-musical), dus ik hoop dat ik het droog hou...

Moederdag was heel leuk. Thijmen had op school een taart gemaakt (volgens hem een kroon, dus ik moest em op mijn hoofd hahaha) en daarin zat een luchtje van Esprit "Life". Lekker luchtje trouwens! 's Middags moesten we op verjaardag en eind van de middag bij Jeff zijn broer aan de barbecue. Gisteren lekker gefietst en vandaag iedereen weer in het gareel. Het konijnenhok is bijna af. Jeff had vorige week elke middag vrij dus die is flink aan de klus geweest. Gisteren hebben ze buiten gezeten in het onderste gedeelte van het hok (het bovenste stuk is nog niet klaar) en dat ging prima. Gaat helemaal goedkomen.

Nou meiden, spreek jullie weer!

Groetjes,
Luna

Hoi Meiden,

Vanochtend naar de gyn geweest, alles was goed!!.
Mijn hormonen goed, uitstrijkje goed en de zaadjes van manlief hartstikke goed!!
Daar zijn we erg blij mee, kvind het ook heel fijn voor 't mannetje, want die maakte zich daar vanwege zijn leeftijd wat zorgen om.
Ze heeft naar mijn eitje gekeken en het was 24 mm en stond op knappen, dus we hebben het advies meegekregen om vandaag en morgen flink ons best te doen!. Dat doen we natuurlijk, maar dat doen we al maanden, dus of het nu ineens wel lukt......
Donderdagochtend gaan we dan weer heen en dan gaat ze kijken of het blaasje geknapt en eitje gesprongen is.
Zodra ik weer ongesteld ben kan ik bellen om voor tussen de 6e en 10e dag een afspraak te maken voor de baarmoederfoto (HSG). Wel fijn dat ze dat hier zo regelen dat je geen ronde over hoeft te slaan.
Verder is het dan weer een kwestie van geduld, wat ik niet heb!
Mijn zwangere zus en haar 2-jarige dochtertje (lieve schattige wijsneus) hebben hier het afgelopen weekend gelogeerd en daar wordt ik natuurlijk nog ongeduldiger van!
2 kindjes is ons ideaalbeeld van de toekomst, maar als het in ieder geval maar zover komt dat ik 1x in m'n leven zwanger ben en moeder wordt zijn we ook dik tevreden!
Eerst maar weer vrolijk verder vrijen en dan wachten, wachten, wachten....

Allemaal veel ongeduldige groeten,
Wietske

MEI:
1
2 Wietske
3
4
5 Mirjam dag 15, enigszins positieve ovutest
6
7
8
9
10
11
12 Wietske naar gyn
13Sandy 1ste ronde 2 de kindje
14
15
16
17
18 Mirjam, 9e ronde, 2e kindje
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 Jet, 2e ronde(na miskraam), 2e kindje
        Wietske, 11e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
29
30
31 Gwen, ronde 12, 2e kindje
JUNI
1
2
3
4
5
6
7
8