35+ klussers 2

Hoi allemaal,

Nou Wietske, dat is supernieuws! Dat geeft weer moed he? Fijn ook dat ze je nu zo snel weer terug laten komen.
Mijn mannetje is nu voor zijn werk weg tot donderdagmiddag, dus gisteren nog gezellig geklust, en dan donderdag hopelijk weer, dan moet het eigenlijk net goed gaan als ik ook mijn eisprong heb deze dagen.Het blijft weer spannend he.

Erg he Brigitte, van de warmte zo aan te komen, maar gelukkig ben je die extra kilo's een paar dagen na de bevalling weer kwijt! Nog eventjes doorbijten. Over een paar dagen al verlof, joehoe!!!!!!

Fijn dat alles nog goed gaat, Paulien. Leuk dat je ons nog even op de hoogte houdt.

Nou, ik stop nu echt maar helemaal met energiedrankjes en koffie te drinken, schijnt bij twee kopjes al  dubbel zo veel  kans te geven op miskramen, oeps.

Ik heb verder eigenlijk niet zo veel te melden, dus ga weer eens met mijn zoon kletsen.
Fijne avond! Liefs Gwen.

He Luna, had je verhaal helemaal gemist
Ik dacht al dat je wat afstand wilde nemen, en misschien is het daardoor juist raak deze maand, hoewel ik toch niet zo erg geloof dat als je er mee bezig bent je minder snel zwanger zou raken. Tenzij  je er erg gestrest door raakt, dan kan ik het me wel voorstellen.
Nou, maar weer duimen dat het raak is he. Ik moet zeggen dat het me toch niet echt los kan laten, hoewel ik er op mijn werk bijv. helemaal niet aan denk. Straks komen die rottige wachtweken weer waarin ik me weer van alles ga in lopen beelden, moe word ik er van......
xxxGwen

Hallo,

Ik merk dat ik het lastig vind het van iedereen allemaal een beetje bij te houden....sorry. Wat ik zelf een steun vind is het lezen van de berichten, terwijl ik natuurlijk het liefst zou willen dat we over deze 'ellende' niet zouden hoeven te schrijven.
Wat is blijven hangen is het koffie verhaaltje van je Gwen. ik drink nu ook een paar slokken koffie per dag, omdat ik eigenlijk denk 'dat moet toch kunnen?'. Misschien moet ik er toch mee stoppen. Bij mijn 2e zwangerschap dronk ik af en toe koffie omdat ik dan minder misselijk was. bij 10 weken ging het mis. Maar ik denk toch niet dat het aan de koffie lag, hoor. Daar was het te weinig voor.

Ik heb mijn ovutesten in de prullenbak gegooid omdat een vriendin van mij er ook slechte ervaringen mee had. Ik kreeg ook geen goede uitslag, maar ik kon de moed bij elkaar rapen om toch te geloven in een goede ovulatie en dus hebben we voldoende geklust.
Ik zit morgen op dag 25 en het wordt dus weer spannend. Ik heb gekriebel in mijn borsten, maar dat heb ik ook als ik de RD krijg. Dus ik kan er niks van zeggen.
Dezelfde vriendin zei tegen me dat je vrijblijvend vanaf dag 10 een follikel-echo kunt laten doen....heeft iemand daar ervaringen mee???

Wietske, goed nieuws, dat geeft weer moed toch??

en verder iedereen die ik vergeten ben......succes met klussen, wachten, tellen, testen, en natuurlijk zwanger zijn (voor de zwangeren onder ons) en natuurlijk blijven genieten van het leven.

groet, Mirjam

Hoi Meiden,

Vanochtend weer bij de gyn geweest, toch wel een supergeschikte aardige vrouw, daar boffen we mee! Ze heeft gekeken en het eitje was gesprongen, dus dat werkt ook blijkbaar allemaal goed. We hebben flink geklust gisteren en eergisteren, maar dat doen we iedere keer wel, afwachten nu maar.
De volgende stap is de HSG, maar eerst de  afwachten en dan bellen voor n afspraak.
We hopen maar weer dat het niet nodig is.

Leuk paulien en brigitte dat jullie ons op de hoogte houden van hoe het gaat.
Wilhelmin, hoe is het met jou??

Ik hoop dat er de komende ronde in ieder geval iemand van ons zwanger raakt, dat geeft de rest ook weer moed he?
't is toch een kwestie van geduld op onze leeftijd.

Allemaal groetjes
Wietske

Hoi, hoi,

Wat is HSG Wietske? Spuiten ze dan de eileiders door of heet dat anders en doen ze dat alleen als ze problemen ontdekken? Ik ben wel erg benieuwd wat ze allemaal gaan doen, fijn dat je zo'n aardige gyn hebt.
Je hebt in ieder geval weer een eitje gehad dus het wachten kan weer beginnen.
Ik heb vanaf eergisteren al rekbaar slijm, dus hopelijk heeft het werk van afgelopen maandag wat opgeleverd, hihi. En natuurlijk vanavond nog een schepje er bovenop doen want mannetje komt weer thuis, joehoe!!
Wel leuk dat we deze maand weer gelijk lopen, kunnen we samen aftellen! Er schiet me verder zo niets te binnen,
Liefs Gwen

Hee, we staan op pagina twee,
Even wat aan doen.

Gwen,
Bij een HSG spuiten ze een vloeistof door de baarmoeder en eileiders en maken daarvan dan een rontgenfoto. Hierop kunnen ze zien of er cysten of andere vaste verstoppingen inzitten en tegelijk worden ze doorgespoeld. Hierna schijn je iets vruchtbaarder te zijn, maar het doel is kijken hoe baarmoeder en eileiders er uitzien.
Wel leuk dat we gelijk lopen, zitten ook ongeveer in dezelfde ronde.
Ik verlies soms een beetje de moed, maar gelukkig is mijn man heel positief en zegt datie zeker weet dat het goedkomt.
Toen alle uitslagen goed waren tot zover zegtie: ik zei toch dat het wel goedkomt, gewoon beetje geduld hebben, makkelijk gezegd!!

Eerst maar weer ns 2 weekjes afwachten.

Groetjes!!
Wietske

Goeiemorgen,

Inderdaad fijn dat alles goed is Wietske en wie weet is die HSG dan niet nodig. Heb ook wel eens gelezen dat je daarna extra vruchtbaar bent.
Spannend hoor de komende weken weer, zou er iemand zwanger zijn, ik hoop het zo! We zijn vorig jaar bijna gelijk begonnen hier, en nu ben ik  al bijna uitgerekend. Er moeten nog een paar zwangeren bij hoor, voor de kleine komt!

Mijn verlof is officieel begonnen!

gr Brigitte

He hallo,

Zit me hier een beetje misselijk aan de dropjes te eten, kan het inbeelden vast gaan beginnen, haha! (oef nog ruim  twee weken....)
Ben me suf aan het rekenen nu we dinsdag- en woensdagavond niet konden klussen, of  we mijn ei net gemist kunnen hebben. Moet er toch maar gewoon op vertrouwen dat we goed ons best hebben gedaan. Stom om er zo geobsedeerd mee bezig te zijn.
Ik zou het denk ik wel erg eng vinden, een contrast-foto van mijn baarmoeder en eileiders te laten maken. Dapper hoor. Maar zo weet je wel waar je aan toe bent, laatst las ik dat je na je 35ste al na zes maanden proberen (waarschijnlijk wel voor de eerste)naar de ha zou 'moeten' stappen om verder te laten kijken. Ik wil de natuur nog effe de kans geven en dan moeten we na de zomervakantie maar eens verder gaan beslissen hoe of wat.....
Ergens heb ik het gevoel dat het nog heel lang gaat duren en ze toch niets gaan vinden-we hebben er natuurlijk al een -  raar he. Waarschijnlijk een natuurlijk afweermechanisme dat ik mezelf nog niet helemaal heb afgeleerd.
Heb veel moeite met de energiedrankjes te laten staan, maar daar blijf ik nu echt van af. Ook als ik toch ongesteld word. Er worden op internet pillen verkocht die de vruchtbaarheid zouden verbeteren; maar liefst 30% is zwanger na drie maaanden! Nou, dat is volgens mij ook zonder die pillen maar goed. Ze beweren dat je een langere tijd allerlei vitaminen, anti-oxidanten e.d. moet slikken om het te laten werken. Volgens mij zit er net zo iets in de Etos zwanger worden pillen, alleen zijn die veel goedkoper. toen ik die slikte had ik wel direkt een korter cyclus en regelmatig, dus misschien maar weer halen. Als je er in gelooft zou het ook al moeten werken he.
Nou weer een heel oninteressant zwam-verhaal maar ja iemand moet het doen toch?
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan