35+ klussers 2

Hey meiden,

Hoe is het allemaal met jullie hier???

Wietske, hoe gaat die meis je bent toch ook aan het afwachten vreselijk hé hoop dat het onderzoek niet nodig is en je gewoon zwanger bent straks!!! Succes meis!!!

Mirjam, fijn dat je beter voelt, daar is het forum voor om elkaar te steunen waar nodig is!!! Hoe was het gesprek gegaan met de maatschappelijkwerkster???

Gwen, en hoe is het bij jouw??? Ben je weer in je wachtdagen???Hoop dat mei een goede maand is voor jullie!!! Ja heb normaal ook niet zoveel geduld hoor maar zeker omdat het vorige maand ook zo was wacht ik toch ff wat langer als het me lukt!!!

Hoe is het met Jet, wihelmine, Angel, Pauline En Luna???

Hier nog steeds geen RD vandaag ben ik precies 1 week overtijd!!! Heb nog steeds die klachtjes van vage misselijkheid veel plassen en wat meer afscheiding (sorry bah) soms wel wat krampen, ja weet het allemaal niet oh ja mijn borsten lijken ook wat gespannen en groter!!! Pfffffff maar durf niet te testen weet ook wel dat je dan zekerheid hebt maar ben toch banger voor de negatieve test heel stom maar waar!!! Dus wacht toch maar ff af als ik me kan berheersen tenminste!!!

Nou meiden succes met alles duim voor iedereen heel hard!!

Liefs Sandy

He Sandy, hoe hou je 't vol om niet te testen !!! Knap hoor, en ik snap het ook wel een beetje, vorige keer werd je ook al zo laat ongi, en ja zolang je niet weet of het negatief is ... kan het ook positief zijn he!
Maar aan de aan de andere kant.. als het wel positief is, dan kun je nu al blij zijn!
we horen het snel he, ik hoop voor je dat het raak is.

Ik moet vandaag weer naar de vk. Ben dinsdag ook al geweest, maar dat ging even anders dan gepland. Ik had hoge bloeddruk en eiwit in de urine....
Zat even later dus in het ziekenhuis om bloed te prikken, een uur later de uitslag: alle waarden waren keurig.   Als de leverfuncties niet goed waren geweest volgens het bloed, dan had ik naar de gyn gemoeten. Nu moet ik vandaag terug komen om bloeddruk te checken. Volgens mij is er paniek om niks hoor, ik voel me namelijk helemaal ok!   Ik was dinsdag ook best rustig, en kon me gewoon niet voorstellen dat het níet goed zou zijn, maar toen ik voordat de vk gebeld had met de uitslag, toch maar even Dennis ging bellen met het verhaal, begon ik toch te janken. Blijkbaar toch erger geschrokken dan ik dacht.
Nu gaat het verder prima, gister gewoon lekker de laatste baby-stuff geshopt, 400 euri armer maar hebben nu wel alles in huis volgens mij. Ga vandaag maar lekker rustig aan doen, zo nog even mijn bedje in, en dan relaxed naar de vk zodat de bloeddruk weer ok is ... I hope!

fijne dag! Brigitte

Hey mieden,

FF snel want moet dadelijk weg!!!!

Maar vanmorgen getest en ben ZWANGER!!!!!

Oh meiden kan het bijna niet geloven en dat in onze eerste echte ronde!!!

Maar weet ook dat het nog erg prill is denk zo'n 5 wkjes dus spannend, Hoop dat de meiden die wachten ook snel aan de beurt zijn!!!!

Kom vanmiddag terug om nog verders te vertellen hoe wie waar!!!

Liefs Sandy

joepie Sandy proficiat hoor wat snel wat leuk heerlijk hoor eindelijk weer een zwangere, hoop dat wij je snel volgen,
Brigitte ja leuk he al die spullen en ook een lekker idee om compleet te zijn en ach wat is geld toch?  Lekker rustig aan doen inderdaad en dat je je goed voelt is een goed teken lijkt me.
Gwen, hoe zit jij in je dagen? Mirjam al weer een beetje de teleurstelling te boven?
Jet al wat nieuws? ben eigenlijk niet meer zo op de hoogte van wie al zover is en wie niet
Wietske jij? mischien weer even een nieuwe lijst maken,
MIj is gevraagd om volgend jaar een opleiding voor mijn werk te gaan doen van 1.5 jaar, een hele leuke opleiding, vind het zo moeilijk, wil het liefst zwanger worden maar stel dat het niet luktpfff wat ik ik nu zeggen?
nou ga snel huisruimen en straks werken ( ga gezond op de fiets 15km)
fijne dag allemaal

Hey meiden,

Ben ik weer!!!!
Hey maaike dank je voor de felicitatie ben nog erg verbaasd over maar ja naar een paar dagen zal het nog wel komen het besef dat het echt zo is!!!
Had vanmorgen al om 5.15 de test gedaan kon niet meer wachten daarna manlief wakker gemaakt naar eerst vol verbazing de test te zien maar ja het was echt waar hij was ook erg verbaasd, maar zo lief van leuk meid zei die!!!!

Bries , leuk zeg de laaste dingen kopen sjonge hogebloeddruk doe maar rustig aan meis!!!! Hoe was het bij de vk??? Hoop alles goed!!!!

Nou rest van de meiden succes met alles en tuurlijk blijf ik vrolijk hier verder posten!!!
Er is toch nog geen januariforum 2009!!!!

Liefs Sandy

Hallo allemaal,

Er is weer lekker veel geschreven, hier gaat alles lekker zijn gangetje, ik zit nu weer ff op het wacht/bankje hihi maandag is mijn nod, dus we zullen zien.

Groetjes Jet

He sandy, SUPER!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd! Ik had al zo'n vermoeden dat het deze keer raak zou zijn maar dat is achteraf kletsen he. Leuk hoor, lekker van genieten, hoe ver ben je dan met je bruiloft, zo'n vijf maanden? Wat een timing, perfect. Dan ben je over je vermoeidheid heen en nog mobiel genoeg om lekker druk te zijn.

Ik zit nog een weekje in spanning........oehoe Ik heb wel regelmatig een wat vaag gevoel in mijn baarmoeder en werd op mijn werk net even onpasselijk, maar intussen blijkt wel dat ik dat zo vaak voor mijn nod heb, dus nog maar nergens op rekenen. Wel lastig hoor, de hoop is zo aanwezig!

En Luna, ook al positief nieuws? Hopelijk kun je ergens anders stiekem op de computer. Ik wacht in spanning af voor jou.

Doe nog maar even rustg aan he, Brigitte. Toch altijd schrikken!

Maaike, ik zou die opleiding denk ik wel gaan volgen, dan kun je je ook op iets nieuws en leuks richten. Zo zonde als het straks nog maanden duurt (natuurlijk niet te hopen) en je hebt iets gemist!

Straks weer even de nod-lijst er bij zetten, doei!
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan