35+ klussers 2

komt ie dan;

MEI:

13Sandy 1ste ronde 2 de kindje
14
15
16
17
18 Mirjam, 9e ronde, 2e kindje
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 Jet, 2e ronde(na miskraam), 2e kindje
        Wietske, 11e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
29
30
31 Gwen, ronde 12, 2e kindje
JUNI
1
2
3
4
5
6
7
8
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

YES!!!   Sandy gefeliciteerd!!!!!   Wat een goed nieuws, dat dit maar de eerste mag zijn uit een heuse zwanger-worden-golf!
Natuurlijk is het nog pril, maar ga van het goede uit he! Wanneer krijg je in Duitsland je eerste echo?

Mijn bloeddruk was vandaag 130/90, nog te hoog dus, maar niet verder gestegen. 90 is de grens....   Nou moet ik volgende week terug komen, of eerder bellen als ik me niet goed voel. duizelig ben, sterretjes of lichtflitsen zie of als ik de baby niet meer voel.
Nou die is sinds gister best druk ;), ik voel me ook prima,  maar zal proberen wat rustiger aan te doen....

Hey meiden,

Bries bedankt hoor meis!!!! Fijn dat je bloeddruk niet te hoog is maar doe het maar lekker rustig aan, geniet nog maar ff van je zwangerschap dadelijk is je buikje weg!!!! Maar wel een mooie beeb das ook geweldig!!!!

Nou het kon allemaal niet op gisteren, ben ook nog tante geworden gisteren van een meisje Noud erg speciaal hoor om nu net zwanger te zijn en dan tante te worden!! Vanavond gaan we ze bewonderen, maar we houden het nieuws nog ff voor ons!!! Moet a.s. maandag naar de fraunartz en krijg dan zeker een echo en bloedonderzoek, en wordt ook van binnen gekeken hoe het eruit ziet dus best uitgebereid!!!

nou meiden alvast allemaal een fijn weekend!!!

Liefs Sandy

Hey, Sandy Gefeliciteerd!!!!!!!!
Super dat het jullie zo snel gelukt is, dat geeft ons ook weer moed!!
Ik wens je een hele gezonde fijne zwangerschap.
Zijn ze in Duitsland altijd zo snel met het maken van een echo e.d.?? Wij gaan 1augustus naar Duitsland verhuizen, dus ik ben wel heel benieuwd hoe het daar gaat met de gyn en zo.

Mijn NOD is maandag, maar ik kon weer eens niet langer wachten, vanochtend getest, .
Dat dacht ik al wel, want mijn temperatuur is niet erg hoog en ik heb dezelfde klachten als altijd een paar dagen voor ze komen .
Zodra het zover is kan ik een afspraak maken voor de HSG en direkt daarna gaan we een kleine week naar Texel. Misschien dat het dan goedkomt, ik ben verwekt op Vlieland en m'n zusje ook!!

Groetjes, Wietske

Ook op dit topic: meid van harte gefeliciteerd!!!!! Echt heerlijk zo snel zwanger! Ga maar lekker genieten meid.
Enne: hou ons op de hoogte van alles  in onze topic he?
Veel liefs gwen

Hoi meiden,

Ik lees nog regelmatig met jullie mee hoor!!
En ben dan ook heel blij voor je SANDY!!!!!! Gefeliciteerd meid!

Ik sluit me zeker aan bij Brigitte haar woorden, dat het maar weer het begin moge zijn van een zwangerschapsgolf voor de 35+ vrouwen!!!

Brigitte, dat is wel even schrikken, doe inderdaad maar rustig aan hoor.

Met mij gaat alles goed, het zijn nu wel spannende weken. Over 1 week ben ik net zo ver in de zwangerschap als ik ooit met m'n dochter ben gekomen, nl. 32 weken en 5 dagen. Hopelijk blijft dit kindje langer zitten. Afgelopen weekend dacht ik even dat de bevalling ging beginnen, heb enorme buikkrampen gehad, maar het was gelukkig loos alarm, had last van m'n darmen.
Nog 3 weken werken en dan heerlijk verlof, hopelijk mag ik dat deze keer wel meemaken!

Voor diegene die bijna hun NOD hebben, ik duim weer hard!

Liefs,
Angel

Goeiemorgen meiden!!!

Met mijn slechte nieuws haal ik ons even van de 2e pagina.
Ze zijn er weer hier .
't is nu precies een jaar geleden dat ik met de pil stopte en we gaan nu voor de 12e ronde.
Volgende week dus HSG en daarna maar weer met frisse moed aan de slag, zucht.

Allemaal groetjes
Wietske

Terug
Bovenaan