35+ klussers 2

Hoi hoi,

Ja hoor, ik houd het nog wel vol, vandaag precies 39 weken en nog geen enkel teken van een naderende bevalling.... hmmmm
Van mij mag het nu wel hoor, maar ik denk dat het nog wel even duurt.

Vanmiddag weer bij de vk geweest en alles ok. De bloeddruk is nu al 4 wk 120/85, dus die ene week dat ie 90 was, was ws een uitschieter.   Urine ook nog steeds ok. Buik voelde goed en hartslag was luid en duidelijk te horen, meneer heeft het nog naar zijn zin daarbinnen!

Wietske, wel moed houden, je weet maar nooit, juist als je het niet verwacht, dan is het misschien raak! Bij mij was het wel zo, ik had me er eigenlijk al bij neergelegd dat we te vroeg gestopt waren met klussen en dat we weer een maand moesten wachten... toch was t raak!

Hoe gaat het met de accupunctuur? Hebben de anderen ook al gebeld? ben echt benieuwd hoe dat gaat en of het werkt!

ik meld me binnenkort wel weer, want ik houd jullie in de gaten hoor!

x brigitte

Hoi allemaa,

Niks raak hoor, 't is weer helemaal mis !
Toch weer ongesteld geworden, na 12 rondes en ongeveer een jaar.
Volgende week donderdagmiddag heb ik nu een afspraak voor een HSG.
Ik heb een vraag voor degenen die daar ervaring mee hebben:
Direkt na het onderzoek is de diploma-uitreiking van de jongste dochter van mijn man. Zou ik daar direkt mee naartoe kunnen of heb ik dan buikpijn of lekkage of andere klachten????
Maandag de 30ste hebben we dan direkt weer een afspraak met de gyn over hoe nu verder.

Groetjes Wietske

wietske, balen meid wat slopend toch he dat iedere keer toch weer hoop hebben en dan toch weer niet. Hsg valt mee ben verleden maand geweest, wel met pijnstilling vooraf maar had daarna zeg maar menstruatie pijn dus echt fijn is het niet maar ook niet zo dat je daarna niets meer kan (bij mij in iedergeval dan) dus succes en je weet ze zeggen dat je daarna extra vruchtbaar bent dus.....................
Gwen ook weer op het wachtbankje toch??? Hoop voor je dat het deze maand goed is .
Inderdaad heb ik ook zoiets als het deze maand niet is neem ik een lekkere borrel in de vakantie ik ga nl dan ong weg of zwanger? maarja dat is nog een eind weg.
Hoop in ieder geval dat we deze maand goed kunnen benutten. Heb geen ovu testen meer maar probeer me een beetje vast aan de temp te houden denk dat dat genoeg is en genoeg klussen he.
Luna alweer geweest voor acapunctuur , ben benieuwd hoe het in zijn werk verder gaat, en of je nog verdere adviezen krijgt. heb nog steeds niet echt ondernomen.
Miriam jij wel? Wacht nog even de vakantie af heb 3 juli een soort voorlichtingsdag over de iui , en denk dat we na de vakantie horen wanneer we ong in aanmerking komen. Maar eerst nog een lange hete zomer......................
Brigitte gelukkig niet zo warm voor je hoop voor je dat hij snel tevoorschijn komt en hem heerlijk kan knuffelen en vergeet niet even aan hem te ruiken vlak na de geboorte dat luchtje komt nooit meer terug zo puur en nieuw.
doei doei groetjes allemaal ook iedereen die ik niet genoemd heb...

Hey meiden,

Daar ben ik weer en nee ben jullie niet vergeten hoor, maar hier is het druk met onze bruiloft en de bruiloft van m'n zusje dus veel regelen en zo!!!
Het gaat allemaal goed hier ben nu 10wk en 2 dgn en heb al een aardig buikje lijk veel verder te zijn en heb al zwangerschaps broeken aan wel leuk weer hoor ben super trots op m'n buikje haha!!!
Maandag weer op controle ben zo benieuwd hoe het gaat daar binnen!!!

Zag dat De stomme RD er weer waren Wietske bah bah hoop dat die behandeling jullie zal helpen succes meis!!!

Gwen en hoe is het bij jouw??op het wacht bankje???Succes meid je moet ook wel erg lang hierop wachten das ook niet fijn!!!

Weet het ff niet meer heb zeker zwangerschaps dementie maar wens iedereen heel veel succes met zwanger worden en of zijn fijn weekend en tot maandag!!!

Liefs Sandy

Ik zie al die RD's weer voorbij schieten bij de meesten. ontzettend balen. Wat ik ook lees is dat er nu toch bij de meesten wat stappen worden ondernomen.
Ik vind het persoonlijk fijn dat er mensen van buitenaf meekijken.
Afgelopen vrijdag mijn eerste acupunctuur gehad. Veel gepraat en ook al behandeld. Volgens hem was mijn energie ook volledig gestagneerd en wil hij met prikken dat doorbreken. Ook probeert hij het zgn. 'conceptievat' stimuleren. Ik zie wel. Ik moest van hem gaan sporten omdat ik me dan wat fitter ga voelen.   Ik heb me ook voorgenomen minder te gaan snoepen en snacken (vanavond nog even wel bij het EK....)
Komende week heb ik drie dingen rondom het zwanger worden: de gynaecoloog op woensdag, de acupunctuur én de maatschappelijk werk op vrijdag. En ook eind van de week verwacht ik dat we weer kunnen 'klussen'.....Als ik van dit alles nou niet zwanger van wordt dan weet ik het niet meer, hoor.....

groet, en sterkte met wachten, aan-de-rooie-klats zijn, klussen, zwanger zijn, of misschien al zelfs wel bevallen.......

groet, Mirjam

Hoi meiden,

Zou iedereen een stagnatie hebben in de energiebanen? Ik denk dat ze bij mij ook vast wel iets kunnen vinden. Toch nog geen stappen ondernomen. Misschien volgende maand als ik weer ongesteld ben geweest. Nog een volle week afwachten nu.

Wietske, sterkte donderdag met het hsg onderzoek, hopelijk heb je er niet al te veel pijn van. En dan....klussen maar he! Maar dat zit wel goed bij jullie volgens mij;-)

Brigitte, alles nog ok? Nog een paar daagjes....

Ik weet verder even niks meer, tot later,

Liefs Gwen

Hoi allemaal,

Hoewel ik eigenlijk niks te melden heb haal ik ons toch maar even van de 2e pagina. Donderdag hsg en maandag dan weer een afspraak bij de gyn, ik kan haast niet wachten. Vandaag een beetje een rottige dag eigenlijk, ben dus ook even beetje in een dipje.
Eigenlijk zou ik wel graag met iemand willen praten over het zwanger willen worden, maar totnutoe lukt me dat niet goed. Mijn moeder is geen optie, want die is helaas vorig jaar overleden. 2 goede vriendinnen komen in aanmerking en 1 van hen was eergisteren bij me op de t. Ze had haar dochtertje van 10 weken bij zich en het was een supergoede gelegenheid om erover te beginnen, maar ik weet dan niet hoe ik erover moet beginnen en laat het dan maar zitten. Misschien bel ik mijn andere vriendin deze week nog eens op om erover te praten, ik zie wel.

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan