35+ klussers 2

Hoi,

Mirjam,  ik begrijp helaas precies hoe je je voelt. Het is zo frustrerend en onbegrijpelijk dat het maar steeds niet wil lukken!

Ik verwacht ze  pas op z'n vroegst dinsdag, maar heb alweer vreselijk pms en mijn temperatuur is vrij laag dus ze zijn onderweg.

Ik wordt er ook zo verdrietig van!!!!

Misschien is het inderdaad wel zo dat het pas lukt als we verhuisd zijn. Nieuwe omgeving, minder stress en zo..... Wie schreef dat ook alweer?
Eerst maar eens een hsg-tje doen om te zien of de leidingen niet verstopt zijn.

Groetjes allemaal,
Wietske

jongens wat een gedoe he, hier precies het zelfde ook de temp laag en ja gewoon even geen zin om er mee bezig te zijn soms is het gewoon even genoeg, dus gewoon maar met vrienden lekker uit eten geweest drankje erbij en stort me op allerlij andere dingen , vandaag dag 26 dus laat maar komen en dan nw ronde maar had even geen zin om te klagen bij jullie, toch een goed weekeind allemaal

Dank voor jullie meevoelen. Jullie hebben beide nog kansen deze week (ook al is die temperatuur laag) Daarbij heb je toch ook pms klachten als je zwanger bent???

Wat betreft die signalen let ik nergens meer op. Vorige maand stuiterde mijn borsten en zowat af en schold een week lang mijn man verrot. Deze maand nergens last van. Toch allebei de keren ongesteld.
Aan temperaturen en slijmpjes onderzoek doe ik niet.....voor mij veel te verwarrend als het even niet op de juiste wijze samenvalt. Dan ga ikmweer foute conclusies trekken.
Ik heb nl. het punt bereikt dat ik er niet zo rouwig om ben dat de RD gekomen zijn. Dat wil zeggen dat ik dus ontspannen ben: ik heb mijn cyclus weer terug! YES!! Dat heeft driekwart jaar geduurd (na de miskraam) Dat kan natuurlijk ook door de ontspanning komen. Ik heb voor mijn gevoel de circel doorbroken. Ik heb elke maand een ovulatie, ik heb 27/28 dagen cycus, net zoals vroeger. Omdat ik al twee keer eerder zwanger ben geweest kan ik me niet voorstellen dat ik in een zwaar medisch traject terecht ga komen.

Mijn stappen komend maand zijn:
- helemaal stoppen met de koffie en de alcohol
- acupunctuurafspraak maken (morgen ga ik bellen)
- sporten weer oppakken; ik heb al gezien dat ze op de sportschool bij mij in de buurt Salsa-robic hebben.....lijkt me leuk.
- Naar de gyn met ons tweetjes en dan een hele vragenlijst op haar afvuren. Als ik daar ben vraag ik ook om een echo want dan zit ik op dag 12. Laat maar eens zien dat dat eiblaasje op springen staat!

Zo, door de ontspanning (en de dingen die ik nog ga doen) MOET Het wel goedkomen.

Beschouw dit als een hart onder de riem voor degene op deze site die ook wel eens wanhopig is. Ik heb door de gesprekken met maatschappelijk werk de circel doorbreken, mijn miskraam een plek kunnen geven, ben me beter gaan voelen,   en nu kan ik vandaar uit verder werken daaraan.

sterkte de komende spannende dagen
Mirjam

zo ze zijn er weer  goed dan kunnen we weer verder, Jet hoe is het met jou?
en brigitte kun je het nog volhouden , wat spannend he?
Hoe is het eigenlijk met de andere zwangere?
Hier dus volgende ronde Vroeg aan jullie al eerder over de acapunctuur dus na luna haar verhaal geloof ik dat ik toch verder ga inf, heb 2mnd terug al iemand aangeschreven,
wordt het eigenlijk vergoed? weten jullie dat, nou kom net op mn fietsje uit mn werk en ga hier even voor eten zorgen
 Doei doei

Hoi, hoi,

Nou zeg, balen Maaike! Ook al had je er niet meer op gerekend, het is toch weer rot.
We gaan weer met bosjes voor de bijl achter elkaar....
Misschien inderdaad  allemaal naar de acupuncturist. Mijn vruchtbare dagen zijn denk ik ook weer geweest, maar ik verwacht er eigenlijk niks van. Vorige maand zou ik het wel even worden dacht ik, niet dus, hopeloos he. Ik ben overdag wel met hele andere dingen bezig en eigenlijk veel te druk om er aan te denken, dat scheelt dan weer.
Hebben jullie het gelezen, het randjesfietsen van mamaroos? Ik geloof daar dus echt in, dat het zeker meehelpt met zwanger worden. Lukt alleen niet altijd om het precies zo uit te kienen he.
Ga m'n muppet even onderstoppen, doeg!
Liefs Gwen

Hallo iedereen,

Ik ben even een tijdje niet hier op de site geweest, had even pauze en rust nodig.
Voel me nu een stuk beter en relaxter.

Zag dat er al weer aardig wat RD's voorbij waren gekomen, balen weer he.

Mijn NOD is maandag, kweet niet wat ik moet verwachten elke maand denk ik wel iets te voelen, probeer rustig te blijven en niet vooruit te lopen op zaken hihihi.

Groetjes Jet

Wietske, heb je nog hoop? Toen ik zwanger was van Aron was ik er ook helemaal van overtuigd dat ik ongesteld zou worden, alle pms. verschijnselen die je maar kunt bedenken, dus....ik blijf nog even heel hard duimen hoor! slopend wordt het nu he? Het is mooi geweest, wij willen een kindje(erbij)!!!!!!

Hoe is het Bigitte, heb je nog een beetje energie? Mijn vriendin is over drie weekjes uitgerekend en is er helemaal klaar mee hoor. Voor jou nog een weekje, of misschien lig je al te bevallen nu, spannend! Hopelijk wordt het een mooie bevalling voor jullie en gaat alles goed. En dan komt het moment dat je je kleine smurfje in  je armen houdt en is het vanaf dat moment helemaal van jullie! Zo apart is dat, alsof je niet anders gewend bent.

Luna, ben je al weer naar de acupuncturiste geweest? Ik ben wel erg benieuwd naar je ervaringen hoor.

Ik ben weer  over de klusdagen heen, nu kunnen we weer afwachten he. Rond de 30ste verwacht ik mijn nod ergens. Als het deze maand niet raak is, kan ik nog gezellig een wijntje drinken en een biefstukje eten op vakantie.....
Liefs Gwen

Hoi,

Ik heb een heeeel klein beetje hoop, maar niet veel. De laatste rondes was ik steeds 2 dagen eerder ongie, dus dat is vandaag. Maar omdat ik deze keer geen ovutesten heb gedaan weet ik de datum niet zeker. Een paar slopend spannende dagen dus, zucht...

Groetjes
Wietske

Terug
Bovenaan