35+ klussers 3

haha, nou staan we alweer op de 2e pagina!

Paulien, succes met de laatste loodjes, en succes met de bevalling!   Nog even en je hebt je kindje in je armen, iets mooiers is er niet.

Mirjam en Gwen op het wachtbankje, succes hoor! En luna, hoe zit het met jouw, ook al aan het wachten? ik ben het ff kwijt wie waar zit.
Wietske, hoe is het nu? De verhuizing al achter de rug? wanneer is de volgende ronde voor jou?

Sandy, alles gaat nog goed he? wanneer is ook al weer jullie bruiloft? Heb je al een lekker buikje?

Hier gaat ook alles goed hoor! Ferdi is wat beter te genieten nu met de nieuwe voeding, de krampjes zijn een stuk minder. Hij heeft sinds een paar dagen ook veel meer oog voor zijn omgeving, en kan nu echt genieten van zijn mobiel.

nou, we staan iig weer op pagina 1 :)

gr Brigitte

Hoi allemaal,

sinds vandaag eindelijk internet in t nieuwe huis!! Dat duurde wat lang. Voor de rest is het hier super we hebben het enorm naar onze zin. Alles is perfect op 1 ding na natuurlijk...
Leuk om jullie verhalen weer te lezen, ook van de nieuwe moeders en bijna moeders.
Ik schrijf even kort, ben alweer doodmoe van weer een dag uitpakken en opruimen.
Morgenmiddag krijg ik weer een injectie met pregnyl en dan maandagochtend om 10u de 2e keer inseminatie. En dan ook maar weer 2 weken op het wachtbankje.
Dit was t eerst even, ga nu lekker slapen.
Groetjes!!!
Wietske

Hi!

Ben me toch misselijk/dizzy sinds vanmorgen heeeel vroeg... Verder een klein  beetje oud bloed in mijn ondergoed gehad afgelopen woensdag, wat daarna ook direkt weer helemaal over was. Vannacht hele plakkerige droge ogen en weinig eetlust de laatste dagen, zijn wel typische vroege kwaaltjes.  Maar ja, ik ben wel vaker helemaal hoopvol, en komt diezelfde dag nog het keiharde bewijs dat er niks aan de hand is. Normaal gesproken zou ik vanaf   ongeveer vandaag tot volgende week bruinverlies krijgen en trek in chocola en een dagje echt chagrijnig zijn. Dus hou jullie op de hoogte. Mijn (net zwangere)  buurvrouw zit helemaal met me mee te leven, dus we kunnen ler ekker met elkaar over kletsen. Ze had een maandje een maansteen bij zich gedragen, en toen raakte ze zwanger (na een jaar). Toch wel lachen.....
Nou, wie kwam dat rare geluksgevoel ( weet je nog) van  vorige week toch doordat de zaadjes eindelijk eens een ei te pakken hadden, haha!!!

Mirjam en Luna al iets van hoopvolle voortekenen? En Maaike, lees jij nog mee?

Wietske, spannend hoor, volgende maand al weer meteen een behandeling! Gelukkig bevalt het goed in jullie nieuwe huis en heb je weer internet.

Fijn Bries dat jullie een tevreden kereltje hebben! Is het nog erg wennen aan zijn ritme?

Sandy, ik hoop dat je je rust op tijd kunt nemen en je een fijne zwangerschap hebt. Bijna bruiloft......je zult wel superdruk zijn.

Paulien al weer bijna zo ver, wat vliegt de tijd zeg. Als jij uitgerekend bent is Aron jarig en heb ik examen, dus je helpt me goed herinneren dat ik weer wat moet gaan uitvoeren, haha!

Nou, ga nog eens wat verder kijken hier en hopelijk komt er weer snel goed nieuws van een van ons, de duimen zijn weer volop aan het draaien!
Liefs Gwen.

Ja, ik duim voor je Wietske!!
Gwen, Tja, dat lijkt er toch erg op. Ik zou zelf niet meer al teveel durven vertrouwen op signalen. Met zwangerschappen was het toch steeds een verrassing: wel puistjes, of geen, wel of geen plasdrang. Bij de 1e zwangerschap voelde ik me topfit tot en met 6 weken. Het is zooo verschillend per zwangeschap en per vrouw. Ik hoop voor je dat deze dingen daarmee te maken hebben. want dat heb je er toch voorover???

Wat mij betreft....ik heb veel bereikt afgelopen tijd. Ik heb mijn lange vakantie gebruikt om 'terug op aarde' te komen. Minder gespanne, minder depri, minder ermee bezig. En dat is gelukt. Mijn gyn geeft ons weer een half jaar de tijd omdat de onderzoekjes goed zijn. Dus dat wekt weer vertrouwen. Mijn maatschappelijk werkster gaat met dat half jaar mee.Ze zei dat ik heel anders erin stond dan een tijdje terug. Ze zei dat ik erg goed gehandeld heb: wat medische dingen uitsluiten, acupunctuur, op vakantie gaan, en vooral door gegaan met leven; nieuwe kleren, nieuw kapsel, sportschool (na 4 jaar niks doen), het huis opknappen, enz.
Nu ben ik in dezelfde 'staat' als toen ik bezig was voor de andere zwangerschappen. Tuurlijk blijft het in de laatste week spannend, dat hou je altijd wel, en dat mag ook, toch??? Dat heeft eerder ook geen zwangerschap in de weg getsaan. Anders ben je gespannen om het feit dat je niet gespannen mag zijn in de laatste wachtdagen....relax, relax!! Dat is voor mij de oplossing. T.o.v. de meeste van mijn vrienden ben ik de enige nog die een zwangerschap enz tegemoet gaat...ook wel leuk toch. En ik zie nu hoe leuk andere stellen het hebben met kinderen die wat meer in leeftijd verschillen.

He, he....ik zit volgens mijn morgen op dag 24....weet niet precies. Ik voel niks bijzonders....

groet, Mirjam

Hoi allemaal,

Had ff geen zin om te schrijven, heb wel meegelezen hoor! Vorige week ben ik 40 geworden -slik- Wat klinkt dat he? Ook hebben we gehoord dat 2 nichtjes van mij beiden 9 weken zwanger zijn. Hartstikke leuk voor hun  en natuurlijk gun ik ze het, maar het is wel weer even met beide benen op de grond hoor. Ben zooo bang dat het niet meer gaat lukken. Geef mezelf nog een jaar de tijd.
Ook is vorige week mijn zoon weer naar school gegaan en het gaat echt voor geen meter, alleen maar huilen. Afschuwelijk gewoon. Volgens juf gaat hij wel spelen maar ik ga niet lekker de dag in, heb er echt last van en er komt niks uit mijn handen. In zijn vorige klas had hij dit helemaal niet. Thuis begint het al, dat hij het zo eng vind (nieuwe kindjes, nieuwe klas, nieuw speelgoed). Bah bah bah, ik hoop dat het snel beter gaat!

Wietske, jij hebt gisteren de inseminatie gehad, hoop dat het deze keer aanslaat.

Gwen, klinkt wel hoopvol allemaal hoor. Wanneer is je nod?

Morgen is mijn nod, maar heb sinds een week al geen pijnlijke borsten meer, dus zal wel niks wezen.

Verder weet ik ff niet meer hoe of wat.

Spreek jullie weer.

xx Luna

Hoi Luna, toch fijn dat je het hier effe kwijt kan, toch?? Je hebt nu even alles tegen zitten...oftewel, misschien ben je toch wel zwanger...Ik heb geleerd uit ervaring dat signalen, of ze er wel of niet zijn, niks zeggen. Toen ik zwanger werd van de 2e had ik ook niks. Terwijl ik nu rondes erbij heb gehad dat ik dacht dat mijn borsten eraf vielen , het deed gewoon pijn. Toch ongesteld... We willen natuurlijk graag weten of het raak is en daarom koppelen we dingen eraan. Ik probeer dat niet meer te doen, omdat ons lichaam geen machine is. De ene keer zijn de hormonen meer aanwezig dan de andere keer, of hebben ze meer invloed, omdat je je anders voelt dan de vorige keer. Je weet het toch niet, dus hoop houden, Luna!!
En succes met je zoon!!

mirjam

He meiden,
hier ben ik weer , goede vakantie gehad maar niet zwanger helaas, jullie ook nog niet jammer genoeg las ik (in de gauwegheid) moet alles nog bijlezen , het is hier erg druk in huis geweest maar ja de scholen zijn weer begonnen............, had ook even geen zin meer om er zo mee bezig te zijn , maar kon jullie toch niet missen..was erg benieuwd of er nog nieuws was, reageer van de week nog even uitgebreider......
weltrusten allemaal

Terug
Bovenaan