35+ klussers 3

Oh, wat akelig zo misselijk en pijnlijk die behandeling. Ik leef helemaal met je mee en hoop echt van harte dat het deze keer niet allemaal voor niets is!!

Doet er trouwens nog iemand aan chinese kruiden en/of acupunctuur? Ik las dat de resultaten van ziekenhuisbehandelingen i.c.m. acupunctuur aanzienlijk beter zijn.  Ik heb net eens gekeken op internet en heb al twee praktijken op het oog om de stap eens te nemen..... Als ik alles wat ik me voor neem nou eens zou doen he, hihi.
In ieder geval al aangemeld bij een andere-veel fanatiekere- sportschool, en heb al twee hele leuke en motiverende powerlessen gedaan.Spierpijn....heerlijk

Nou, de depressie door m'n ongesteldheid is gelukkig -tot nu toe- uitgebleven. Meestal voel ik me de tweede dag echt k*t.
Las trouwens in die info over acupunctuur dat een miskraam altijd een stap terug betekent, je er echt een tijd van moet 'herstellen' en je niet moet denken in zwanger willen worden maar er op gericht moet zijn in de toekomst een kindje (er bij) te hebben. Kan wel zo zijn, maar wij hebben nou eenmaal haast met onze leeftijd en kan onderhand niet zo heel lang meer wachten he.... Zucht.

Nou, we blijven gewoon hoop houden met z'n allen, en verder zo positief mogelijk in het leven te staan!
Liefs Gwen

Ik wilde testen want ik zat op dag 29.....ik piste in het potje...Glop! Knal rood. Wat een timing zeg!!!
Op naar de volgende ronde. Voor ons allemaal helaas.......

groet, Mirjam

hey mirjam,

Balen!!!!!
Jij was deze ronde zo'n beetje onze laatste hoop. Nu maar allemaal naar de volgende ronde dan. Ik heb er eigenlijk voor mijzelf niet zoveel vertrouwen meer in. Temperatuur is ook niet denderend hoog.
Maken we nog weer eens een lijstje?

aug/sept,

30-8 Wietske, 15e? ronde (weet het niet eens meer precies!)

Trusten.

Hoi allemaal,

Ja, het is balen dat die RD er weer zijn. Alhoewel ik er steeds minder van slag door ben en dat komt door dat dit een perfecte cyclus was: 29 dagen. En die regelmaat komt steeds vaker voor zodat ik steeds meer vertrouwen krijg in een evt. zwangerschap. Ik heb zoveel randvoorwaarden verbeterd en dat heeft invloed op mijn cyclus. Dus ik heb het gevoel dat ik steeds 'dichterbij' kom, al klinkt dat gek.
Ik ga nu nog door met acupunctuur,   1 x per maand.
En Gwen het klopt wat je gelezen hebt: na een gewone zwangerschap/bevalling duur t het herstel 1 jaar (volgens de chinese geneeskunde) en na een miskraam duurt het langer; zo'n anderhalf jaar. Omdat je na een miskraam geen positief resultaat (=baby) hebt duurt het langer; geen positieve motivatie om te herstellen.
Op zich geloof ik dat wel, alleen vraag ik me af waarom er dan zoveel vrouwen erg snel na een miskraam wel weer zwanger worden. Maar ik denk dat dat te maken heeft met hoe de miskraam gegaan is: spontaan of met allerlei pillen en curettage. Ik heb dat allemaal aan mijn gyn voorgelegd en ze zei dat als de cyclus er weer is ben je ook hersteld. Ik weet niet wat ik moet geloven.

Ik ga maar gewoon vooruit kijken en ik denk dat het halve jaar dat de gyn ons weer geeft, genoeg is. Ik denk dat ik tegen die tijd gewoon zwanger ben...... en de gyn bezoek om een echo te laten maken i.p.v. andere onderzoeken.

Wietske: het is allemaal wel heftig at ik lees. Die Pregnyl is toch dat spul dat ze uit de urine halen via Moeders voor Moedrs??
Ik lees dat je maandag die inseminatie had; dat is toch vandaag? Hoe is dat gegaan? en wat speelt er dan de 31e?? progesteron prik misschien?
sterkte!!!

Mirjam

Zo, pagina drie is de limiet dus he....ook al heb ik weinig te melden, toch ff uppen.

Ik denk er ook zo over, Mirjam; met een regelmatige cyclus ben ik ook erg tevreden en verwacht dat het ons uiteindelijk zou moeten lukken op de natuurlijke manier. Wel zou ik mijn zuurgraad eens kunnen laten nakijken, misschien jaagt dat alle zaadjes wel de stuipen op het lijf, hihi.

Nou, ik heb weer iets nieuws hoor, jullie zullen wel lachen....mijn buurvrouw was toch zwanger (na drie kwart jaar) in de eerste maand dat ze een maansteen droeg? Ik heb er ook een gekocht die nu aan mijn navelpiercing bungelt. Zou dus gunstig werken op de geslachtsorganen, maakt emotioneel stabieler ( moet zeggen dat ik deze keer helemaal niet chagrijnig was, ja hoor...ik hoor iedereen denken) en nog wat dingetjes. Eigenlijk stiekem geloof ik best een klein beetje er in, hoewel het bezopen klinkt en heel onwaarschijnlijk lijkt. Maar ja, je moet wat he, als je niet in medische hulp wil geloven.  En baadt het niet dan schaadt het niet. Dus.....jullie horen snel genoeg of ie werkt, wedden dat er dan straks meer mee lopen, haha!!

Ik ben wel weer fanatiek aan het sporten geslagen, en manlief heeft er ook weer een uur fitnessen op zitten, gaat de goeie kant op. Dat kan ook niet gezond zijn voor de vruchtbaarheid van de man....hij sportte vroeger zo'n twintig uur per week (voordat ik hem leerde kennen) en deed de  laatste jaren eigenlijk bijna niks meer. Oei laat hem dat maar niet lezen.

Het wordt een druk weekje volgende week, Aron is donderdag jarig( de vierde) en dit weekend vieren we het voor familie en vrienden. Dan dinsdag naar het concert van Madonna (leuk!) en donderdag op zijn verjaardag heb ik examen( beetje ongelukkig dus, maar ja) nog ergens tractaties in elkaar flansen, en vrijdag kinderfeestje....nou, voor stress rondom het klussen heb ik geen eens meer tijd denk ik! We zullen de agenda er bij gaan moeten houden om het niet te missen;-)!!!!!

Ga maar eens genieten van de komende twee rustige dagen,
Liefs Gwen

Hey meiden,

Goh zeg de RD hebben weer eens goed huisgehouden hier bah bah!!!
Hoop dat al jullie positieve energie helpt en jullie gewoon allemaal zwanger zullen zijn de volgende ronde!!!
De duimen draaien voor jullie allemaal!!!!

Hier is het het nog steeds erg druk met het van alles te regelen voor onze bruiloft vandaar dat ik vaak lees maar weinig tijd heb om te reageren maar blijf jullie volgen hoor!!!! Voel me verders goed alleen super moe maar ja dat komt nu met al dat geregel en daarnaast werken en Jessica die ook natuurlijk haar aandacht wil!!! En ben natuurlijk zwanger dat hoort erbij, haha!!!! De buik wordt steeds groter en ik voel zo af en toe wat kriebelen en zachte schopjes zo leuk hoor!!! Was vorige week vrijdag nog op controle geweest en alles was goed met onze beeb en mij, alleen de placenta ligt net als bij Jessica weer voor vandaar dat ik nu nog weinig voel!!! Maar dat komt wel was bij Jessica ook zo!!! Op 5 september krijg ik mijn 20wk echo dus spannend ben weer erg benieuwd!!!

Nou meiden succes met alles en kom als ik tijd heb weer ff hier kijken!!!

Liefs Sandy 19wk en 6dgn

Hoi allemaal,

Afgelopen maand heb ik flink meegelezen op het forum, aangezien ik inmiddels 38 ben wil ik graag met jullie meeschrijven en blijven lezen. Na lang twijfelen gaan we toch voor een vierde kind, kids zijn 12, 7 en 4.
De zwangerschappen kwamen niet snel, na 8, 9 en 11 maanden, dus weet ik dat ik geduld moet hebben, zeker omdat met 38 de kans nog kleiner is per maand, maar toch hopen we dat het gaat lukken. Voor mezelf heb ik de grens nu gesteld op voor mijn 40ste bevallen, dat betekent een jaar om zwanger te worden en zo niet, dan niet. Ik wilde me er niet teveel mee bezig houden, maar dat lukt echt niet. Je bent er toch dagelijks mee bezig. Bij ons weet en vermoedt niemand dat we nog wel een kleintje willen, maar het is toch wel fijn om dat hier anoniem te kunnen noemen.
Voor iedereen sterkte met aftellen en geduld hebben. Mijn NOD is pas over 25 dagen, 23 september.

Groeten van Emma

Hoi Emma,

Welkom hier, leuk dat je je aanmeldt. Intussen zijn we al een jaar met een vast cluppie aan het kletsen. De meesten zijn al zwanger of zelfs bevallen, maar er zijn er ook een aantal waarbij het nog niet gelukt is, waaronder ik zelf. Ik was van de eerste wel binnen drie maanden zwanger, en had eigenlijk ook wel verwacht dat de tweede keer net zo snel zou gaan, beetje naief dus....

Maar....het is wel fijn om lekker hier je gedachten, twijfels, teleurstelling enz. kwijt te kunnen.

Heb vandaag een klein beetje rozig slijm verloren, en voel mijn buik een beetje trekken af en toe. Lijkt dus op een eisprong, hoewel die pas voor volgende week 'gepland' staat, maf he. In ieder geval genoeg geklust afgelopen dagen, dus dat zit wel goed. Nu nog een tijdje doorgaan en dan hoop ik dat m'n maansteentje ook zijn deel bij draagt, hihi!

Nou, allemaal fijn weekend en toedeloe
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan