35+ klussers 3

Goeiemorgen allemaal,

Met mijn slechte nieuws haal ik ons even van de 2e pagina:
Ook de 2e iui-poging heeft niet gewerkt, weer  vandaag!!!
Wel weer precies exact op de 12e dag, dus gelukkig nooit extra wachtdagen en dus extra spanning.
We gaan gewoon maar door voor de volgende iui, tenslotte mag je 6x.
Voor zover ik heb kunnen nagaan is de kans op onze leeftijd per ronde zo'n 5%, met iui is dat zo'n 20% dus vooruit maar.

Emma, welkom. Leuk dat er weer eens iemand bijkomt. Je hebt ook al kinderen, dus ervaring. Voor ons is het de eerste en onze grote droom is een gezin met minstens 2 kinderen, maar voorlopig zijn we na 1,5 jaar, veel onderzoeken (alles lijkt goed te zijn) en 2 iui-pogingen nog niet zwanger.

Toch ben ik wel vrolijk want het is mooi weer en ik ga lekker buiten aan de gang.
Allemaal een prettig weekend!!

Groetjes Wietske

Hoi meiden,

Wietske, wat jammer dat het deze keer ook niet gelukt is! Gelukkig kun je er  goed mee om gaan. Lijkt me wel extra moeilijk als je een vervelende behandeling er voor hebt ondergaan.
Nou, hopelijk is het nu toch binnenkort eens raak voor jullie. We wachten nu wel een langere tijd op goed nieuws van iemand he.

Wij zullen de komende dagen nog even goed ons best doen, tussen alle drukte door.
Ik ben wel weer zo fanatiek aan het sporten, om de dag ongeveer, dat het veel afleiding geeft. Maar de eerste weken zijn altijd makkelijk he, daarna begint de ellende weer van voor af aan. Heb vorige maand  per dag eens alle lichamelijke seintjes opgeschreven, kan ik me de komende cyclus eens wat nuchterder gaan gedragen als ik weer eens van alles voel, haha! Hoef ik jullie er niet mee lastig te vallen.

Zit er nog iemand op het wachtbakje? Volgens mij zitten Luna, Mirjam en ik  rond  dezelfde dagen met onze  nod.

Liefs Gwen

Hoi Sandy,

Leuk zeg, de twintig weken echo al weer bijna. Fijn dat alles zo goed gaat, vermoeidheid zal wel erger zijn met een kindje er bij. Is het nog vol te houden op je werk?
Wanneer gaan jullie ook al weer trouwen, is ook binnenkort toch?

Ik vind het leuk dat je ons nog op de hoogte houdt, heel veel plezier de vierde!
Liefs gwen

he meiden ben ik weer eens, Wietske wat balen meid, vind jou een beetje mijn grote voorbeeld voor dadelijk (oktober). Gelukkig vergeet je ook niet van je omgeving te genieten.
Verder is het echt balen he dat niemand zwanger schijnt te worden,
Had gister klein beetje helderrood bloedverlies maar was een pas dag 22 dus bijna week tevroeg,heeft tot nu toe ook niet doorgezet en lijkt weer over te zijn dus, heb ook (sorry hoor) veel last van veel dradige afscheidnig heb ik allemaal nog nooit meegemaakt zo, maar voel me verder eigenlijk niet anders dan anders, en aangezien we elkaar op dag 12 tegenkwamen en daarna een kleine week niet ben ik bang dat mn vruchtbare dagen verloren zijn gegaan. ga ik eigenlijk vanuit maar toch is het vreemd nou ja nog 5 a 6 dagen afwachten.
Ben wel weer lekker fanatiek aan het sporten en veel op de racefiets (naar mijn werk) nou ik duik lekker mn bed in morgen weer vroeg dag.
Trusten allemaal.

Heej, kben er ook weer effe...
Welkom Emma. Klets er gerust op los!
Wietske, ik vind het wel knap van je dat je er luchtig onder bent. Dat is het beste wat je maar kunt doen. Toch balen natuurlijk omdat je hoop wel groter wordt.
Sandy hoe was de 2o weken echo?? of moest die nog komen...ben het effe kwijt.
Gwen, ik voel me nog niet op het wachtbankje zitten. Omdat ik nog in de klusdagen zit. Weer superpositeve uitslag van de ovutest, dus met de timing is niks mis. Alleen ben ik die praktische sex een beetje zat! Het lijkt wel een paring bij dieren!! Ik wil weer romantiek!! maar ik weet waarvoor ik het doe.
Ik heb nu twee dagen een positieve test, dus vanaf morgen wachten we weer af. Alleen heb ik dat wachtbankgevol pas in de laatste dagen....ik zou het zo niet eens weten wanneer precies....ergens rond de 19e dacht ik.

Effe kort want ik moet nog wat werk doen
tot gauw

Hoi meiden, ben ik ook weer ff. Vorige week beetje in de lappenmand gezeten, 4 dagen hoofdpijn en niet echt lekker. Gelukkig is dat allemaal weer over.

Ik zag dat er weer een nieuwe 35+er is, Emma welkom hier.

Wietske, jammer meid dat de 2e IUI mislukt is. Misschien 3x scheepsrecht? Ik hoop het voor je.

Gwen heb jij je ei al gehad? Ik loop ieder geval gelijk met Mirjam. Mijn ovutest was gisteren vet positief en vandaag niet meer. Mijn temp is vandaag wel wat gestegen maar nog niet overtuigend dus of hij is al geweest of hij komt morgen. Vanavond nog maar een keertje klussen dan...

xx Luna

Luna, mijn ovutest was vandaag ook niet meer positief. Dus we lopen gelijk. Alleen hebben we gisteren niet meer geklust, wel de dag ervoor en daarvoor......hmm. Ik hoop dat het goed is. vanavond zal wel geen zin meer hebben. Misschien zijn de zaadjes wel lang actief....
Ik wilde zelf gisteren niet; het is steeds zo banaal. Hij vraagt: moeten we vanavond?? dan heb ik al geen zin meer. Ik begin er steeds minder zin in te krijgen in dat paringsgedoe. Misschien moeten we proberen de sex evengoed leuker te maken, ook al zijn we bezig met een kind.
Ik denk er zelfs nog steeds aan om te stoppen met de ovutesten en gewoon te vrijen omdat het leuk is. Maar dan zal er wel helemaal geen zwangerschap meer komen. Want dan kun je niet meer 'timen' zeg maar....

Mijn dochter heeft inmiddels 4 poppen...al een heel gezin dus die is zo geoefend, die is er helemaal klaar voor.

We zien wel weer.
M

he miriam ik herken het hoor wij hebben deze maand tot dag 12 geklust ook te kort denk ik maar hadden er allebij even zo genoeg van , omdat mijn man nachtdienst heeft moet je gewoon de gekste dingen plannen en even was het genoeg dus ik vrees ook dat ik morgen of overmorgen gewoon ongi wordt, ben nu snipverkouden pijn in mn keel ect maar ook pijn in mn rug en onderbuik zo begint het meestal,
Hoi emma welkom , leuk dat je meekletst ik heb 2 kindjes , dochter van 13 en zoon van   9 , waar ik ongelofelijk van geniet maar toch denk dat een derde veel toe te voegen heeft.
nou verder duik ik lekker mn bed in kom net uit mn werk en had echt moeite om het halfgaar vol te maken, hoop dat ik me morgen goed voel, ga naar een vriendin die 35 weken zwanger is, dus benieuwd naar alle verhalen
groetjes Maaike

Terug
Bovenaan