35+ klussers 3

Goedemorgen meiden!

Mijn temp was vandaag hetzelfde als die van gisteren, niet mega hoog maar toch al 4 dagen hetzelfde, terwijl ik wel verwacht had dat ie minimaal 0,2 zou dalen. Het is nu de 15e dag na de eisprong dat kan niet missen, kan ik duidelijk zien op mijn tempstaatje. De laatste 2 dagen af en toe een krampje, maar dat heb ik wel meer als ik ongi moet worden. En verder echt nergens last van. Ik heb al 2x eerder gehad dat ik op de 16e dag ongi werd. Dus ik wacht nog ff af. Kan me nl. niet  voorstellen dat ik zwanger ben. Maar als Mirjam bij de 2e zwangerschap ook geen verschijnselen had, blijf ik nog een heeel klein slagje om de arm houden. Het kan dus blijkbaar per zwangerschap erg verschillen.

Wordt vervolgd.

xx Luna

Hallo,

Wat vervelend dat je zoon het moeilijk heeft met naar school gaan, Luna. Of gaat het al wat beter sinds vandaag? Het is ook wel weer wennen he, na zo'n tijd vakantie. Aron was behoorlijk moe van de eerste spannende dag in groep 3.

Aaah Maaike, je bent er weer, gezellig! Lekkere vakantie gehad?
Jammer he, dat er nog helemaal niemand zwanger is geworden.....duurt maar

Ik denk dat ik weer te vroeg gejuigd heb om allerlei vage kwaaltjes, de bruine afscheiding is weer goed begonnen.....zegt natuurlijk nog niet alles, maar toch...
Ook maar ff geduld hebben tot -minstens- zondag.
Luna, hopelijk ben jij dan de eerste met goed nieuws! Wat Mirjam zegt is ook zo, die kwaaltjes zeggen inderdaad niets en er zijn er genoeg die tot vlak van te voren dachten dat de duivels gewoon zouden komen en andersom ook.
Ik heb wel meer rust gekregen, en heb ook wel het gevoel dat het een keertje vanzelf komt. Per maand is dat gevoel dus anders (voel me ook regelmatig zoals jij hoor Luna, vervelend he)  maar de stap naar de ha. is dus nog niet gezet.  Ook omdat ik echt nog niet weet of ik al die testen en gepeuter in m'n ....wel zo'n aantrekkelijk idee vind. Ik ben echt bang voor die onderzoeken, ik heb er echt bewondering voor dat jullie dat allemaal zo durven.

Nou, veel succes allemaal weer met wachten, enne, Wietske, hoe is het eigenlijk met jou gegaan eergisteren?

Liefs Gwen.

Ze zijn er hoor!! Mijn temp was vanmorgen 0,3 lager en toen ik naar de wc ging kwamen ze net aangemarcheerd. Ben er vrij rustig onder want had het wel verwacht. Vorig jaar werd ik op 22 augustus ongi en in die cyclus zwanger. Zou wel erg toevallig zijn, als ik deze maand zwanger zou worden.

Met mijn zoon gaat het al een stuk beter dan vorige week. Hij heeft 's morgens  nog wel moeite als ik wegga. 's Middags gaat het echt veel beter.  Gisteren ging hij gelijk spelen en zag me bijna niet meer.

Gwen, jij moet dus wachten tot zondag? Wat duuuurt dat dan nog lang he. Ik heb altijd zoiets als ik dan toch niet zwanger ben, laat me dan ongi worden, zoals gisteren. Deze keer werd ik pas ongi op dag 16 na mijn ei, vind ik dan zonde van mijn tijd. Helaas kunnen we het niet sturen.
Tis ff een drempel over bij de gyn, alhoewel ik nu al zo vaak heb laten kijken (veel schimmelinfecties van jongsafaan en tijdens 1e zwangerschap) dat ik er geen last meer van heb. Bij mij is 1x een onderzoek gedaan en verder alleen maar bloedgeprikt. Dus het valt best mee. Tis eerst die eerste stap, gewoon bellen en dan zie je wel (makkelijk gezegd, ik weet het).

Jammer Maaike dat jij ook ongi bent geworden. Hoop dat je wel een leuke vakantie hebt gehad!

xx Luna

Hoi,

He gatsie Luna! Ook al verwachtte je het min of meer, het is toch telkens weer een teleurstelling he. Nou, een paar dagen lekker aan de alcohol, rauw vlees en vis...(kan dat trouwens geen kwaad als je de maand er op zwanger zou worden en je hebt toevallig die bacterie opgelopen? Eigenlijk niet zo'n strak plan dus...) ehhhm....koffie, cola, wat kun je nog verder bedenken waar de je hele maand zin in hebt maar toch laat staan?
Gelukkig gaat het in ieder geval weer een stuk beter met je zoontje op school.

Over de gyn; daar heb je ook wel gelijk in, bovendien kun je natuurlijk zo ver gaan als je zelf wilt. Alleen die onderzoeken( hsg enz. lijken me zoooo eng- lees pijnlijk) Nou, laat ik dan eens een grens met mezelf afspreken; in de maand oktober of zo. Kan ik nog even twee maandjes op mezelf vertrouwen en dan is het genoeg geweest he.

Ik  heb  al een paar dagen  behoorlijk wat bruine afscheiding, dus ik rekener niet meer op. Het zal zaterdag wel in alle glorie doorbreken, grgrgrgr.... Kunnen we weer samen af gaan tellen.
Hoe is het trouwens met jou, Mirjam? Ook al een voorgevoel?

Ik ga eens even wat klusjes doen, tot later!
Liefs Gwen

morgen allemaal,
getsie Luna balen zeg, en Gwen? nog niets? blijft iedere keer weer slopend die dagen rondom, Ik heb nog 2 mnd dan in oktober mag ik starten met de iui dus heb met veel belangstelling de stukjes van Wietske gelezen (hoe is het trouwens nu? je bent voor de 2e keer geweest toch?) Weet alleen nog niet goed wat ik met mijn werk aanmoet want ben eigenlijk niet van plan het daar te vertellen. Verder las ik dat het met de babys goed gaat, en dat Paulien al bijna gaat bevallen wat spannend he,
Luna ik hoop dat je zoon zijn draai lekker gaat vinden op school, is voor ja ook weer stukje rust, mijn dochter gaat gelukkig lekker gaat zingent de deur uit naar de grote stad . ik denk dat ik degene ben die het een beetje los moet laten, maar ja een mooie meid van 13 , kost zo nu en dan wel wat hoofdzorgen is nog zo lekker naif maar ja waarschijnlijk waren we dat allemaal wel. .
Ga hier even lekker aan de slag ben lekker vrij dit weekeind dus......... laat het mooie weer maar komen groetjes allemaal

Nou ze zijn er bij mij ook weer hoor, grgrg.....had het al weer verwacht nadat het roze en bruinverlies bleef doorgaan. Niks nada noppes in  te nestelen....

Jammer he, was wel eens een keertje leuk geweest na ronde 17 of zo? Laten we het maar op 13 maanden houden, klinkt beter. Wel op de dag af ongesteld, 28 dagen. Daar hou ik me dan maar aan vast, dat ik gewoon een eisprong heb. Ik zal jullie proberen niet meer te vermoeien met allerlei hoopvolle kwaaltjes die ik na mijn eisprong heb, wordt nu wel een zeur he? Sorry daarvoor!

Nou, ga eens wat ontbijten, en proberen van deze gezellige natte regendag te genieten. (gelukkig hebben we vanmiddag een feest)

Liefs Gwen

Goeiemorgen allemaal,

Wat balen dat jullie weer ongesteld zijn gwen en luna, het zou zo fijn zijn als tenminste 1 van ons groepje eens een keer zwanger werd!!!
Ik heb zoveel leuke dingen te doen in onze nieuwe boerderij dat ik nauwelijks nog achter de computer zit, vandaar dat ik een beetje laat ben met dit verhaal. De 2e iui was bepaald geen pretje!!
Zaterdagmiddag om 4u kreeg ik de pregnylinjectie. 's nachts om 2u werd ik hondsberoerd wakker. Ik ging rechtop zitten en vroeg mijn man om een emmertje en een glaasje water, maar 't was te laat, hele vloerbedekking eronder!!! Mijn man had het enorm in zijn rug, maar moest toch 's nachts aan 't boenen op de vloerbedekking.
Later die nacht toch ook nog het emmertje volgekotst en tot 7u kotsmisselijk wakker gelegen, fijn!!!
Het was voor 't eerst in 10jaar dat ik beroerd was en de volgende dag was het acuut over en we hadden allemaal hetzelfde gegeten en niemand was ziek. De gyn was het dan ook met me eens dat het van de hormonen kwam. Leuk vooruitzicht voor de eventuele volgende keer (die er hopelijk niet komt).
Dan maandagochtend de inseminatie: Omdat mijn baarmoeder wat gekanteld ligt leek het de gyn beter om deze voor het insemineren wat recht te trekken zodat ze het slangetje beter op de juiste plek kon krijgen. Hoef jullie niet uitgebreid te beschrijven hoe dat ongeveer voelt denk ik......au!
Ze had wel medelijden met me en mijn man ook, maar 't is nu weer achter de rug en nadat mijn kleine nichtje van 2 en mijn zwangere zus een paar dagen bij ons waren ben ik weer helemaal van plan om er voluit voor te gaan!!!!
Nu is 't eerst weer afwachten tot ongeveer 30-31 aug. Mijn temp is dinsdag gestegen met 0,2 graden en gisteren nogeens met 0,3 dus wie weet.....

Het is overigens zo dat bijna niemand ziek wordt van de pregnyl en dat de meesten nauwelijks iets voelen van de inseminatie dus laat je niet bang maken door mijn verhalen hoor!!!

Allemaal veel liefs van Wietske

Terug
Bovenaan