35+ klussers 3

Hey Maaike, gefeliciteerd!!!!!!!!
Wat super voor jullie!!!!
Komt er toch nog een derde, ook leuk voor jullie al grotere kinderen, weten die t al of wachten jullie daar nog even mee?
Ik ben ook wel benieuwd in welke ronde jullie nu ongeveer zaten, dit geeft mij in ieder geval wel weer een beetje moed.
Ook fijn dat jullie nou niet aan de iui hoeven, dat brengt toch altijd veel ongemak en gedoe met zich mee!

Wij hebben morgenochtend om half 9 onze volgende afspraak voor de follikelmeting. Dan horen we wanneer de 3e iui gepland wordt, ik denk woensdag ongeveer.
Hopelijk volgt de rest nu ook snel, misschien hangt er iets vruchtbaars in de lucht in september, wie weet......

Groetjes Wietske

ja leuk een geboortegolf kunnen we leuk een reuni houden met zn allen!!
in dec 2006 ben ik gestopt met de prikpil (8 jaar gebruikt) en voordat alles weer een beetje met regemaat kwam was het oktober 2007 omdat de 2e (miskraam) en 3e zw met hormonen tot stand is gekomen zijn we in febr in het zkh beland, maar toch nog spontaan zonder hulp (wel na hsg) toch zwanger. Al vind ik het wel heeel heeel eng nog hoor het is nog zo pril dat het nog alle kanten uitkan natuurlijk (2e zw schap ging bij 8 wk mis ) dus ben erg gemengd blij .
Ik hoop echt dat jullie supersnel volgen. En als jullie het leuk vinden zal ik jullie op de hoogte houden.
Gr vanuit een lui huis met veel regen lijkt echt wel herfst hier. Dus meiden de lange donkere avonden komen eraan, maak het gezellig dat is wat ik soms het moeilijktst vond

Oh, fantastisch zeg, maaike!!! Echt geweldig en heel erg gefeliciteerd!!
Ik hoop maar voor je dat het goed gaat, je hebt al wel genoeg achter de rug zo te lezen....

Het geeft ons ook weer hoop , of niet meiden???
Bij mij werkt zoiets wel positief (dus geen jaloezie, wat ik eerder wel had...). Ik heb ook een miskraam gehad en ben ook al daarna met ronde 14 bezig. En heb een dochter van bijna 3. Maar het gaat lukken hoor, hoe dan ook!! Voor ons allemaal!!!

Het grappige is dat het ineens onverwacht toch iemand lukt. En zonder dat je iets gemekrt hebt Maaike. En dat is waar we ons allemaal zo op focussen; op die bijverschijnselen. Die er gewoon nog niet zijn in die twee wachtweken. Dus ik probeer het me af te leren om bij elk pijntje, puistje enz te denken; ik word ongesteld of ik ben zwanger. Bij mijn eerste voelde ik me topfit tot 6 weken; alleen veel plasdrang. Bij de tweede voelde ik me heel lang topfit, totdat het bij 10 weken voorbij was en ik op juist dan pas zwangerschapsklachten kreeg, gek hè?. Dus .....ik wacht maar weer gewoon af, samen met de andere meiden. En onverwachts is er weer iemand zwanger , let maar op!!

En ook erg leuk dat er nog een derde komt nadat de andere twee al wat ouder zijn. dat lijkt me erg leuk.

Eerst die 2e maar bij ons. En voor mijn man is dat genoeg. Ik weet het niet. Ik denk te ver vooruit, maar ik denk dat ik dan ook wel tevreden ben. Alhoewel we beide geen sterilisatie willen en ik ook geen pil of zo. Dus ...gaan we dat volhouden om steeds maar met condoom te vrijen?? De kans op een 'lekkage' is dan 12 %.

Eerst nog maar eens zwanger worden...

Oh, en ik wil nog iets kwijt....ik wordt helemaal gek van die collega's en kennissen die maar roepe; 'je moet er niet teveel mee bezig zijn'. .....
A. makkelijk gezegd!!!
B. Je MAG het toch ook wel spannend vinden of niet dan?? Stellen die een kinderwens hebben worden niet per ongeluk zwanger!! Je mag wensen! Als je er maar geen stress van hebt. Ik ken geen enkel stel dat aan kinderen begint die het niet spannend vinden elke maand of zij ongesteld wordt of niet...Kennen jullie van die koele kikkers???

geniet ervan Maaike!!!

Nee ik denk als ik voormezelf spreek dat je je niet op de bijverschijnselen moet focussen, als ik wil kan ik er achteraf wel een paar   bedenken, maar was ik gewoon ongi geworden had ik gezegd zie je wel ze zijn er niet echt.
Ik mag trouwens 1 okt naar het zkh voor echo en gesprek gyn, dan wil ik graag daar weg en gewoon naar de vk weg van de medische molen. Ik heb inderdaad nog geen echte klachten je zou je bijna afvragen of het wel allemaal echt is.
Prettige avond allemaal en voor jullie nog even wachten ik leef met jullie mee, hoop dat de dagen beetje snel om zijn.
maaike

Hoi meiden,

Nou Maaike, ik wil wel graag op de hoogte worden gehouden hoor! Van alle kwaaltjes, echo's e.d. Niet te ongerust worden dat je je nog zo goed voelt, geniet er maar van, iedere zwangerschap kan bij jezelf ook weer heel anders zijn.

Ik zit al weer op het wachtbankje, hopelijk hebben we straks met z'n allen die begeerde blauwe tweede streep......
Liefs Gwen

Hoi,

Maaike, houd je ons op de hoogte? Lijkt me een rare gewaarwording, na zo'n tijd ineens toch zwanger.

Vanochtend was het eitje nog net niet groot genoeg, dus morgen weeeeeer komen. Dan de spuit en vrijdagmiddag de inseminatie.
De gyn (weer een andere, de 5e al inmiddels) zei dat het er allemaal erg goed uitzag bij mij vanbinnen. Dat is mooi, maar daarmee ben ik nog steeds niet zwanger!!!!!

Nog 2 daagjes heen en weer crossen naar het zkh en dan weer op het wachtbankje. Kom ik gezellig naast je zitten gwen.

Groetjes Wietske

Hoi allemaal,

Wat leuk om te lezen dat er een zwangere is hier! Gefeliciteerd Maaike. Ik las dat je andere kinderen ook al wat ouder zijn. Wten ze het al of hebben ze al iets in de gaten?

Afgelopen weken was ik erg aan het twijfelen. Wil het nou wel echt, zo'n kleine baby? wordt het niet te veel? wel of niet testen als ik zwanger wordt? en dan lees ik weer dat de kans om zwanger te worden maar 5 procent per maand is als je 38 bent, dus waar om zou ik me druk maken, het lukt toch niet... Heel vermoeiend voor mezelf en manlief.
Het doet me wel goed om te lezen dat het wel echt kan op deze leeftijd!
Wel goed geklust deze dagen, nu dag 17, afwachten maar weer. Vorige maand lette ik op ieder pijntje of signaaltje  maar ik ga proberen dat niet meer te doen. Het is flink druk op mijn werk dus dat helpt om er wat minder mee bezig te zijn.

Ik zal het namenoverzicht binnenkort even overschrijven, dan kan ik een beetje bijhouden wie wat en hoe ver.

Iedereen sterkte en plezier  met zwanger worden of zijn!

Groeten, Emma

Hey hallo,

Maaike van harte meid wat goed toch zwanger, dat geeft de andere meiden weer hoop!!!
En hoe voel je verders onder!!!

Wietske weer spannende tijden voor jullie hoop dat deze keer wel lukt voor jullie om zwanger te worden, hoe bevalt het wonen in Duitsland??? De duimen draaien!!!!

Gwen en Mirjam jullie met Emma op de wacht bak wat spannend weer voor jullie, nu maar hopen dat de zwangerschapsgolf goed doorbreekt hier het is jullie allemaal heel erg gegund!!!

En Luna hoe is het bij jouw???

Bries leuk dat je ook weer ff bent komen kijken hier en hoe gaat het met jullie klein mannetje alles goed!!!

Edith jeetje meid wat erg voor je zeg nu weer iemand die je gaat verliezen sterkte denk aan je!!!
Verders ging alles goed met je beeb fijn hoor alweer ruim 25 wk wat gaat het snel hé!!!

Gisteren dus naar Düsseldorf geweest voor de uitgebereide echo wat vond ik het weer spannend erg weinig geslapen je maakt je toch drukker om dan nodig is maar goed!!! Alles is goed met ons wondertje alle organen werkte goed en hij of zij dat willen we nog niet weten is nu 26cm en weegt 450 gram. Dus we waren erg opgelucht dat alles goed was, dus gaan we nu echt genieten van deze tijd want ja moet bekenen dat ik tot nu toe alleen maar druk ben geweest met werken de bruiloft en met onze Jessica, dus weinig met zwanger zijn ben bezig geweest!!! Het wordt tijd ben vandaag precies 22wk en voel me verders goed op de moeheid na dan!!!! Vandaag ga ik naar de kapper een kleurtje erin en het proefkapsel en mak-up, nou erg fijn lekker fff ontspannen.

Nou meiden stop nu weer want moet ook hier weer ff wat doen ja dat huishouden moet ook gedaan worden moet nog 5 dgn werken en dan heb ik eindelijk vakantie kan niet wachten!!!!!

Succes meiden en kom weer ff aanwaaien als ik tijd heb tussendoor!!!

Liefs Sandy 22wk

Terug
Bovenaan