35+ klussers 3

He Sandy, wat fijn dat alles goed was. Is weer een hele mijlpaal he. Je zit nu al over de helft.

Wietske, morgen de inseminatie, gaan we weer duimen!

Ikzelf zit al een week op het wachtbankje. Volgende week woensdag is mijn nod. Mijn temp is sinds gisteren nog verder omhoog gegaan in 1 sprong met 0,2 graden en mijn boobs zijn gevoelig en 'savonds pijnlijk en wat voller. Maar ja, dat heb ik wel meer gehad. Nu maar hopen dat die temp nog 6 dagen hoog wil blijven. Verder voel ik niks...

Hoest met de rest van de meiden?

xx Luna

He Emma, het is inderdaad maar weinig kans voor ons oudjes om zwanger te worden en ik moet ook eerlijk zeggen dat het me steeds meer gaat tegenstaan. Iedere keer dat verplichte geklus daar worden wij ook niet echt vrolijk van en maar wachten wachten wachten.... wanneer zijn we eens aan de beurt? zucht...

Wij hebben wel besloten om niet voor ivf te gaan. Ik was er al wel voor 80% van overtuigd dat ik het niet wilde maar door een voorval op een ander forum waar ik schrijf ben ik er nu 100% zeker van. Daar is iemand met overstimulatie ná de terugplaatsing van twee embryo's. We hebben nu al een paar dagen niets van haar gehoord, dus denk dat ze is opgenomen. Heb op internet gezocht wat dat kan betekenen en het kan hartstikke gevaarlijk zijn. Dus geef mijn portie maar aan fikkie. Dat risico wil ik niet nemen. Ik heb al een kind en ik moet er niet aan denken dat hij mee moet maken dat mama doodziek in het ziekenhuis terecht komt of erger. Nee hoor, ik heb een mannetje waar  ik zielsveel van hou. En als het zo moet zijn dat het er bij eentje blijft is dat prima!

xx Luna

Hoi hoi, ben ik weer ..

Sandy wat heerlijk dat alles goed was! De komende tijd alleen maar genieten, van je beeb die onderweg is, van jessica, en van je man en de trouwerij!

Maaike, hoe gaat ie nu? Nog steeds geen klachten? Ik heb bijna de hele zwangerschap nergens last van gehad. in het begin moe, 3x overgegeven en aan het eind wat last van zuur.. dat was alles.   Hopelijk fiets jij er ook zo door heen,

Wietske alweer de 3e ronde he, duimen!! Ja ... wel leuk dat ze steeds zeggen dat alles er zo goed uit ziet, maar ja, wat koop je daar voor he als je steeds maar niet zwnager bent. maar...... houd moed, het is zo maar opeens raak!

De andere meiden op de wachtbank, ook heel veel succes.   Een jaar geleden begonnen we zo ongeveer met dit topic... en nu ligt hier iemand in de box te krijsen om zijn flesje.. het kan zo maar gebeuren!!

x Brigitte

Hoi allemaal,

Zo er is weer veel geschreven, gezellig.

Het wordt weer een spannende dag voor jou Wietske, ik duim voor je!!! Hopelijk hoeven ze niet meer zo akelig te doen met je bm.mond.

Luna, ik denk er ook zo over hoor, ik ben ook erg blij met mijn zoontje en mocht het allemaal niet lukken dan is het zo bedoeld. De medische molen staat me zo tegen. Voor een eerste kindje waren we echt al lang naar de gyn gegaan, maar nu weet ik het zo net nog niet. Jij hebt dus twee dagen eerder je nod dan ik, wel weer spannend he? Ik heb net als Maaike ook tot dag 12 geklust, dus we zien wel. Had er ook even genoeg van, geen zin dus pech misschien....

Leuk dat je nog mee leest en schrijft, Brigitte, je mannetje zal al wel een stuk gegroeid zijn. Lekker blijven genieten! Heb je nog verlof?

Sandy, lekker met je kapsel bezig zijn en je heerlijk verheugen op je bruiloft! Wat fijn dat alles er goed uitzag met de echo, maar ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.

Maaike nog in de joehoe-stemming?!! Heerlijk he?

En Paulien, gaat alles goed met jou en je babietje? Is ie er al?

Nou, heb verder geen bijzonderheden, a.s. zaterdag zal het rose verlies wel weer starten en dan weet ik weer genoeg....

Liefs Gwen

hi allemaal

bn dr weer..

als eerste, maaike, gefeliciteerd!! geweldig nieuws! hoop dat er velen zullen volgen.

hier aan t front nog geen tekenen dat onze kleine meid de grote wereld wil bewonderen.. inmiddels 4 dagen na de uitgerekende datum.. wel al drie keer vals alarm, maar dat zal er wel bij horen..
vanavond weer naar de vk.. alles is tot nu toe goed, we moeten gewoon geduld hebben. als ze er begin volgende week nog niet is wordt ik doorverwezen naar de gyn. en dan zal ze hoostens volgende wk zaterdag geboren gaan worden.hier in onze gemeente willen ze dat graag binnen de 42 weken houden.. vind ik wel fijn.

ik lees nog steeds braaf mee, maar had de laatste tijd niet veel puf om te schrijven.. te veel bezig met hopen dat ze komt, elke dag weer.

maar gelukkig hebben we 11 september overleefd, vandaag komt ze in ieder geval niet meer..

dus, nog geen nieuws van mijn kant, maar ik hou jullie op de hoogte!!

iedereen heel veel succes en sterkte met alles!!

liefs paulien

Paulien, je maakt het wel spannend hoor! Ben je het onderhand al eens zat? Volgende week is je beeb er meid!! Sterkte alvast voor de bevalling.

Gwen, we blijven met onze nod's steeds bij elkaar in de buurt zitten he? Ik vind het allemaal niet meer zo spannend als in het begin. Heb al zo vaak gedacht van "he, dat heb ik nog niet eerder gehad, zou het??" en dan werd ik toch weer ongi. Dus ja, je gaat er onderhand al vanuit dat je gewoon ongi wordt, kan het alleen nog maar meevallen haha. En inderdaad, als het om de eerste zou gaan, waren wij ook wel doorgegaan met de mm. Maar alles zit goed bij ons en we hebben al een heerlijk ventje, dus het echte moeten is er van af, gelukkig maar. Voor Wietske is het toch weer een heel ander verhaal.

Nou meiden, spreek jullie.

xx Luna

Hoi meiden,

Nou Paulien, laat nu maar komen he, je zult wel beniewd zijn hoe ze er uit ziet. Haha, had ik toch gelijk dat het een meisje is, begon al bijna te twijfelen.

Wietske, vandaag je behandeling, duim, duim, duim.....

Luna, ik denk ook dat het steeds onwerkelijker wordt, die (begeerde en gevreesde ook wel hoor) zwangerschap! Ik had gisteren na het vrijen weeeeer een veeg roze bloed. Of het begin van mijn ongesteldbloed, of een gevoelig vaatje . Heb ik altijd alleen in de laatste week, dus zal wel weer nix betekenen.
Las dat je als je zwanger wil worden absoluut niet meer na je ei op de powerplate mag, dat lijkt wel logisch ook, al je spieren worden flink door elkaar gerammeld. Kon wel weer werkzaam zijn als je eileiders verstopt zaten( kan nl. ook trombose veroorzaken....) Nou ja, op mijn eisprongdag nog op gestaan en daarna maar weer gelaten(toen las ik er ook pas  iets over)  

Zit weer zo goed in mijn velletje, hopelijk kan ik het  deze keer wel  vasthouden als ik ooit zwanger raak, manlief zag er al wel  tegenop dat ik weer van die onbeheersbare kilootjes bij ga eten. Maar t'is de eerste keer ook weer goedgekomen dus ga er van uit dat dat de minste zorg gaat worden. Eerst maar eens gezond zwanger worden en blijven vooral.....

Liefs Gwen

MAAIKE GEFELICITEERD

Ik lees af en toe nog mee, en kijk altijd gelijk of er zwangere zijn. Gelukkig nu 1. Zullen we maar denken : de 1e??? Gaan jullie allemaal volgen.
Bij mij wordt het nu wel pittig als er 4 om je heen lopen. Nog 3,5 weken te gaan.

Terug
Bovenaan