35+ klussers 3

Hoi, hoi,

Luna, balen dat je temp. gezakt is, ik neem me wel eens voor om dat te doen maar vergeet het altijd.
Nog geen echte zekerheid hier, maar gisteren wel een paar(!) glazen wijn gedronken, ik had me enorm uitgesloofd met sporten en dacht; What the heg/heck/hack....(hoe schrijf je dat eigenlijk)
Kortom, ik ga er wel vanuit dat dat bruinverlies weer een goed teken van een hele regelmatige menstruatie is, om het maar eens positief te benaderen. A.s vrijdag m'n nod.
Ralph wil de volgende maand de hele boel eens laten onderzoeken, dan kunnen we als er echt iets aan de hand is alsnog besluiten wat we er mee doen.

Het is volle maan dus mijn maansteentje ligt braaf op de tuintafel op te laden, haha!!! Ach, we moeten ergens in geloven he. Van de week  kletterde mijn glazen pot met tampons op de grond en dacht even dat het een goed teken zou zijn! Nou ja, wie weet, het kan tenslotte wel natuurlijk; een beetje oud bloedverlies en zwanger.

Mirjam, hoe is het bij jou, ook al bijna nod....
Ik blijf in ieder geval nog heel hard duimen dat  de thermometer van slag is, de pms-kwaaltjes uitblijven en we eens een mazzeltje hebben....

Doei doei! xx Gwen

Hoi allemaal,
Helaas zit het niet mee deze maand lees ik, helaas. Ik hoop dat het bij jou wel raak is Wietske, pittig hoor zo ´n behandeling, wel fijn dat het jou meeviel dit keer, maar je moet er heel wat voor over hebben. Dat extra klussen raak je wel aan gewend, maar al die prikken en tangen is wel even wat anders.
Ik ben aan het aftellen, maandag NOD, maar nu wat grieperig en verder niets te merken, dus ik denk ook dat wij pech hebben en doorgaan naar de volgende ronde.
Emma

Hoi hoi,

shit zeg Mirjam.... weer niet raak. En Luna? Heb je al zekerheid?
Gwen, wie weet, het kan nog he, een beetje bruinverlies zegt niet zo veel. duim duim duim!   En Wietske... spannend ook weer. Wel lekker dat het deze keer zoveel beter ging, misschien een goed voorteken!

Hier gaat alles toppie hoor, Ferdi is idd al weer een hele vent.
(het lukt nog steeds niet om hier een fototje neer te zetten, al weet ik dat sommigen het wel doen, dus voor foto's zie mijn log, k heb eindelijk weer eens wat neer gekrabbeld)

Iemand vroeg naar pre-natale screening. Wij hebben de combinatietest gedaan. Nekplooimeting en bloedonderzoek. En ja dat is idd slechts een kansberekening, maar je kunt het evt gebruiken of je wel of niet verder wilt onderzoeken. Wij hebben het niet gedaan omdat de uitslag heel positief was. Maar als je zekerheid wilt hebben of je vruchtje het Downsyndroom heeft moet je een punctie of vlokkentest doen. En de 20w echo hebben we ook gedaan.

Pauline .... al bevallen?? hopelijk horen we het snel! En Wilhelmin ook nog maar een paar weken, succes he!!

Ha die Bries!
Wat leuk dat je nog eens langs komt hier, ik zal straks eens ff kijken op je weblog( moet eerst het adres opzoeken)

Nou, ik heb vandaag de ha. gebeld en over twee (!) weken kan ik terecht (wil niet onder werktijd)  voor een doorverwijzing naar de gyn. Eindelijk dan de stap genomen. Zit ik wel weer in mijn ei-dagen, maar het zal voor de gyn toch te laat zijn die maand denk ik. Ze willen toch in de derde week inwendig kijken of je ei is gegroeid of doen ze dat niet meteen?
Ik heb behoorlijk wat bruin/rood verlies dus ik heb ook geen hoop meer voor deze maand.

Balen he Luna en Mirjam!
Het schiet maar niet op met ons he, terwijl er al aardig wat dames waren aangemeld op een ander forum van 40+. Maar ja, daar lees je alleen de reakties van de zwangeren, natuurlijk geen indicatie..... Net als dat iedereen om je heen zwanger lijkt te zijn terwijl  je  natuurlijk niet weet wie er allemaal in je omgeving lang bezig zijn zoals wij.
Nou, net mijn maansteentje uit de tuin gehaald en eens een hartig woordje met 'm gesproken, hihi.

Ga eens lekker van mijn vrije dag genieten, de was, opruimen en stofzuigen, je kent het wel....
Liefs Gwen.

Nou, ik denk dat mijn tempmeter een beetje van slag is. Vandaag ging ie weer 0,2 omhoog. Maar ik maak me geen illussies hoor. Gisteren kramp en hoofdpijn dus de ongi zit er denk ik toch aan te komen.

Balen Mirjam dat je alweer ongi bent geworden. We willen allemaal zo graag dus wat een teleurstelling weer.

Gwen ik had dat van de week ook. Zo overtuigd dat het niet raak was, heb ik lekker een boterham met hele dikke smeerworst gegeten, mjam, normaal zou ik die dan heel dun besmeren maar kon het niet laten. En dit pot die stukviel, misschien toch een teken?? Misschien niet nu maar wel binnenkort. Fijn dat je mannetje het initiatief neemt om naar de gyn te gaan, weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Bries, fijn dat het lekker gaat met je ventje. Ik ga straks ff kijken op je blog.

xx Luna

Terug
Bovenaan