35+ klussers 3

Jeehee Gwen, zal het dan toch zo geweest zijn? Als je intuitie zegt dat het zo is, dan is het  zeer waarschijnlijk zo hoor.  Balen dat het dan niet blijft zitten zeg! Ben benieuwd naar jullie uitslagen.

Ik zag dat het voor Emma ook al weer spannend is dit weekend.... hou je ons op de hoogte??

Mirjam, fijn dat je gerustgesteld bent. Je kunt idd maar beter dan een afspraak maken, dan er mee rond blijven lopen.

Hier is mijn temp een beetje op hol geslagen, daarbij heb ik gisteren mijn laatste ovutest gebruikt en die gaf nog niet veel aan. Nu ben ik de laatste paar dagen niet echt lekker, dus misschien dat mijn temp daarom vanmorgen met 0,5 graden omhoog vloog. Ik zit nu op dag 12 en heb al 4 dagen slijm, dus het kan wel. Maar ja die ovutest he? Dat klopt dan weer niet. Ik heb wel besloten om niet meer met ovutesten aan de gang te gaan. Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik een ovutest deed en dat later bleek aan de hand van mijn temp dat ik ook precies die dag een ei had gehad, dus dan ben je net ff te laat, aangezien een eitje maar 8 uur te bevruchten valt. We doen het nu gewoon vanaf dag 10 om de dag totdat het ei geweest is.

xx Luna

Jeetje wat is het hier weer spannend....

Ik ben vrijdag naar de gyn geweest, een mooi klein wurmpie gezien, hartslagje ook al gehoort en gezien, dus helemaal super.

Nu nog even goed nadenken welke testen/onderzoeken we willen laten doen. Denk dat we eerst maar de bloedtest en nekplooimeting doen en van daaruit verder gaan kijken.

Ik ben dus nu officieel uitgerekend op 15 juni, pak van mijn hart nu ik het hartje heb gezien pffffff

Groetjes Jet

He meiden,
Wat is er veel gebeurt zeg afgelopen week!!!
Gwen wat een spanning wel lekker dat er nu naar gekeken wordt, geeft ook weer een stukje rust en uiteindelijk zekerheid.
Luna ik weet dat mijn gyn   zei dat op dag 10 beginnen aan de late kant was liefst op dag 8 9, de mnd dat ik zwanger werd hebben we het zelfs maar 2 x gedaan dag 10 en 12 dus ja zeg er eens wat zinnigs van, en ik heb nooit positieve ovu strips gehad dus dat zegt blijkbaar ook niet alles.
Emma voor jou is het ook spannend he?
Alex er zijn alweer wat dagen voorbij dat wachten steeds is echt killing een soort van daginvulling bijna vond ik.
Bries jeetje meid al bijna weer aan het werk, wel lekker dat het zo goed gaat met Ferdi, lijkt me zo heerlijk om lekker weer te kunnen knuffelen met zon baby en het echtere contact daarna kan niet wachten..................
Wilhelmin, geniet je lekker met je gezinnetje van je kleine wondertje?
Miriam blijkbaar zegt je gevoel nog niet dat je je erbij neer moet leggen dus doe wat voor jou goed voelt en waar je samen achter staat. en als je bevestiging nodig hebt dat alles goed zit moet je gewoon je hart volgen, je hebt nog tijd ga ervoor......
Iedereen die ik vergeten heb hoop ik dat het goed gaat,
Wij zijn lekker uitgewaaid op Texel hoop leuke dingen gedaan en voelde me wel redelijk goed dus mag niet mopperen. Voelt allemaal wel goed maar denk dat ik pas echt mag genieten als de uitslag van de vw punctie goed is, soms ben je gewoon bang dat het je allemaal weer afgepakt wordt, maar gevoelsmatig is het ok dus gaan we ervoor. 6 nov naar de vk en 20 nov de punctie. zit nu op 11 wk

groetjes Maaike

Hey,

Nou, vandaag dus de samenlevingstest laten doen en de uitslag gekregen van het bloedonderzoek van afgelopen vrijdag op een evt. zwangerschap. Niet zwanger geweest, gelukkig. Mijn eiblaasje was 16 mm. en mijn slijm had het ene spermacelletje dat ze tevoorschijn kon toveren- na een minuut of vijf op zoek te zijn geweest naar mijn baarmoedermond- gekilled. Nu wil ze woensdag opnieuw kijken of er wel leven te vinden is. Dus voor mij gaat dat niet op hoor, een paar dagen van te voren een voorraadje aanleggen tot het ei springt. tenzij mijn eisprong wat later is deze maand.Als dat zo is, dan moeten we echt wat gerichter gaan klussen, anders wordt het nooit wat. verder was er nog niets om ongerust over te zijn, dus we gaan nog vrolijk verder deze week.

Goh Maaike, 11 weken al weer, wat vliegt de tijd zeg. Nog even doorbijten en dan komen de drie mooie maanden er aan! Het is zeker pas echt feest als alle uitslagen goed zijn? Succes er mee!

Heb je wel weer zin om te gaan werken Brigitte? Een half jaar is wel lekker om echt van het nieuwe leven te genieten. Maar dan is het ook wel fijn om even iets anders te doen dan de was en poepluiers he....

Mirjam en Luna, volgens mij lopen jullie uit op mij en zitten jullie al weer in de wachtweken, of Luna ook nog niet. ben het even vergeten sorry.

Wietske, al een gesprek over de rest van de behandelingen gehad?
Liefs Gwen

Gwen, zou dat dan betekenen dat je iedere dag moet klussen? Wij doen het op dit moment wel omdat ik denk dat vandaag of morgen mijn ei springt als ik zo naar de temp kijk. Onze gyn zei dat het het beste was om de dag, zeker met de kwaliteit zaad van mijn mannetje maar ja, als mijn slijm ook een soort zwarte-weduwe-web wordt, zul je dan  toch iedere dag aan de klus moeten???

Haha!! Luna zo lijkt het inderdaad, the black widdow! We hebben gisteren niet geklust om nog een beetje zin voor vanavond te bewaren, want dan 'moeten' we weer he. Wel interessant om telkens een echo van je eiblaasje te krijgen en ben ook benieuwd of ik nu wat minder agressief ben voor manlief, hihi! Wordt vervolgd....

Verder nog iemand nieuws, Alex al zekerheid?
xxxGwen

Gisteren een test gekocht en een nieuwe voorraad ´zwanger worden ´vitaminepillen van de etos. Vanavond kon ik niet meer wachten, toen de jongsten sliepen heb ik trillend de test gepakt. Ik was echt bloednerveus, maar het was gelijk duidelijk... zwanger!
Alle emoties schieten nu door elkaar blij, eng...
Ik ben er vanaf het begin vanuit gegaan dat ik niet zwanger zou worden, gezien alles wat ik las over de combinatie 35+ en zwanger worden en dan ineens is het toch heel snel raak (ronde 4). Eigenlijk voel ik nog steeds weinig, alleen m ´n borsten steken af en toe.
Weet jij al meer Alexx? Jij zit nu op de laatste dag toch?
Jet, bijzonder die eerste echo, mooi hoor. Jij kiest niet voor een punctie lees ik, Maaike wel. Ik besef me dat ik me daar ook mee bezig moet gaan houden nu. Wat zijn jullie overwegingen?
Ik hoop dat je tweede samenlevingstest wat meer hoop geeft Gwen. Het lijkt me wel pittig om stap voor stap alles mee te maken.
Ik hoop dat het bij jou deze maand ook raak is Luna, sterkte komende 2 weken met wachten.
Groetjes, Emma

Oh Emma, wat heerlijk, en wat spannend he!!  
gefeliciteerd hoor! zo zie je maar, je hoeft geen symptomen te hebben!

en ja... nadenken over de onderzoeken moet je zeker doen. bespreek  de mogelijkheden  met je vk / gyn en ook zeker met elkaar. Wil je wel onderzoeken of niet.... en wat doen we met de uitslag? etc
want ... als alles goed is (en daar gaan we natuurlijk van uit) dan is er niks aan de hand. Maar het is wel goed om vooraf met elkaar te bespreken hoe  jullie beiden er over denken als er wel iets uit de onderzoeken komt.

maar eerst ff genieten van het idee dat je echt zwanger bent hoor!!!   super!  

Terug
Bovenaan