35+ klussers 3

Eerst Emma: GEFELICETEERD! Dit is echt super. Ik heb deze dagen af en toe aan je gedacht, af en toe gekeken of er al nieuws was. Je zou woensdag pas testen dus was geen nieuws toch steeds goed nieuws. En inderdaag dus. Geniet ervan.
Hebben jullie goed geklust Gwen en Luna? Rond mijn eisprong hebben wij deze maand ook iedere dag geklust, behalve op 1 dag, bleek later precies de dag voor mijn eisprong te zijn. Ik dacht: dat overkomt me niet meer. Maar 36 uur voor de eisprong is ook goed toch?
Ik zit nu op dag 29, de laatste dag voor mijn NOD. Ik was vanochtend om acht uur al aan het werk en was het bijna vergeten, maar nu ben ik echt nerveus. Sinds zaterdag voel ik vanalles in mijn buik, maar ik kan er echt niets van zeggen. Emma had ook geen symptomen, dus het kan alle kanten op. Ik heb ook geen idee wanneer ik eventueel zou willen testen, eerst wil ik morgen afwachten. De test heb ik nog liggen, dus ik kan wanneer ik wil. Ik hoop zo dat ik het mee mag maken hoe het is om moeder te zijn! Duimen jullie?
Zwangere dames: blijf genieten!!
Alexx

Van harte gefeliciteerd Emma! Zeker snel zeg, ronde vier. Ik begin me nu wel steeds meer te beseffen dat we er belachelijk lang over doen nu, zo ongeveer ronde achtien , ben de tel kwijt. Geniet er maar extra van dat je geduld niet zo op de proef wordt gesteld.

Vandaag in het ziekenhuis was er weer maar een dood spermacelletje, heb volgens de ovulatietesten ook geen eisprong gehad. En ook nog geen goed cervixslijm.  En het eiblaasje was nu 13 mm. dus hij was geslonken of er is snel een nieuwe aan het groeien. Hopeloos dus, misschien heb ik gewoon niet altijd een eisprong.  Deze ronde wilde ze ook geen samenlevingstests of echo's doen, ivm. mijn lange rare menstruatie. Het leek wel of ze er nog steeds van uit gaat dat ik toch een vroege miskraam heb gehad.  Ik hoop maar dat het toch nog op gang komt. Er was gelukkig wel al een goede laag baarmoederslijm, dus dat is in ieder geval goed nieuws. Zo, dat slechte begin van de dag ben ik lekker even hier kwijt. Ik baal er meer van dan ik besefte. Zo lang je je niet laat onderzoeken kun je natuurlijk nog een beetje vluchten he( mijn tweede natuur), dan lijkt het stiekem  alsof je gewoon telkens pech hebt.
Nou ja, het zal toch ooit nog wel goed komen voordat we er mee stoppen?

Alex, ik duim voor je hoor! Ben erg benieuwd of je zwanger bent, ik gun het jullie allemaal van harte hoor. Soms is het gewoon eventjes moeilijk om het goede nieuws van anderen te lezen, maar ik ben vooral erg benieuwd en blij als het allemaal goed gaat op 'latere' leeftijd!

Hoe is het met jullie, Luna, Wietske en Mirjam? Zijn wij nou nog de enigen die er zo lang over doen? Houden jullie de moed er nog in? Ik ga vanavond even lekker uitjanken bij Ralph en daarna gaan we weer vol vertrouwen verder. Ik geniet wel enorm van Aron, ik ben zo ontzettend blij dat ik al een lief zoontje heb.
Nou, dikke knuf aan iedereen, Gwen

Ben eens terug aan het lezen, we hebben helemaal niet op jouw goede nieuws gereageerd Jet! Wat fijn dat je al een hartje hebt kunnen horen, dat zal een enorme geruststelling zijn he. Geniet er van!

Jeetje Gwen, wat een sh*t nieuws . Kan me voorstellen dat je flink baalt nu. Woonde je maar hier in de buurt, kon ik ff een koppie bij je doen en ff lekker kletsen. Wat ik wel gek vind is dat er wel verdikt baarmoederslijmvlies is, dan moet er toch ergens een hormoon rondzwerven dat daar voor zorgt maw dat er een eitje rijpt?

Ik word nu toch ook een beetje bang hoor, want mijn temp doet heel raar, heb 3 dagen slijm gehad (3 dagen geleden voor het laatst) maar de temp gaat nog niet echt omhoog. Vorige week wel 2 keer een uitschieter, dus snap er niks van, dit is nieuw. Moet dan gelijk aan jouw verhaal denken, misschien dat er bij ons af en toe wat hapert??? Maar eigenlijk wil ik de medische molen niet in....

Meid, een cyberknuffel vanaf hier

XXX Luna

Sorry.... wat ik  heel naar van mezelf vind, maar het gevoel kan ik niet onderdrukken is dat nu al een paar keer nieuwe meiden langskomen die relatief snel zwanger worden en die je daarna nooit meer terugziet. Sorry meiden, maar ik ben erg behoudend daardoor, want je leeft elke keer mee, maar uiteindelijk hoor je nooit meer wat. Dat doet best zeer. Elke keer dat ik iemand zie die dan zwanger is denk ik "die zien we nooit meer terug". En weet je, ik gun het iedereen, echt! Maar we zijn nu al best lang bezig en dan begint het wel eens te wringen. Sorry als ik iemand gekwetst heb hiermee, want dat is niet mijn bedoeling... Maar moest het ff kwijt.

Met veel gemengde gevoelens heb ik de laatste berichten gelezen,
Emma meid van harte, hoop dat je je goed voelt en laat maar blijven die wolk,
Gwen jeetje wat balen, kan me zo voorstellen dat je je zo shit voelt dacht ook toen ik gestopt was met de prikpil en het 10 nmd duurde voordat ik ongi werd het niet meer goed zou komen maar hoop dat je beetje moed kan houden en zolang de gyn er nog van alles in ziet zou ik me daar even aan vast houden en inderdaad van je gezin blijven genieten dat is het belangrijkste, en erover praten geef toe aan je gevoel en stop het niet weg.
Luna ik begrijp wel wat je schrijft maar weet je het is ook moeilijk om over je eigen blijdschap   te schrijven wat je een ander ook zo gunt.
Ik zou graag voorlopig nog even bij jullie blijven schrijven hoor heb echt veel aan jullie allemaal gehad in de tijd dat je het niet ziet zitten en heen en weer geslingerd wordt tussen hoop en teleurstelling en ben ook gewoon steeds erg benieuwd hoe het met jullie gaat op de een of andere manier is er toch een soort band dus als jullie het leuk vinden blijf ik graag van de partij hoor en als jullie even genoeg van me hebben ook ok voordeel is dat je hier vrij anoniem lekker van je af kan schrijven.
Nou ga hier even voor taxi chauffeur spelen en iedereen naar plaats van bestemming brengen.
allemaal een dikke knuffel
Maaike

Hoi, hoi,

Luna, bedankt voor je lieve berichtje, helpt wel hoor wat steun aan  de andere kant van een computer! Wel vreemd dat je temp. nog niet omhoog is gegaan, maar misschien had je wel wat verhoging voor je ei? Ik heb nog nooit getemperatuurd, mijn temp. slingert daar volgens mij te veel voor. Ook geen zin in, moet al vier keer per week om zes uur mijn warme nestje uit, kost te veel moeite smorgens, hihi. Maar ik heb ergens wel een klein beetje spijt dat ik nu niet eerder naar de gyn ben gegaan, misschien schrijft hij straks clomid voor oid. en hebben we al die tijd hopeloos voor niets gewacht. De tijd begint nu toch wel te dringen. En ik moet zeggen dat de onderzoeken die ik nu gehad heb helemaal pijnloos waren, misschien helpt dat je over de streep? En als het allemaal te moeilijk wordt kunnen we altijd nog beslissen om te stoppen, toch?

Maaike, ik hoop dat je nog wel blijft schrijven hoor!

Zo, heb vandaag uit pure frustratie een hoogslaper voor Aron gekocht en een heleboel ontzettend leuke kussens voor op de bank, echt heel erg gaaf! Nu nog schilderen en dan kan ie in elkaar gezet worden. Heb ook een hoop speelgoed weggegeven aan het goede doel, dus....ook weer iets goeds gedaan vandaag!

Nou, ga eens koken

Terug
Bovenaan