Van harte gefeliciteerd Emma! Zeker snel zeg, ronde vier. Ik begin me nu wel steeds meer te beseffen dat we er belachelijk lang over doen nu, zo ongeveer ronde achtien , ben de tel kwijt. Geniet er maar extra van dat je geduld niet zo op de proef wordt gesteld.
Vandaag in het ziekenhuis was er weer maar een dood spermacelletje, heb volgens de ovulatietesten ook geen eisprong gehad. En ook nog geen goed cervixslijm. En het eiblaasje was nu 13 mm. dus hij was geslonken of er is snel een nieuwe aan het groeien. Hopeloos dus, misschien heb ik gewoon niet altijd een eisprong. Deze ronde wilde ze ook geen samenlevingstests of echo's doen, ivm. mijn lange rare menstruatie. Het leek wel of ze er nog steeds van uit gaat dat ik toch een vroege miskraam heb gehad. Ik hoop maar dat het toch nog op gang komt. Er was gelukkig wel al een goede laag baarmoederslijm, dus dat is in ieder geval goed nieuws. Zo, dat slechte begin van de dag ben ik lekker even hier kwijt. Ik baal er meer van dan ik besefte. Zo lang je je niet laat onderzoeken kun je natuurlijk nog een beetje vluchten he( mijn tweede natuur), dan lijkt het stiekem alsof je gewoon telkens pech hebt.
Nou ja, het zal toch ooit nog wel goed komen voordat we er mee stoppen?
Alex, ik duim voor je hoor! Ben erg benieuwd of je zwanger bent, ik gun het jullie allemaal van harte hoor. Soms is het gewoon eventjes moeilijk om het goede nieuws van anderen te lezen, maar ik ben vooral erg benieuwd en blij als het allemaal goed gaat op 'latere' leeftijd!
Hoe is het met jullie, Luna, Wietske en Mirjam? Zijn wij nou nog de enigen die er zo lang over doen? Houden jullie de moed er nog in? Ik ga vanavond even lekker uitjanken bij Ralph en daarna gaan we weer vol vertrouwen verder. Ik geniet wel enorm van Aron, ik ben zo ontzettend blij dat ik al een lief zoontje heb.
Nou, dikke knuf aan iedereen, Gwen