Maaike, juist niet weggaan hoor! Ik begrijp wat je bedoelt. Waarschijnlijk ben je terughoudend met schrijven dat je zo blij bent omdat je zwanger bent, juist om ons niet te kwetsen. Maar omdat we al zo'n tijd met elkaar schrijven vind ik het leuk om op de hoogte blijven van elkaar. En ik vind het juist leuk om van Bries en jou en de anderen te horen hoe het gaat en ik ben super blij voor jullie echt waar en ik leef met jullie foto's, verhaaltjes etc mee. En het is juist ook fijn dat wij wat steun krijgen van de zwangeren of moeders onder ons. En dat bedoel ik met mijn berichtje. Ik vind het gewoon niet zo leuk als mensen helemaal niets meer van zich laten horen. Tuurlijk hoef je heus niet iedere dag een berichtje te plaatsen, en we zitten allemaal wel eens in een dip, maar het is toch leuk als wij met elkaar kunnen meeleven, of je nou nog bezig bent, of zwanger, of al moeder bent. Gelukkig is dit met de meesten ook zo, maar niet altijd en dat vind ik jammer.
Voor de nieuwen onder ons: laat je niet afschrikken hierdoor. Ik zou het heel leuk vinden als jullie ook hier bleven schrijven.
Liefs, Luna
Voor de nieuwen onder ons: laat je niet afschrikken hierdoor. Ik zou het heel leuk vinden als jullie ook hier bleven schrijven.
Liefs, Luna