35+ klussers 3

Hoi iedereen,

Had gisteren een heel verhaal getypt en toen kwam er iets tussen dus niet meer afgeschreven. maar om dat berichtje nou nog te sturen is ook zo wat, dusse hier komt ie dan, maar dan flink ge-updated  ...

Nathalie, welkom bij de club! Ik herken jouw situatie zelf helemaal niet, maar wat Maaike al zegt; inderdaad je eigen gevoel volgen. Ik denk dat we zowiezo allemaal wel wat negatieve reacties kunnen verwachten met onze leeftijd, of de leeftijd van onze kinderen.

Mirjam, ik zag er ook wel tegenop hoor, dat Aron naar school zou gaan. Maar ik ben toen ook meer gaan werken, en ik moet zeggen dat het me wel veel vrijheid heeft gegeven. Je groeit er denk ik ook wel naar toe. En anders je kind wel, Aron was in ieder geval de laatste maanden niet meer te genieten, al zijn oudere vriendjes waren intussen al naar school en hij zat twee dagen op het kinderdagverblijf waar hij toen niets meer aan vond. Gelukkig kwam dat toen hij naar school ging weer allemaal goed.

Oh Luna, moeten we nog zooo lang wachten,pfffff..... Ik hoopte vorig jaar na maart dat ik me dan de bevallingsmaand verbeeld had( en zo verleg je telkens die grens he). Maar ja,  dan is zwanger in maart  natuurlijk nog beter dan bevallen in het jaar daarop! Hihi, zou lachen zijn als het echt uitkomt. Pendelen zonder pendel....

Jongens ik heb mijn eerste interieuropdracht voor een klant af! Ben al een boel info aan het inwinnen over het starten van een eigen (part-time) bedrijf, en heb de zolderkamer al ingepikt als 'kantoortje'. Als er dan toch een tweede komt kan ik de hele zooi weer verkassen, maarja! (ook weer een excuus om met het interieur bezig te zijn)

Vandaag het ziekenhuis gebeld omdat ik mijn progesterongehalte nog  wil laten onderzoeken, aangezien ze deze maand verder geen tests meer wilden doen vanwege mijn rare cyclus( ja hallo als ik 'normaal' was geweest had ik niet naar het ziekenhuis gehoeven of zie ik dat verkeerd) Ook is de afspraak met de gyn uitgesteld, ik moet bellen als ik ongesteld ben en volgens mij gaan ze dan weer de hele heisa opnieuw doen en heb ik daarna pas een gesprek. Schiet lekker op he, versneld traject heet dat dan. Zo even mijn ei kwijt, ben wel erg benieuwd of ik nou ook zes dagen later ongesteld word deze maand.
Nou, weer een keilang verhaal geworden (op z'n brabants gezegd).

Liefs Gwen

O ja Luna, had er even overheen gelezen dat het al weer een jaar geleden is sinds je miskraam, wat vliegt de tijd he. Rust in je hoofd zal absoluut schelen om zwanger te raken. Wil je nooit van een ander horen, en ik kan de mensen wel wat doen als ze zeggen dat het komt doordat je er mee bezig bent, maar ik denk dat we onbewust een heleboel bepalen. sterkte er mee, gooi het er allemaal uit, laat je maar even lekker gaan!En dan weer schouders er onder en vooral lekker genieten van wat je al hebt en de romantiek niet verliezen tijdens al die serieuze kluspogingen  dikke knuffel!

Hoi hoi,

ff kort berichtje van mij.  
Luna, sterkte vandaag, is toch een dag vol herinneringen en van 'wat had kunnen zijn'
Ik hoop wel dat jij en gwen eerder zwanger zijn dan maart hoor! Ik gun het jullie allebei zo, en Wietske natuurlijk ook.   Ha, de rest ook wel hoor, maar Gwen, Wietske, Luna en ik waren hier al van het begin zo ongeveer, al meer dan een jaar geleden. Bij mij ligt er inmiddels boven een heerlijk ventje te slapen, en dat gun ik de rest natuurlijk ook.
Wietske, het is wat stil aan jouw kant, je hebt zeker even wat afstand nodig. Kan ik goed begrijpen hoor, heb je dat gesprek met gyn al gehad, over de ivf en zo?

gwen, leuk hoor je eerste opdracht af! En gewoon beginnen met dat kantoor, met liefde zul je het straks ombouwen tot kinderkamer !! Wil je werken  voor particulieren of bedrijven?

nathalie, welkom hier. En zoals de rest al zei, ga op je eigen gevoel af!

Mirjam en Alexx. helaas niet raak he deze keer, balen weer, bah.

De zwangeren onder ons, doe je best, hoop dat alles goed mag gaan en jullie je goed mogen blijven voelen. Het niet hebben van kwaaltjes zegt helemaal niks hoor!

paulien, wilhelmin, lezen jullie af en toe nog mee? hoe gaat het met de beebs??

Oh ja, gwen, over 2 weken moet ik weer werken ;(   ach, moet zeggen dat ik er ook wel zin in krijg nu!

groetjes Brigitte

Hé dames.
Luna sterkte vandaag hè.  De tijd gaat zo snel. Hopelijk vind je rust in hoofd en lijf.
Emma, iedere zwangerschap is anders zeggen ze, bij mij waren de twee zwangerschappen vlak na elkaar zo verschillend, bij de ene doodziek, bij de andere dacht ik: ik merk niets, is het wel waar? Ze waren alletwee geen succes, maar hoe ik me voelde zei daar dus niets over. Hoever ben je nu precies? Het geeft vast rust om een beslissing genomen te hebben over het onderzoek. Ik moet bekennen dat ik hoop nooit voor de zware keuze te staan om over een pril leven te beslissen, ondanks onze keuze.
Nathalie, welkom. Zoals de andere dames ook al zeiden: je eigen gevoel is wat telt. Je hebt al twee kinderen dus je weet waar je voor kiest, toch?!
Gefeliciteerd met die eerste opdracht Gwen. Zou natuurlijk geweldig zijn om je eigen bedrijf te runnen. Wat een gerommel zeg, in het ziekenhuis. Je moet er maar vanuit gaan dat ze weten wat ze doen, maar intussen wel zelf goed de vinger aan de pols houden.
Hier zijn de tranen voorbij en zijn we klaar voor de vruchtbare dagen, de dagen van hoop. Wij zijn nu 11 maanden bezig en ik ben in die tijd dus twee keer zwanger geweest. Dat klinkt bijna positief omdat het steeds zo snel ging, maar uiteindelijk zijn we gewoon al 11 maanden bezig voor ons 1st kindje en heb ik 2 miskramen gehad. Afgelopen maand (was in oktober uitgerekend) merkte ik hoe een grote emotionele impact dit afgelopen jaar heeft gehad. Ik heb zo veel gehuild, wist niet dat ik zoveel tranen had. Misschien kan ik er na deze tranen weer een beetje in gaan geloven. Intussen gebruik ook ik de toekomstige babykamer als werkkamer en ontspan kamer.
liefs
Alexx

Gwen wat leuk zeg je 1e opdracht en dadelijk mischien je eigen bedrijfje ook spannende dingen allemaal, mischien als je gedachte verzet zijn even in een onbewaakt ogenblik.......
Luna ja   een jaar terug wat een impact he , ik hoop echt voor jullie dat de tijd daar snel is, had van tevoren ook niet gedacht dat leeftijd uiteindelijk zon impact zou hebben,
Wietske hoop dat het goed met je is en lekker aan het bijtanken even bent.
Brigitte wat heerlijk he , zon kindje boven jij bent blij dat je dadelijk ook weer aan het werk kan ik ben blij dadelijk met de lange zomer vrij.
Vandaag bij de vk geweest, bloed af laten nemen , en het hartje gehoort wat een zalig geluid zeg wat goed om te horen, hij kwam echt even naar boven zwemmen om zich makkelijk te laten horen heel erg vertederend.
over 2 weken de vwp. Hoop zo dat alles oke is,
Verder allemaal de groetjes en hoop dat er weer goed nws is deze mnd.
gr maaike

Zo even weer naar de 1e pagina :)

Alles gaat lekker hier, ik ben wel veel misselijk maar hoef gelukkig niet te spugen.
Moet opletten dat ik zeer regelmatig eet, dus erg goed te doen.

Die flessen van Moeders voor moeders lijken elke dag erger te meuren hahaha mijn geur werkt overuren, dus als ik ze vul dan adem ik even door mijn trui of tshirt.

Maandag een vreselijke emo dag gehad, smorgens snapte ik er niks van, tot ik in mijn agenda keek.... mijn uitgerekende datum..... jeetje heb de hele dag lopen janken lijkt wel, mijn man was ook vreselijk chagie die dag, hij snapte er ook niks van tot ik hem savonds zei welke dag het was. wat een impact kan dat hebben en toch nog zo onbewust   en nog zo vreselijk mee bezig zijn geweest.

Groetjes Jet

Poeh, Alexx, wat zwaar 2 miskramen in 11 maanden. Wat een emoties in zo ´n korte tijd. Ik hoop op een goede maand voor jou.
Jet, ik heb bij mijn tweede zwangerschap ook meegedaan met moeders voor moeders. Die lucht kan ik me wel herinneren. Ik was nooit misselijk, maar dat deed ik kokhalzend. Maar ja, het is voor het goede doel he. Ik doe nu niet  mee. We zitten in een verbouwing en ik wil nog niet dat de kinderen weten dat ik zwanger ben. Oudste is 12, dus die kan je niet veel meer wijs maken.
Leuk Gwen met interieur bezig zijn, het is wel een vak apart om alles een beetje bij elkaar te laten passen. Vooral al die keuzes vind ik moeilijk, wel 10 soorten gordijnen!
Maaike, mooi om te lezen over die harttonen. Het echte bewijs dat de kleine het goed doet in je buik.
Brigitte, geniet lekker van de laatste baby-weekjes. Zo ´n verloftijd is wel heel bijzodner en lekker.
Groeten, Emma

Luna, ik hoop dat je weer een beetje rustiger bent nu je zware dag voorbij is.
Op naar een nieuwe periode, ik hoop dat ook bij de etosvitamines net een extra zetje in de goede richting zijn.
O ja, ik zit nu op de 6 weken, heel pril nog dus. De komende weken zullen wel heel lang duren. Jullie hebben me wel gerust gesteld over het amper hebben van zwangerschapskwalen. Ik ga maar proberen te genieten en niet stressen.
Emma

Terug
Bovenaan