35+ klussers 3

Hoi allemaal,

Vanwege mijn ingelaste pauze reageer ik niet meer zoveel, maar ik lees wel elke avond even wat er bij de 35+ geschreven is. Ben ook gewoon benieuwd hoe het met jullie gaat.
Ale, ik vind het heel moeilijk me in te leven in hoe het moet zijn om een miskraam te krijgen. Het is ons totnutoe nog steeds niet gelukt zwanger te worden. Wel heb ik het meegemaakt met mijn 2 beste vriendinnen die op 36 en 39 jarige leeftijd allebei eerst een keer een miskraam kregen voor ze na een succesvolle zwangerschap moeder werden. Ze waren wel even erg verdrietig, maar toch ook vol goede moed voor de volgende poging omdat ze nu in ieder geval wisten dat ze nog zwanger konden worden.

Ik heb eergisteren het gesprek met de gyn gehad. Omdat ik er overspannen van dreigde te raken hebben we besloten een pauze in te lassen van in ieder geval 3 maanden. Volgens de gyn kan ik me dat rustig permitteren omdat ik in januari 38,5 jaar ben en er dan nog tijd genoeg is om verder te gaan met de laatste 2 iui-pogingen en eventueel ivf.
Natuurlijk vrijen we gewoon lekker door, het zou super zijn als het ons dit jaar in de 18 tot 21 ste ronde zelf nog lukt!!
Mijn nod is ongeveer 12-14nov, dus volgende week.

Allemaal groetjes Wietske

Hoi hoi, we stonden bijna ONDERaan pagina 2.....

Wietske, fijn om ff wat van je te lezen. Hopelijk kun je het een beetje van je af zetten maar dat zal wel niet. Maar even niet die druk van het ziekenhuis en iui helpt misschien wel wat. Niet overspannen raken he, dikke knuffel hier vandaan! Nod is alweer snel, ik blijf voor je duimen hoor.

Fijn dat het met de zwangeren goed gaat. Emma, ik had rond de 6e week nog helemaal geen kwaaltjes, was blij dat de test van moeders voor moeders positief was, want ik voelde eigenlijk helemaal niks. Ook de vermoeidheid kwam pas later, rond week 8 of zo, pffff lag om 19 uur KO op de bank of op bed.
Ik vond die flessen van MvM ook zo stinken, bah. daar moesten ze toch wat op vinden zeg.

Hoe is t met de rest, wannneer zijn de NOD's??

oh, moet gaan, Ferdi meldt dat ie uit bed wil!   x Brigitte

Hoi allemaal,

Goed om te weten dat je nog meeleest, Wietske, dan kan ik af en toe nog wat opbeurende woorden naar je toe sturen! Ik kan me voorstellen dat je er even tussenuit stapt om je gedachten ergens anders te laten zijn. Nou, ik kom niet uit mijn zinnen vandaag, maar je snapt wel wat ik bedoel.

Ik ben vandaag weer erg moe( lees; totaal uitgeput en niet te genieten), dus ik weet niet wat ik er van moet denken. Of te veel gesport en te weinig uitgerust,  of ik  word toch gewoon op tijd ongesteld, ook al was mijn eisprong een week later. Daar lijkt het nu eigenlijk het meest op, heb ook wat krampjes in mijn buik. Dat zou wel betekenen dat ik geen eens meer op progesteron kan prikken, dat moest een week na mijn eisprong, morgen dus. Of ik ben eindelijk eens zwanger, maar daar geloof ik helemaal niet meer in eigenlijk.

We zitten nu weer allemaal op het wachtbankje denk ik behalve Mirjam, klopt dat?

Dapper hoor, Jet dat je mee doet voor moeders voor moeders, misschien heb ik je hormonen nog eens nodig! Ik kan me voorstellen dat het een behoorlijke opgave is.

Maaike en Emma, alles nog ok?

Ik stel voor om weer eens een lijstje te maken met de nods en de uitgerekende data, kunnen we wat beter op de hoogte blijven. Voelen jullie daar wat voor?

Wat houdt je tegen aan de medische molen, Luna? Als straks blijkt dat mijn slijm te zuur is of mijn hormonen een zetje nodig hebben, dan baal ik dat ik dat niet eerder heb laten onderzoeken. Als ze gaan dreigen met een hsg ben ik weg hoor, hihi!!!

Nou, Biesje geniet nog even heerlijk van je vrije tijd, wij zijn nu een wintersport vakantie aan het boeken, is ook lekker he!

Liefs Gwen

Komt ie dan, wie volgt...

De 'afwachters'

Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)
Wietske                                                      12-11
Luna                                                                
Mirjam
Alexx

Zwanger!!!!!

Maaike                   uitger. datum
Jet  
Emma

Wauw Gwen, een eigen bedrijfje. Lijkt me geweldig! En ook al een eerste opdracht, goed joh!
Rare cyclus he? Same here. Vandaag mijn nod, temp nog hoog en heb al een paar dagen het ongi te worden (zware druk in onderbuik). Boobs zijn niet meer gevoelig, maar door die rare cyclus kan het ook nog 5 dagen duren voordat de ongi doorzet. Denk niet dat ik zwanger ben, dus dan nu meteen maar ongi graag! Helaas moet ik nog ff afwachten...
Ik had gisteren trouwens ook een chaggi-daggie, net als jij.
Wat me zo tegenhoudt in de MMM is dat ik alle normale onderzoeken heb gehad en dat de volgende heftiger zullen zijn, zoals HSG en evt. een kijkoperatie en daarna hormonen voor IVF. Ik heb nu een aantal verhalen hierover gehoord en ik ga toch niet het risico nemen dat er iets met mij gebeurd, ook al zou dat klein zijn. Ik kan dat mijn kind niet aandoen. Nee, we hebben het er gisteravond nog een keer over gehad, maar ik durf het gewoon niet. Dus op de natuurlijke manier  en anders niet voor ons...

Bries, je bent een lieverd. KUZZZZZ Alles goed met de beeb?

Alexx, ik herken je verhaal en je vele tranen. Het heeft inderdaad een impact op je. Bij mij is er nu ook een jaar voorbij en hoop dat het rauwe randje er nu een beetje af gaat.

Maaike, spannend hoor die vwp. Hoop zo dat alles ok is!!! Lief dat je kindje even omhoog zwom om zich te laten horen.

Jet, gek he dat je lichaam en geest onbewust toch bezig zijn zonder dat je het doorhebt. Zo zie je maar dat je dingen niet helemaal kunt wegstoppen ook al zou je het willen.

Emma, hoe gaat het nu???

Jee, Wietske, niet overspannen worden hoor! Goed dat jullie even pas op de plaats maken. Maar ik kan me jou/jullie gevoel wel voorstellen hoor. Je wilt gewoon zo graaag en je hoort de klok steeds luider tikken... Dikke knuf voor jou XX

Ik zal hieronder nog een nodlijstje plaatsen.

Spreek jullie.
xx Luna

De 'afwachters'

Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)
Luna                                                                 11-11 (maar volgens FF 5 dagen later...)
Mirjam
Alexx

Zwanger!!!!!

Jet  
Emma

De 'afwachters'

Luna                                                                 11-11 (maar volgens FF 5 dagen later...)
Mirjam
Alexx
Wietske                                                           6-12

Zwanger!!!!!

Jet  
Emma

Zo, dat staat er dan maar weer duidelijk in.
Op naar ronde 19.
We nemen wel pauze van de mm, maar ik denk dat ik toch maar ovtests weer ga bestellen. Die werken bij mij erg goed en ik vind het toch wel prettig om precies te weten hoe het ermee staat. Ook weet ik dan precies wanneer ik ongi wordt, dat scheelt dan weer een stukje spanning.
Dank voor jullie lieve woorden allemaal, dat helpt!!

Liefs Wietske.

He bah Wietske... Ik ga inderdaad ook weer de ovutesten bestellen als ik ongi word, want ik weet nu ook niet precies wanneer ik ongi moet worden en het tempen deze maand kan ook geen uitsluitsel geven. Heb soort van ruzie met FF, ik denk dag 14, FF denkt dag 19

Terug
Bovenaan