Haha Alexx, dat is inderdaad waar dat we het nooit zullen winnen van onze hormonen! Maar wel sneu voor onze mannen he af en toe. Ik heb af en toe echt spijt dat ik dan zo ongezellig en kattig ben. Als ik in de overgang raak en ik heb er voortdurend last van dan ga ik er denk ik hormonen voor slikken.
Veel plezier deze week, maak er iets moois van!
Luna, ik sluit me helemaal aan bij jouw keuze voor die onderzoeken, ik wist niet meer dat je er al een aantal gehad had. Ik denk dat ik ook geen hsg laat doen. (Dat zal al snel de volgende stap zijn, als het sperma goed is en mijn zuurgraad en hormonen in orde blijken te zijn.) Maarre....wie weet kunnen we na deze maand door naar de leuke echo's hihi! Laat het niet doorzetten he dat stomme bloedverlies! Het kan nog best een innesteling zijn toch?
He shit Wietske, je zult wel een flinke rotdag achter de rug hebben, sterkte meid!
Maaike,sorry, ik had nog niet eens gereageerd op je berichtje. Wat moet dat geweldig zijn om je kindje te horen! Ik duim voor je voor over twee weken! Hoe zit het tegenwoordig met de risico's van een vwp? Ik denk dat ik er ook aan moet geloven als het zo ver mag komen, want als er erge afwijkingen worden geconstateerd halen wij het wel weg ( weet niet of ik er dan nog zo over denk, ws. niet)
Ik zou a.s maandag voor het eerste gesprek naar de gyn moeten, maar vanwege mijn abnormale cyclus hebben ze besloten dat ik bel zodra ik weer ongesteld ben en dan gaan ze ws. eerst weer die samenlevingstests doen. Eigenlijk wel fijn ook, want anders zit ik daar en weten we nog niets. ik heb nu alleen nog geen uitslag van al die bloedonderzoeken gehad waar ik best wel benieuwd naar ben eigenlijk. Nou ja, afwachten maar weer, zucht.... dat we het al zo lang volhouden he? Als ik jullie niet had gehad was ik denk ik al helemaal hopeloos geweest, kan het nu tenminste kwijt!
Dikke knuffel aan iedereen! Gwen xx