35+ klussers 3

Oh meiden, hier iets wat ik zelf heel belangrijk vind en waarvoor ik me net heb aangemeld. Waarschijnlijk hebben jullie er al van gehoord want het is op het nieuws geweest.

Het gaat over het landelijk alarmeringssysteem bij urgente kindervermissingen en -ontvoeringen. Je moet er toch niet aan denken dat het jouw kind overkomt?

Ga naar www.amberalertnederland.nl en meld je aan!!

xx Luna

Hé dames.
Ik zal zo mijn NOD invullen.
Balen Wietske . Een pauze van de mm zal misschien rust geven. Toch ov testen lijkt me een goed idee. Ik kan me voorstellen dat je niet blijer wordt als je toevallig niet op de juiste dagen geklust hebt. Iedere maand  benutten is toch het beste voor  een rustig  gemoed.
Ik moest overigens denken over wat je zei over je vriendinnen, die na een mk toch positief waren omdat ze wisten dat ze zwanger konden raken. Ergens is dat bij mij verdwenen, dat vertrouwen. Daarom ben ik gaan denken en bleek dat ik erg bezorgd ben over mijn gezondheid. Gelijk een afspraak met de HA en dat heeft mij erg geholpen. Geen enge dingen, bleek allemaal niets. Heb wel vaak buikpijn dus misschien ga ik nog naar de gyn. Kan ook met blaas ontsteking te maken hebben, heb nu de tweede in een maand tijd. Door actie te ondernemen voel ik me nu een stuk positiever.
Ik snap jullie beslissing over de mm, Luna. Zo denken wij er ook over. Maar ik zeg er altijd bij dat ik natuurlijk helemaal niet zeker weet of ik er ooit anders over zal denken.
Ik hoop dat de zwangere dames zich goed blijven voelen. Brigitte: nog even genieten van de 'rust'.
En als we ons weer eens goed, slecht, depri of gefrustreerd voelen, maar vooral wanneer we onszelf weer eens overdreven of raar vinden denk aan wat mijn huisarts heel mooi zei: van de hormonen win je het nooit! Zal ik aan denken als die laatste wachtdagen weer aanbreken. Gewoon de schuld van de hormonen!
liefs allemaal
Alexx

quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2008 11:25:58'));

De 'afwachters'

Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)
Wietske                                                      12-11
Luna                                                                 11-11 (maar volgens FF 5 dagen later...)
Mirjam
Alexx                                                                27/28-11
Wietske                                                           6-12

Zwanger!!!!!

Maaike                   uitger. datum
Jet  
Emma

Zo, ik sta erbij. Mijn NOD is nog ver weg, maar zoals jullie kunnen rekenen zit ik midden in mijn vruchtbare dagen. Dat we maar gauw allemaal in heet onderste rijtje mogen  komen.
Alexx

Haha Alexx, dat is inderdaad waar dat we het nooit zullen winnen van onze hormonen! Maar wel sneu voor onze mannen he af en toe. Ik heb af en toe echt spijt dat ik dan zo ongezellig en kattig ben. Als ik in de overgang raak en ik heb er voortdurend last van dan ga ik er denk ik  hormonen voor slikken.
Veel plezier deze week, maak er iets moois van!

Luna, ik sluit me helemaal aan bij jouw keuze voor die onderzoeken, ik wist niet meer dat je er al een aantal gehad had. Ik denk dat ik ook geen hsg laat doen. (Dat zal al snel de volgende stap zijn, als het sperma goed is en mijn zuurgraad en hormonen in orde blijken te zijn.) Maarre....wie weet  kunnen we na deze maand  door naar de leuke echo's hihi! Laat het niet doorzetten he dat stomme bloedverlies! Het kan nog best een innesteling zijn toch?

He shit Wietske, je zult wel een flinke rotdag achter de rug hebben, sterkte meid!

Maaike,sorry,  ik had nog niet eens gereageerd op je berichtje. Wat moet dat geweldig zijn om je kindje te horen! Ik duim voor je voor over twee weken! Hoe zit het tegenwoordig met de risico's van een vwp? Ik denk dat ik er ook aan moet geloven als het zo ver mag komen, want als er erge afwijkingen worden geconstateerd halen wij het wel weg ( weet niet of ik er dan nog zo over denk, ws. niet)

Ik zou a.s maandag voor het eerste gesprek naar de gyn moeten, maar vanwege mijn abnormale cyclus hebben ze besloten dat ik bel zodra ik weer ongesteld ben en dan gaan ze ws. eerst weer die samenlevingstests doen. Eigenlijk wel fijn ook, want anders zit ik daar en weten we nog niets. ik heb nu alleen nog geen uitslag van al die bloedonderzoeken gehad waar ik best wel benieuwd naar ben eigenlijk. Nou ja, afwachten maar weer, zucht.... dat we het al zo lang volhouden he? Als ik jullie niet had gehad was ik denk ik al helemaal hopeloos geweest, kan het nu tenminste kwijt!

Dikke knuffel aan iedereen! Gwen xx

De 'afwachters'

Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)
Luna                                                                 11-11 (maar volgens FF 5 dagen later...)
Mirjam
Alexx                                                               27/28-11

Zwanger!!!!!

Jet  
Emma

De 'afwachters'

Mirjam
Alexx                                                                27/28-11

Zwanger!!!!!

Jet  
Emma
Sandy                       20-01-09

Hey mieden,

Ja daar ben ik ook weer eens naar erg lang niks meer te hebben geschreven,sorry sorry!!!

Er is veel gebeurt heb ik gelezen en sommige hebben wat afstand genomen dat is helemaal niet zo gek om ff niks te hoeven of behandelingen te ondergaan!!! Hoop zo dat jullie meiden die al zo lang wachten nu eens aan de beurt zijn om zwanger te worden het is jullie zo gegund heel veel sterkte met alles!!!

Er waren ook twee meiden zwanger geworden van harte meiden en ik hoop dat alles goed met jullie is!!!

Hier is mijn verlof  3 wkjes eerder begonnen, ik mocht niet meer gaan werken van mijn frauerartz(gynecoloog) vanwege teveel harde buiken. Ben er zelf nu wel blij om het werd gewoon te zwaar op het werk. Dus nu kan ik rustig me gaan voorbereiden op wat komen gaat!!! Voel me soms best goed maar heb ook dagen bij dat ik alleen maar moe ben en wil slapen en daar geef ik maar aan toe als het kan want er loopt nog een klein dametje hier rond die ook graag aandacht wil!!! Denk zelf dat ik wat yzer tekort heb maar dat hoor ik morgen wel moet nu op extra controle komen i.v.m met de harde buiken, kan ook gebeuren dat je dan vroegtijdig gaat bevallen en das erg te vroeg dus liever vaker controle!!! Probeer wat meer hier te komen als het lukt en dan hou ik jullie op de hoogte!!!
Oh ja jullie wilde nog foto's bekijken   van ons huwelijk op hyves ben ik te vinden onder Sandy ten have alias schreursje!!!

Succes met alles meiden!!!

Liefs Sandy 30wk en 5dgn

Hoi allemaal,
Hier wat computerproblemen, dus even niet gelezen en geschreven.
Wat een berichten al weer.
Balen Wietske! Weer een nieuwe maand in. Ik hoop dat je een beetje moede kan houden.
Vooral voor Luna en Gwen hele spannende dagen, zeker als je niet precies weet wanneer je de RDs zou moeten verwachten. Ik hoop zo voor jullie dat het echt goed gaat nu en dat die gynaecologen en onderzoeken niet (meer) nodig zijn.
Met mij alles rustig, voel me eigenlijk niet zwanger. Volgende week (wk  8)  eerste bezoek bij de verloskundige, maar pas met 12 weken een echo.... ik hoop dat de tijd snel gaat.
Goed om te lezen dat jij ook geen kwalen had die eerste weken Brigitte. Af en toe twijfel ik of alles wel goed is. We hebben nog steeds niemand iets verteld en dat houden we nog maar even zo.
Groeten, Emma

Terug
Bovenaan