35+ klussers 3

Hoi,

Ik ben er effe niet geweest.Dat heeft z'n redenen.
Ik ben donderdag bij de maatschappelijk werkster geweest en ze zei dat ik maar eens moest stoppen met redeneren waarom het niet lukt. Laat de natuur haar gang gaan; je kunt het toch niet regelen. Ze was best een beetje boos, omdat ik zo eigenwijs alles wil verklaren.

Nou, met die natuur ben ik meteen 100% geconfronteerd de ochtend erna. Toen belde mijn schoonmoeder dat mijn schoonvader met een herseninfarct opgenomen was op de intensive care. Dan staat alles op de kop. Meteen erheen en het was verschrikkelijk om te zien. Hij had pijn! Hij was toen nog bij.
Maar je denkt wel dat hij er wel bovenop komt; het is een soort verzet. Hij gaat toch niet nu al dood; op 62 jarige leeftijd 3 weken voor zijn pensioen.
Maar dat gebeurde dus toch. Zaterdag ging het achteruit en hebben we erbij gezeten tot 20.30 uur savonds, toen blies hij zijn laatste adem uit.
Het was zo erg om iemand te zien sterven en machteloos erbij te staan. Die verdomde natuur!! artsen deden niks meer, maar ik kon het dus niet accepteren. Ik was enorm gestresst omdat ik moest aanzien hoe het lichaam een gevecht moest leveren.
Pffff. vanavond kijken en morgen is de crematie. Ik zie er enorm tegen op.
Ik ben al drie kilo afgevallen.
Mijn man is enigskind dus we hebben veel geholpne bij al het geregel.

meer heb ik iet te zeggen

groet, Mirjam

Hoi Mirjam,

Oh, ik kan je alleen maar heeeeeel veel sterkte wensen met dit onverwachte verlies! Wat erg, zo jong nog! Dikke knuffel vanuit hier, ik denk aan je. xxx Gwen

Ach Mirjam, wat erg, gecondoleerd! Zo jong nog he, het lijkt heel erg op de manier hoe mijn vader stierf, hij was 56 en had net geregeld dat hij personeel in de winkel had zodat hij en mijn moeder wat meer vrije tijd zouden hebben...   mocht niet zo zijn dus.

Heel veel sterkte vanavond en morgen, en natuurlijk ook daarna!!!

x Brigitte

Hoi,

Mirjam, gecondoleerd! Dat je zoiets zo plotseling moet meemaken terwijl je toch al zo in de stress zit!! Ik leef met je mee. Ruim een jaar geleden is mijn moeder overleden aan kanker, ze was 59 jaar. Het leven is niet eerlijk!! Mensen gaan te vroeg dood aan k-ziektes!

Ik kan heel goed invoelen hoe het jouw frustreerd dat je niet weet waarom je nog niet zwanger bent. Ik heb hetzelfde. Ik vraag me zo hard af wat er toch gebeurd iedere maand daarbinnen en wat er niet goed gaat, waardoor ik niet zwanger raak!
Ik ga wel even weer wat ovu-tests bestellen, want die werken goed bij mij en dan weten we in ieder geval zeker dat we het maandelijkse eitje niet missen.

Sandy, ik ben nu ook een beetje een Duits meisje. Bevalt ons super hier in duitseland.
Alle buren zijn supervriendelijk en iedereen helpt elkaar en heeft tijd voor elkaar. Misschien komt het ook doordat we in een klein dorpje wonen, maar het is hier zo heerlijk relaxt en sociaal. Veel natuur en weinig files, heerlijk.

Allemaal veel liefs uit Duitseland,
Wietske

hoi meiden allemaal!
Ik moet as zondag ongi worden, ik voel van alles, kan voor mn gevoel ook alle kanten op, ongi en zwanger, nog ff geduld...
ik weet niet of dat nu juist hier gepast is,maar wilde nog een vrij duidelijk zwangerschapskenmerk toevoegen aan de lijst, misschien staat ie er al bij en heb ik er overheen gelezen maar die is nl.dat je, meestal binnenste schaamlippen paarsig van kleur zijn ipv roze .
Ik had dit gelezen in een 9 maanden dagboek en voor mij ging t iig op dit kenmerk.
verder wil ik iedereen die zwanger is heel veel geluk toewensen en meiden die teleurstellingen te verwerken hebben (gehad) heel veel sterkte toewensen, ook de meiden  "in spanning" toi toi toi!!!
een lieve groet van mij, nathalie

Hey mirjam,

Wat vreselijk nieuws zeg gecondoleerd!!! Het leven is soms zo oneerlijk!!!
Wil je heel veel sterkte wensen samen met je man de komende tijd!!
Denk aan je!!!

Wietske, leuk dat je zo goed naar je zin hebt in Duitsland ja de mensen zijn erg vriendelijk en hebben hele andere normen dan in NL!!!! Hoop dat je het leuk blijft vinden wij hebben het ook nog steeds super naar onze zin hier!!!

Emma ja dat je nog niks voelt met je zwangerschap dat kan allemaal best de é'ne zwangerschap is de andere niet dus maar ja het kan nog komen dus geniet nog maar ff en succes met je echo!!!

Vandaag was ik weer op controle geweest heb een CTG gehad en mijn baarmoeder werd via een echo bekeken maar het was gelukkig nog niet open en de ruimte was nog lang genoeg!!! Alles was goed met de baby en met mij ook gelijk wat gevraagt tegen het maagzuur das niet zo fijn namelijk en nu zakjes met een soort drankje gekregen dat zou moeten helpen. Volgende week woensdag moet ik gewoon weer terug komen ze houden me streng in de gaten of ik niet vroegtijdige weeën ga krijgen!!!!

Nou meiden succes met alles en tot weer eens!!!

Liefs Sandy bijna 31wk
Nou meiden allemaal heel veel succes met alles

Mirjam, meid, gecondoleerd! Wat een bericht zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!! Dikke cyberknuffel vanaf hier.

vanochtend.... Lag sinds gisteren met hoofdpijn en misselijkheid om 19.00 uur al in bed. Temp was gisteren al gedaald, dus wist dat het er aan zat te komen.

Volgende nod 11 december.

Hee Sandy, leuk om weer wat van je te horen. Herkenbaar die harde buiken! Die had ik dus achteraf gezien al met 12 weken (!) (ik dacht dat het zo hoorde), maar werd pas ontdekt door de vk met 21 weken. Ben een paar weken later nog naar het ziekenhuis geweest omdat het om de 3 minuten was terwijl ik gewoon op de bank zat, mocht ook niet veel meer doen. Ik heb toen alleen een inwendige echo gehad, maar baarmoedermond was nog niet aan het "verstrijken" zoals ze dat zeggen. Dus alles ok. Die harde buiken horen bij mij zei de gyn en ik heb ze gehad tot aan de bevalling.
Ik heb nog ff op Hyves gekeken, maar kan die van jou niet bekijken omdat ik zelf mijn Hyves afgeschermd heb. Dus we zouden dan al vriendjes van elkaar moeten worden.

Misschien is het een idee om een nieuwe hyves-site te maken, alleen voor ons, die helemaal besloten is en waar je toestemming moet vragen om lid te worden? Ik wil wel even kijken of ik dat kan opzetten ok? En dan met een beetje neutrale naam zodat niemand kan herleiden waar wij mee bezig zijn. Ik zou het wel leuk vinden! Weten jullie een leuke naam?? Dan ga ik er zsm mee beginnen.

Emma, wat krijg jij een late echo? Bij ons is dat al met 9 weken, en als ik nu zwanger word mag ik al met 7 weken (ivm miskraam).

Wietske, jij ook veel liefs terug!

Meiden, ik hoor graag suggesties over hyves, want ik wil erg graag contact met jullie houden.

xx Luna

Terug
Bovenaan