35+ klussers 3

Mirjam, jeetje meid, gecondoleerd veel te jong :(

Luna dat idee van hyves vind ik super, zolang hij afgeschermd kan blijven is het helemaal goed
Wat dacht je van heel simpel: 35plus of voluit vijfendertigplus
lekker algemeen en verraad niks.

Hier gaat alles lekker, buikje begint al op te bollen, jeetje wat snel met mijn 1e zwangerschap (nu bijna 9 jaar geleden) begon ik pas te groeien toen ik 6 maand zwanger was, grappig die verschillen.

Groetjes Jet

De 'afwachters'

Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)
Luna                                                                 11-12
Mirjam
Alexx                                                                27/28-11
Wietske                                                           6-12

Zwanger!!!!!

Maaike                   uitger. datum
Jet                                   15-06-09
Emma
Sandy                       20-01-09

Ik geloof dat het lijstje zo weer aardig bij is
Groetjes Jet

He Jet,

Heb me net aangemeld, maar omdat ik hier met een schuilnaam schrijf, weet je nooit wie ik ben. Begint met een P.... Heb per ongeluk 2x aangemeld. Wel jammer dat je er niet bij kan schrijven wie je bent als je je aanmeldt...

Heb het lijstje een klein beetje aangepast, zodat je makkelijker op datum kan kijken.

De 'afwachters'

Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)
Mirjam
Alexx                                                                    27/28-11

Wietske                                                              6-12
Luna                                                                   11-12

Zwanger!!!!!

Maaike                   uitger. datum
Jet                                   15-06-09
Emma
Sandy                       20-01-09

Almighty beheerders... ik heb me ook aangemeld bij de hyve, wel ff accepteren dan straks he :)

Luna, balen van die RD weer...
Gwen, hoe ist bij jou? je eigen NOD was gister he, maarja, je dacht mss ook later, dus nog zolang er geen rd zijn is het nog ff afwachten he!

Gr Brigitte

nee he mn hele getypte tekst weg
nog een keer in het kort.
Mirjam meid jij echt heel veelsterkte en een knuffel, hoop dat je veelsteun bij andere familieleden vind.

Luna meid wat balen weer die rds, weer een mnd voorbij en moed verzamelen voor de volgende mnd  Wat grappig heb me net op de hyve aangemeld, ja Jet toch gevonden (ben niet altijd zo intelligent zoals je merkt) wat zie je er anders uit als dat ik dacht , ik dacht dat je donker haar zou hebben en iets steviger zou zijn. nu moet ik mn hele beeld qua uiterlijk weer bijstellen, je gaat je toch een voorstelling maken hoe mensen eruit zien, net als bij een boek lezen.

Jet goed idee hoor die side lijkt me leuk om contact te houden.

Gwen hoe is het met jou???? nog in spanning???

Emma je kan ook even de gyn bellen dat je je zorgen maakt en graag eerder een echo wilt lijkt me niet echt goed die onzekerheid.

jongens hoop dat er nog meer gaan hyven, schrijf hier precies deze mnd een jaar nu ben ook wel eens op andere forums maar daar is het nooit zo als hier . heb echt ontzettend veel aan jullie allemaal.
Alle meiden de groetjes probeer het nogmaals te plaatsen

Terug
Bovenaan