35+ klussers 3

De 'afwachters'

Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)
Mirjam
Alexx                                                                    27/28-11

Wietske                                                              6-12
Luna                                                                   11-12

Zwanger!!!!!
 uitger. datum
Maaike                      17-05-2009  
Jet                                   15-06-09
Emma
Sandy                       20-01-09

Hoi, hoi!

Nou Luna, wat balen weer, was je erg teleurgesteld? Ik merk dat ik er de ene keer meer moeite mee heb dan de andere keer. Bij mij nog geen enkel teken.......begin al een beetje zenuwachtig te worden.

Leuk om hyves te starten met z'n allen, ik heb toevallig gisteren voor het eerst(!) een berichtje aangemaakt, ben er dus nog helemaal niet in thuis. Ik zit hier ook onder een schuilnaam, haha! Dus als jullie me zien, begint met een L........

Ga eens even kijken of ik er op kom....
Liefs Gwen

Hoi,

Dat van hyves klinkt als een goed idee. Ik ben alleen nog nooit op hyves geweest, ken het alleen van horen zeggen, zeg maar.
Ga binnenkort als ik meer tijd heb beslist eens kijken of het wat voor me is.
Zusje was vandaag voor controle bij de gyn, alles nog steeds supergoed! Ze is uitgerekend op 7-12, (1dag na mijn nod). Ze hoopt ook heel erg dat ze nogeens tante wordt en geeft veel tips, maar ja.....
We blijven proberen!

Liefs Wietske

He Gwen en Wietske! Is echt leuk hoor Hyves. Ben er nu een jaartje op, en in het begin begreep ik er niet veel van, maar ben er nu helemaal  in thuis. Dussss ben benieuwd!

Ik was deze keer niet zo teleurgesteld, Gwen, omdat ik er toch al weer rekening mee hield. Heb ook het idee dat deze maand niet een best ei geweest is, gezien de temp. Het ging allemaal maar heeeel langzaam omhoog. Ben benieuwd hoe het er bij jou voor staat.

Mirjam, je hebt vast een hele zware dag achter de rug. Sterkte de komende tijd.
Veel extra zorg erbij denk ik.
Luna, balen hoor, nog 1 ronde in 2008! Ik hoop dat je ook onder aan het lijstje komt.
Gwen, al enig idee wat het wordt deze maand? Spannende dagen.
Gek he Jet, zo ´n snelle dikke buik bij de tweede, die buikspieren zijn weg he. Iedereen om je heen gaat dan veel eerder zien dat je zwanger bent.
Ik tel de dagen af voor mijn eerste vlk bezoek, nog een week... Ik hoop dat de echo wat eerder mag dan die 12 weken. Dat is pas een week voor kerst... Sinterklaas is er nog niet eens... Wel leuk deze tijd hoor.
Ook ik ken Hyves niet, zal ook eens kijken wat het is. Kan het allemaal anoniem of niet? Ivm mijn werk wil ik echt niet met gegevens op internet.
Groeten, Emma

Hallo dames,
Je bent even weg en moet je gelijk heel veel lezen.
Mirjam, ik hoop dat alles goed is gegaan gisteren. Wat erg toch. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Knuffel dan maar!
Overigens zijn we wel met velen met dit leed in dit groepje. Mijn moeder overleed plotseling met 59 jaar. En nu zie ik dat Brigitte en Wietske ook al een jonge ouder hebben verloren, en nu Mirjam een schoonouder. Bij mij is het al 15 jaar geleden en ik weet niet meer beter, maar herinner me mijn wanhoop en ongeloof.
Als jullie rekenen zien jullie overigens dat mijn moeder ook een 'oudere' moeder was, kreeg mij met 35 en haar laatste kind met 39.
Wietske, zorg dat je geen eisprong mist, zou inderdaad zonde zijn.
Nathalie: spannend je NOD dit weekend, wat een ongeduld hè, zo leer je weer een hele andere kant van jezelf kennen. Overigens is je schaamstreek meer doorbloed als je zwanger bent, vandaar die andere kleur. Heeft extra voordelen overigens.
Balen Luna, knuffel je kindje maar extra en op naar december. Handig hè, dat tempen, word je niet zo verrast.
Gwen: spannend!!!!
Ik heb nu zo'n beetje mijn eisprong (of net gehad). Kijk uit naar een hogere temp, dan begint het wachten.
Hyves: is voor mij voor het eerst! Ik ga me dit weekend aanmelden, moet nu nog een opdracht afmaken! Ik gebruik niet echt een schuilnaam, jullie zullen me zonder moeite herkennen. Ben benieuwd Luna en Gwen.
Ik snap dat er dus ook foto's op kunnen? Ben benieuwd.
Lieve groet voor iedereen
Alexx

Hoi allemaal,

Mirjam, hopelijk viel het een beetje mee voor jullie gisteren en was het toch een mooi afscheid. In ieder geval nog eens extra sterkte gewenst voor de komende tijd ook voor je man en schoonmoeder. Van de week is de oma van Ralph overleden, ze wordt morgen begraven.

Hier is het nog steeds een beetje spannend, verwacht pas maandag of dinsdag (na wel vijf hele weken!!!) mijn nod, heb toch een gesprek met de gyn a.s. maandag. Ik dacht dat ze het helemaal een maand wilden opschuiven i.v.m. mijn rare cyclus. Net nog maar even gebeld voor de zekerheid en de afspraak stond nog gewoon.
Ik voel me in ieder geval niet zwanger, maar heb ook nog geen roze slijm. Weet niet of dat nou ligt aan die etos pillen (want die heb ik voor het eerst deze maand niet meer geslikt) of ergens anders aan.

Afwachten maar weer......
Liefs Gwen (sorry hoor, is ooit zo ontstaan he...)

Terug
Bovenaan