Hallo dames,
Je bent even weg en moet je gelijk heel veel lezen.
Mirjam, ik hoop dat alles goed is gegaan gisteren. Wat erg toch. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Knuffel dan maar!
Overigens zijn we wel met velen met dit leed in dit groepje. Mijn moeder overleed plotseling met 59 jaar. En nu zie ik dat Brigitte en Wietske ook al een jonge ouder hebben verloren, en nu Mirjam een schoonouder. Bij mij is het al 15 jaar geleden en ik weet niet meer beter, maar herinner me mijn wanhoop en ongeloof.
Als jullie rekenen zien jullie overigens dat mijn moeder ook een 'oudere' moeder was, kreeg mij met 35 en haar laatste kind met 39.
Wietske, zorg dat je geen eisprong mist, zou inderdaad zonde zijn.
Nathalie: spannend je NOD dit weekend, wat een ongeduld hè, zo leer je weer een hele andere kant van jezelf kennen. Overigens is je schaamstreek meer doorbloed als je zwanger bent, vandaar die andere kleur. Heeft extra voordelen overigens.
Balen Luna, knuffel je kindje maar extra en op naar december. Handig hè, dat tempen, word je niet zo verrast.
Gwen: spannend!!!!
Ik heb nu zo'n beetje mijn eisprong (of net gehad). Kijk uit naar een hogere temp, dan begint het wachten.
Hyves: is voor mij voor het eerst! Ik ga me dit weekend aanmelden, moet nu nog een opdracht afmaken! Ik gebruik niet echt een schuilnaam, jullie zullen me zonder moeite herkennen. Ben benieuwd Luna en Gwen.
Ik snap dat er dus ook foto's op kunnen? Ben benieuwd.
Lieve groet voor iedereen
Alexx