35+ klussers 3

He meiden, leuke foto's allemaal op Hyves!!

Mirjam, hoe is het nu met jullie? Ik denk aan je!

Emma, je bent op onze hyves-pagina helemaal anoniem. Mensen kunnen wel zien wie er lid zijn, maar verder he-le-maal niets! Als je zelf een hyvespagina aanmaakt, let dan ff op je BUZZ (zet wat opties uit) anders kan men wel zien waar je op gereageerd hebt.

Alex, ook ik heb jong mijn ouders verloren, hoewel zij toch al wat ouder waren: mijn moeder was 67, mijn vader 76. Dit is nu 14 jaar geleden. Ze zijn beiden op dezelfde dag overleden een uur na elkaar. Als je dit aan iemand vertelt, denken mensen meteen aan een ongeluk. Maar mijn ouders waren al gescheiden dat ik 13 was en allebei hertrouwd. Des te bizarder is het. Vorig jaar augustus is de zoon van mijn oudste zus overleden (3 maanden jonger dan ik). Ik was zijn tante en we hebben heel wat afgelachen met elkaar, want dan zei hij wel eens "ik ga stappen met mijn tante" en dan  snapten de mensen er niets van en ze geloofden ook nooit dat ik zijn tante was. Echt leuk was dat.  Morgen zou hij 40 zijn geworden, dus ga ff naar zijn graf bloemetje brengen. Tja, elk huis heb z'n kruis...

Gwen, dus jullie hebben ook een begrafenis. Nare dingen altijd, het haalt altijd weer oud zeer naar boven. Sterkte morgen!
Dus jij bent net af van de Etos-pillen, ik ben er net mee begonnen hahaha. Ben benieuwd wat de gyn met jullie gaat bespreken maandag. Jammer dat ik dan net 5 dagen offline ben ivm kleine vakantie naar de Veluwe. Thijmen heeft maandag eerst open podium (optreden op het podium in de aula) en daarna gaan we meteen rijden.

Nou spreek jullie weer!

xx Luna

hihi, nu moeten we op 2 fora krabbelen...

Luna, dat verhaal over je ouders is idd heel bizar, dat zal voor jou toch wel een heel onwerkelijke tijd geweest zijn. Los van elkaar maar toch tegelijk beide ouders kwijt.

En Alexx, we zijn wel met veel he, die al jong ouders verloren hebben. Bij ons is het straks in januari ook al weer 13 jaar geleden, en ja ik weet ook niet beter nu. Toch was ik er toen ik zwanger was veel mee bezig op de een of andere manier, want mijn vader kwam opeens heel vaak voor in mijn dromen, en dat was daarvoor eigenlijk niet.

Gwen, dat gesprek gaat dus toch door?!? nou ja, misschien kan je ff een testje doen voor je gaat, als je tenminste nog niet ongi bent dan .... you'll never know!

Mirjam, hoe gaat het nu?   Als de begrafenis/crematie voorbij is, dan val je helemaal in een gat he, niks meer te regelen, niks meer voor hem kunnen doen, alleen maar die lege stoel. Je schoonmoeder zal jullie nu wel hard nodig hebben. sterkte de komende tijd.

Nou dames, ik ga ff boodschappen doen, Ferdi is bij Oma en die halen we pas vanavond laat op, Dennis en ik gaan eerst gezellig naar Scheveningen vanavond!
Morgen naar Drenthe, om verjaardag van neefje te vieren (wordt 4), dus tot zondag of zo!

Brigitte

hallo dames,
wat is er weer veel geschreven de laatste paar weken, ik heb een uur nodig gehad om alles te lezen!
ik weet niet alles meer, maar ik geloof dan Emma zwanger is, toch? gefeliciteerd! en Natalie, welkom hier.

jet, ik heb me inmiddels ook op jullie hyves site aangemeld, keb geen schuilnaam, je herkent me zo.. op mijn eigen hyves site staan regelmatig nieuwe fotos van ons.

met ons poppetje gaat het erg goed, ze is morgen 8 weken oud en inmiddels 4,5 kilo zwaar, bij de geboorte was ze maar 3295 gram. het gaat erg goed dus! op het consultatie buro waren ze erg tevreden, soms lijkt het of ze veel wijzer is dan 8 weken, eerder 4 maanden..
ik hoef gelukkig nog niet te werken, ik heb nog twee weken zwangerschapsverlof en daarna gecombineerd ouderschapsverlof met opgespaarde vakantie dagen tot half februari. heerlijk. ik moet er niet aan denken onze kleine meid nu al weg te moeten brengen naar de kinderdag opvang.

ik beloof weer wat vaker te lezen, maar zo'n kleintje vreet tijd...maar we zijn wel erg gelukkig met zn drietjes!

iedereen heel veel sterkte weer en succes met alles!!
liefs paulien

Mirjam hoop dat het een beetje met jou en de familie gaat, wil je nog even veel sterkte wensen.
Gwen weet je al wat??/ wordt nu toch echt spannend he????
zou toch een giller wezen maandag naar de gyn en stiekem toch al zwanger.........
ik duim voor je.

Voor de rest van de meiden heel veel succes deze mnd,
Paulien 2 weken en dan alweer de 10 weken om wat gaat het toch in een razent tempo zeg.

Ik lees dat veel van jullie al ouders verloren hebben, ik hoor gelukkig bij het rijtje die zijn beide ouders nog heeft mn schoonmoeder leeft ook nog en stiefvader man ook, zijn echte vader is overleden maar daar hadden we niet heel veel contact mee.

Ja hoop dat wij maar 100 mogen worden en heel lang en uitgebreid van onze kinderen en later kleinkinderen mogen genieten.
Hier gaat het goed gisteren sporten weer opgepakt , voorzichtig wezen zwemmen en daarna heerlijk de sauna ingeweest jongens wat was dat lekker weer naar 3 mnd echt te gek, voel me op het moment echt goed weer tot na het avondeten dan stort ik in misselijk en naar en zie groen en geel dan vls mijn man   maar mischien dat dat ook snel is afgelopen, ga vlg week weer fitnissen (krijg nw schema ivm zw en rug) en heb er helemaal zin in. gek he van de een op de andere dag, heerlijk mn lijf is ook weer wat vanmezelf ben er blij mee hoop dat het zo blijft. en dat ik mn conditie weer bij kan houden en op kan bouwen ben toch na de zomervakantie en nu al 7 kg zwaarder dus..................
Meiden lekker weekeind klusse wachtse testse en leef met jullie mee, (hopen dat hier de zin om te vrijen ook weer wat terugkomt , want manlief ja die is toch wel wat zielig zo

Hee meiden,

Wat een verhalen allemaal, bbrrrr.... We staan soms zo weinig stil bij het feit dat we gezond zijn he. Vandaag was de begrafenis van oma, maar alleen Ralph is daar, Aron is erg beroerd vandaag, het begon vannacht met hoge koorts, overgeven  en hoofdpijn. Hij ligt al de hele dag op de bank en valt af en toe in slaap. Vanavond maar zijn schoen zetten om hem op te vrolijken...

Hihi, Maaike zag dat je al een filmpje op mijn hyves gezet hebt, lachen hoor. Ben je al naar de sauna geweest? Vreselijk he, rugpijn en vermoeidheid, dat sloopt zo. Over een paar weken zal het hopelijk weer wat beter gaan.

Ik vind het erg leuk dat jullie allemaal nog zo trouw blijven schrijven, Brigitte,Paulien, Maaike, Jet, Emma  en Sandy,( hopelijk vergeet ik nu niemand)  ook al zijn jullie al zwanger of bevallen.

Wietske, leuk dat het zo goed gaat met de kleine van je zus. Het zal soms wel heel moeilijk voor je zijn, sterkte daar.

Ik heb vandaag al een veeg roze gehad, dus ga ws. weer voor een maandje later helaas..... (of toch zelfs maart dan?)
Nou, dikke kus Gwen

De 'afwachters'

Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)
Mirjam
Alexx                                                                    27/28-11

Wietske                                                              6-12
Luna                                                                   11-12

Zwanger!!!!!
 uitger. datum
Maaike                      17-05-2009  
Jet                                   15-06-09
Emma
Sandy                       20-01-09

Hoi,

Ik heb helemaal geen nieuws te vertellen, maar ik heb even bijgelezen. De ovutesten zijn weer binnen, dus we beginnen weer vol goede moed. Ik denk dat ik deze keer zelfs een kwartier met een kussen onder mn kont ga liggen na het klussen ook al lijkt het me onzin. Alles liever dan volgend jaar voor de ivf te moeten, dat lijkt me eigenlijk erg naar allemaal.
Zo, nu staan we weer bovenaan.

Liefs v Wietske!!

Heb er eens even bij stilgestaan dat je maar 5% kans hebt om zwanger te worden na je 35ste....dus dan hebben we nog een paar maandjes en dan begint het wel echt tijd te worden! Wietske, ik hoop echt voor je dat het zonder al die zware behandelingen nog lukt, lijkt me erg moeilijk hoor al die hormonen enzo. Ik had vandaag na het vrijen een golfje bloed en dacht dat het al weer gegonnen was, maar verder kwam er niks meer. Vreemd....hoewel ik echt niet verwacht dat het raak is hoor. Morgen naar de gyn, hou jullie op de hoogte. xxx Gwen

Terug
Bovenaan