35+ klussers 3

Wietske, doe ik ook hoor, minimaal 10 minuten blijven liggen. Ik heb gelezen dat er een experiment is met vrouwen na iui inseminatie die een kwartier moeten blijven liggen en het schijnt dat de resultaten aanzienlijk verhoogd worden. Gewoon lekker doen,kan zeker geen kwaad.

Gwen, ik probeer er maar niet over na te denken dat de kans nog maar zo klein is, anders word ik er weer moedeloos van. We blijven hopen! Succes morgen.

Meiden, spreek jullie op zijn vroegst vrijdag weer, zit vanaf morgenmiddag op de Veluwe. Morgen heeft Thijmen open podium op school. Ben erg benieuwd.

xx Luna

De 'afwachters'

Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)
Mirjam                                                               29/30 -11?? (ik heb geen ovutesten gedaan dit keer.)
Alexx                                                                    27/28-11

Wietske                                                              6-12
Luna                                                                   11-12

Zwanger!!!!!
 uitger. datum
Maaike                      17-05-2009  
Jet                                   15-06-09
Emma
Sandy                       20-01-09

Ja, dat doe ik ook hoor, minimaal een kwartier blijven liggen en volgens mij zelfs nog wel eens met mijn beentjes in de lucht! Moet ook niet gekker worden he.... Maar schijnt inderdaad wel te helpen ja. Helaas dan voor mij, deze maand niet. Het is nu helemaal zeker dat ik vanacht of morgen ongesteld ga worden.
Mijn hsg hormoon was veel te laag, dat zorgt voor een goede eisprong, maar over een paar dagen weer testen en dan weten we meer. Het kan er natuurlijk wel mee te maken hebben dat mijn cyclus in de war was. Het blijft nog even spannend en ik hoop ergens dat ze zo iets dergelijks kunnen vinden, daar is volgens mij wel wat aan te doen. Nou, ga eens gezellig doen thuis, doei, doei. Liefs Gwen

Hoi allemaal,
Even snel, want de pc heeft ernstige kuren, valt steeds uit.
Jammer Gwen, dat het waarschijnlijk weer niet raak is deze maand. Ik hoop dat de gyn je hoop kan geven.
Ook hier inderdaad blijven liggen na het klussen. op de meest gunstige dagen ging ik maar gewoon slapen na het klussen. Niet hygienisch, maar dan hebben de visjes even de tijd om te zwemmen zullen we maar zeggen. Misschien heeft het geholpen.
Voel me nog steeds niet echt zwanger, vol energie, ben benieuwd wat de vlk donderdag zegt.
Ik hoop dat m ´n pc donderdag weer ´beter ´is, dan kan ik weer  rustiger lezen en schrijven.
Groet, Emma

Hoi allemaal,
Ben net klaar met mijn kuur voor de blaasontsteking en kreeg daar dit weekend nog een soort griep overheen. En dan zit ik zomaar al op dag 21! Lijkt heel ver, maar ik begin langzaam ongeduldig te worden. Mijn eisprong was heel precies deze maand, heb een voorbeeldige curve, 28 dagen (veel gekker moet het niet worden). Zal mijn NOD in het lijstje aanpassen.
Dat na je 35ste de kans op zwangerschap per keer 5% is is natuurlijk deprimerend, maar ik vind dat weinig indicatief. Het is een percentage en dan moet je altijd maar kijken hoe dat berekend is. Het is een percentage voor een groep, dus zoiets als: van de 100 vrouwen zoveel zwanger na zoveel keer etc. Dit zegt niets over het individu. Bij een vrouw is het per keer gewoon afhankelijk van veel factoren en van geluk/pech.

Ik blijf ook liggen hoor na het klussen, ook al zeggen sommige gyns dat dat niets helpt, anderen zeggen weer van wel, pas las ik weer van minstens een kwartier, anderen zeggen weer vijf minuten en dat billen omhoog niet/wel helpt. Het lijkt wel of iedereen iets te zeggen heeft over zwanger raken, maar dat niemand eigenlijk weet hoe het echt werkt.
Ik voel me deze maand positief en dat vind ik al winst! Nog even geduld dus.
Luna: heftig jouw verhaal zeg. Echt ongelofelijk. Ook ongelofelijk dat we met zijn allen in dit "clubje" zitten. Laten we genieten van onze gezondheid en van het leven dat we hebben en dat we als het meezit zullen creëren. En een paar voelen het nu natuurlijk in zich groeien, schitterend vind ik dat.
knuffel voor iedereen,
Alexx

quote: mirjam99 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-11-2008 19:20:38'));

De 'afwachters'
Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)
Mirjam                                                               29/30 -11?? (ik heb geen ovutesten gedaan dit keer.)
Alexx                                                                    27-11

Wietske                                                              6-12
Luna                                                                   11-12

Zwanger!!!!!
 uitger. datum
Maaike                      17-05-2009  
Jet                                   15-06-09
Emma
Sandy                       20-01-09

Hoi,

Ik vond het eigenlijk wel een geruststelling, dat ik na zo'n 19 pogingen dan nu zo'n beetje aan de beurt ben voor een zwangerschap, hihi! Nee, ik snap ook wel dat het maar statistieken zijn,  maar ik heb me intussen al weer aardig druk zitten maken over mijn hormoonwaarden. Want we weten nu niet meer wat het   ook al weer was, Ralph dacht dat de waarde van mijn fsh veel te hoog was(24) en ik dacht te laag en dat die 24 op de progesteronwaarde sloeg. lekker verwarrend, want dan is het of een aankomende overgang of misschien pcos.... Als ik nou eens geduld had he? Vanmorgen urine opgevangen want ik ben nog niet ongesteld. Maar ik ben veel te bang om weer teleurgesteld te worden dus spoel ik het denk ik maar dapper weg en wacht ik nog een paar dagen. Zit intussen op dag 35......
Liefs Gwen

Gwen, je houdt het wel spannend hoor, dag 35 al... niet inmiddels toch snel getest?
Statistisch gezien ben je inderdaad aan de beurt deze maand, dus wie weet.
Al die hormonen en waardes  zeggen me niets, geen flauw idee.
Groeten, Emma

Terug
Bovenaan