35+ klussers 3

Gwen nog niet getest???
je laat het wel weten he als je wat weet heb mn vingers gekruist, en 35 dagen was je nooit toch???
wat ongelooflijk spannend ik kon het volhouden tot de 29e dag.
Morgen mn vruchtwaterpunctie dagje rust en dan weekeind weg dus ben er op zijn vroegst maandag weer
xxxx voor jullie allemaal
gr maaike

Hoi allemaal,

Nou ze zijn er hoor, eindelijk dan..... Ik hoop dat dit dan de laatste keer was dat mijn lichaam van die rare fratsen uithaalt en de eitjes  volgende maand uit het beeldscherm  knallen! Liefs Gwen

He Gwen, balen zeg. Wat ontzettend vervelend als je lijf zulke fratsen met je uithaalt. Als alles zich netjes volgens het boekje gedraagt is het al spannend en emotioneel genoeg. Laat volgende maand inderdaad die eitjes maar van het beeldscherm afspatten!! Je bent gewoon aan de beurt!!
Liefs, Alexx

Hey hey,

Jeetje Gwen wat een domme duivels ook had zo gehoopt dat je met goed nieuws kwam maar helaas!!! Maar laat ze maar knallen die eitjes van je volgende maand, wie weet zit er een mooi eitje bij!!! Sterkte meis!!!

Liefs Sandy 32wk

Hey,

Sandy, heb je intussen al verlof? Met Jessica ook alles goed? Leuk om haar te zien op hyves.

Alexx jij zit intussen al weer in je wachtweken denk ik. Weer afwachten, duurt altijd zo lang he.

Nou, gisteren toch de praktijk gebeld of mijn fsh nou te laag of te hoog was, was dus te hoog. Inderdaad 24. Begon direct te huilen op mijn werk, want dat was wel even een hele grote domper. Als ie de komende maanden nog zo hoog is kunnen we het wel uit ons hoofd zetten, dan is mijn eierproductie minimaal en begint langzaam de overgang. Alleen van dat idee word ik al depressief. Overal aan het zoeken natuurlijk of er iets aan te doen is, maar een waarde tot 8 is goed, en vanaf 15 is het problematisch.....nou, ik heb vandaag weer moeten prikken en hou jullie op de hoogte.

Luna, hopelijk waai je niet helemaal weg  daar en heb je een heerlijke vakantie!
Was het optreden leuk?

Brigitte, al je eerste week gehad, of moet/mag  je maandag beginnen?

Maaike, hoe ging het met de vwp.?

Heb je al wat zwangerschapskwaaltjes intussen Emma?
Mirjam, Jet, Wietske, hoe is het met jullie?

Veel liefs Gwen

He meiden,

Was natuurlijk erg nieuwsgierig, maar Gwen wat heb jij een rot-uitslag gekregen van je FSH! Schrikken meid! Ik weet niet wat ik lees gewoon. Ik neem aan dat je nu een paar maanden achter elkaar moet prikken, ik hoop dat het een uitschieter is geweest.
Op het andere forum waar ik schrijf, is  een vrouw met een FSH van 22 en zij heeft IUI aangeboden gekregen. Natuurlijk heb je dan wel minder kans, maar onmogelijk is het niet hoor! Ik zou hetzelfde reageren, want het is wel een schok natuurlijk.

He meid, ik leef met je mee. Knuffel vanuit hier!!!

Vanavond ga ik de rest ook lezen.

XXX Luna

Jeetje,  Gwen, wat vervelend, stiekem hoop je dat het zover is en dan krijg je die stomme RDs en ook nog slecht nieuws. Ik hoop dat je een beetje moed kan houden.
Is de punctie meegvallen Maaike? Ik hoop het, het lijkt me geen pretje. Hoe lang moet je nu wachten? 2 weken?
Alexx weer helemaal beter? met dit weer wil dat vast niet snel lukken. Brrrr.
Mijn eerste bezoek aan de verloskundige zit erop. Maandag kan ik gelukkig al een echo laten maken,  om te zien of er echt wat groeit daar van binnen. De kwalen zijn er nog steeds niet echt.
Groeten en een fijn weekend verder voor iedereen, Emma

Terug
Bovenaan