35+ klussers 3

He Gwen, ik heb nog eens zitten denken, maar wat heeft de gyn gezegd over dat de waarde van je FSH zo hoog is? Wanneer heb je weer een afspraak? Denk best veel aan je.

Emma voor jou een spannende dag morgen. Ik hoop op goed nieuws! Hoe laat moet je?

Maaike hoe is het met jou gegaan??? Waar was je naar toe het weekend? Lekker gehad?

Wij hebben een heerlijk weekje gehad. Alle regen viel alleen 's nachts en overdag was het wel koud maar wel te doen. Huisje was geweldig, vrijstaand, luxe hoor! We hebben ons goed vermaakt in ieder geval.
Thijmen zijn optreden was ook erg leuk. Hij zit met nog 5 jongetjes in groep 1 en die moesten met zijn 6-en liedje zingen, versje opzeggen en dansen als een raket (ze hebben het al 2 weken over de ruimte op school). Zo schattig!

xx Luna

Hallo allemaal,
Gwen wat ontzettend balen van die FSH uitslag. Ik hoop dat het uiteindelijk mee zal vallen en dat er toch nog een kans is om zwanger te raken, misschien inderdaad met hulp.
Hoe was de punctie Maaike? Ben echt benieuwd of het meeviel, zoals ik hoop. De uitslag duurt wel een week of 3-4 toch?
Emma, spannend vandaag, de echo, ik denk aan je. Hoop snel een positief bericht van je te lezen.
Heerlijk zo'n weekje eruit, Luna. Wij gaan in de kerstweek naar Rome naar de schoonfamilie. Heerlijk verwend worden en shoppen (hopelijk positiekleding! voor het voorjaar) en wandelen door de stad en hollen met de hond over het strand. Kijk er naar uit om er even helemaal uit te zijn.
Ik ben gelukkig weer beter, de blaasontsteking is ook helemaal weg. Nu heb ik deze dagen wel weer last van buikpijn, die komt op als ik lang zit, echt helemaal onder in mijn buik. Als ik ga liggen gaat hij weg. Dat heb ik nou al 3 maander achter elkaar in laatste week van mijn cyclus. En na mijn menstruatie kreeg ik dus steeds die blaasontsteking. Tijdens onze "pauze" had ik nergens last van maar sinds we weer klussen zonder voorbehoedmiddel is dit begonnen. Over 3 1/2 week heb ik nu een afspraak bij de gyn om te kijken of alles in orde is en misschien weet hij wel wat het is. Ben erg blij met die afspraak.
Nog 3 dagen tot mijn NOD en ik heb maar zoveel mogelijk gezellige afspraken gemaakt.
Knuffel voor iedereen,
Alexx

Haaiii,

Ik ben er nog hoor en ik lees nog wel. Ik heb het druk.
 Ik ben erg geschrokken van het FSH verhaal, Gwen, Spookt echt door mijn hoofd hoe erg dat is. Maar misschien is het vals alarm.

Willen jullie me bijpraten over de hyves, want dat heb ik niet gevolgd en ik weet niet hoe dat moet.....

zit op dag 22......

groet, Mirjam

Hoi,

Even snel een berichtje van mij, ga zo naar bed maar kon jullie lieve berichtjes niet negeren, heb ze net even snel doorgelezen. Ik heb afgelopen vrijdag bloed laten prikken en ik hoop echt dat deze waarde veeeeeel beter uit gaat pakken, want ik loop al een week afwezig en stil door het leven..... Ben ff helemaal depri en heb ook echt helemaal nergens zin in en ben helemaal mezelf niet. Flink balen dus, ik had wel verwacht dat er iets mis zou zijn met mijn hormonen, maar niet dat dit er uit zou komen. Nou ja, het is nog maar even afwachten en een maandje afleiding zoeken.
Ik heb wel veel steun uit mijn omgeving gelukkig, dus dat helpt al.

Gelukkig dat je punctie goed is verlopen, Maaike, goed nieuws!

Mirjam, hyves begreep ik ook helemaal niet,( en ik moet zeggen dat het ook niet allemaal even duidelijk is) maar als je een wachtwoord en gebruikersnaam aanmaakt en hyves.nl intoetst en dan zoekt op ons groepje (kun je nog ergens precies nalezen), kun je je aanmelden.

Ik ken ook geen Angelique, dus maar niet accepteren, Luna. Leuk he, die optredens van je kind, trots ben je dan he?

Nou, ga er een eind aan breien voor vandaag, misschien tot morgen,trusten!
Liefs Gwenxxx

O ja, Luna, de gyn heeft daar geen uitspraak over gedaan, behalve dat hij direct naar mijn leeftijd vroeg enzo... De volgende afspraak zal wel na de laatste tests zijn deze maand, a.s. vrijdag weer de eerste inwendige echo en dan ws. om de dag naar het ziekenhuis voor controle. Dan weet ik denk ik ook al meer, want ze zien precies hoeveel eitjes er klaarliggen en hoe groot. Door internet ben je wel een stuk sneller op de hoogte van alles, maar dat kan natuurlijk ook een boel stress veroorzaken he.

Gwen ik heb echt zoveel aan je gedacht en ook gelezen op internet, maar weet je wat het is ik denk dat je het wat uit zijn verband haalt om alleen naar het fsh te kijken, de gyn heeft alles op een rijtje in combinatie met de andere uitslagen en ik denk dat je alleen maar onrustig en verdrietig wordt van het lezen op internet dus mischien moet je toch maar proberen het niet te doen want als het zo makkelijk zou zijn had je het al van de gyn gehoort toch?? en had je niet verder de onderzoeken hoeven doen!! dus ik duim met je mee.
Luna lekker uitgewaaid , heerlijk he zo genieten doen we vaak te weinig vind ik en als excuus hebben we het altijd druk, Alex nu nog 2 dagen dus wat spannend wordt het , heb mn vingers gekruist, voor mirjam ook.
Emma hoe was de echo je bent gisteren geweest toch??
Bij mij is gelukkig de punctie goed gegaan, donderdag voor controle hartje, maar viel erg mee wel buikpijn gehad die dag maar niet extreem en nu inderdaad 2 a 3 weken wachten pffffffffff. maar heb er alle vertrouwen in, zag er op de echo goed uit had voldoende vruchtwater en ukkie lag heerlijk relaxed, nam af en toe slokje vruchtwater
moet er niet aan denken dit kwijt te raken...............
Meiden ga hier wat doen want moet straks werken
liefs Maaike
oh ja en op hyves wat schattig al jullie fotos van de kinderen zal er ook snel wat opzetten van mijn grote schatjes. (meestal schatjes dan)

Terug
Bovenaan