35+ klussers 3

Gwen, ik denk aan je! Dat ze in het ziekenhuis nog verder kijken zegt toch wel dat het nog niet bekeken is, duim echt voor je. Maar intussen voel je je gewoon rot en dat is ontzettend zwaar en balen. Dikke  dus.
Maaike, fijn dat de vwp achter de rug is en dat het inderdaad meeviel. Lijkt me echt eng.
Ik ga de komende dagen even alleen wachten en niet schrijven, zodat ik me niet te zenuwachtig maak. Genoeg te doen.
Liefs, Alexx

Zooooo even heel snel tussendoor :)

Vanmorgen de echo gehad, ik ben nu 11weken en 1 dag zwanger, volgens de echo ook dus dat is mooi ;)
De kleine is al 5,4 cm groot hihihi
Erg bewegelijk, zo he die lag te spartelen en te doen, vreselijk mooi om te zien.
Bloeduitslagen waren uitstekend en de nekplooi was heel netjes dun.
Iedereen helemaal tevreden.

Nu moet ik weer vliegen om mijn dametje op te halen en dan snel door om met de hond naar cursus te gaan hihihi

Tot snel en ik duim voor iedereen!!!!

Groetjes Jet

Hallo lieve allemaal,

De laatste tijd heb ik het erg druk met andere, voornamelijk leuke, dingen, maar nu wil ik even de schade inhalen.
Ik had vrijdag en zaterdag een positieve ov-test en ik verbeelde me zelfs dat ik zaterdagavond mijn eisprong voelde (voor t eerst in 19 rondes) dus we hebben een intiem weekend gehad! . Nu maar weer 2 weekjes afwachten.
Ik ben trouwens voor het eerst een kwartier blijven liggen met een kussen onder m'n kont. Voelde me heel erg belachelijk, maar na 19 rondes ga je van alles proberen!

Jet,
Wat super dat alles er zo goed uitziet met de kleine, lijkt me heel bijzonder zo'n eerste echo. Heb je nog geen kwaaltjes? Ik heb ook verschillende cursussen met mijn honden gedaan, maar hier in Duitsland heb ik nog geen hondenschool kunnen ontdekken. Wel hebben mijn honden van de buurkinderen inmiddels heel wat duitse commando's geleerd.

Alex,
In welke ronde zit je eigenlijk, ben je al lang aan het proberen? Misschien heb je dat al eens laten weten, maar ik heb het niet onthouden.

Gwen,
Wat een naar bericht! Je had toch totnutoe altijd een redelijk regelmatige cyclus? Meestal is dat een teken dat alles nog werkt, volgens mijn gyn tenminste. Hopelijk kunnen ze je helpen. Wij zitten beiden al lang op dit forum en moeten veel geduld hebben, maar misschien lukt het ons nogeens ergens in de 20ste ronde of zo. Af en toe zie ik het niet meer helemaal zitten, maar toch lukt het me dan later wel weer de moed erin te houden.

Ik zal ons lijstje ook nog even weer tevoorschijn halen, vind dat toch wel handig om van iedereen zo een beetje op de hoogte te blijven.

Allemaal liefs Wietske

Oh ja, nu ik de tijd heb zal ik zo ook eens even kijken of hyves wat voor me is.

De 'afwachters'
Gwen,                      nod-datum     12-11 (maar volgens de test 6 dagen later ei, dus?)
Mirjam                                                               29/30 -11?? (ik heb geen ovutesten gedaan dit keer.)
Alexx                                                                    27-11

Wietske,ronde19 1e kindje        6-12
Luna                                                                   11-12

Zwanger!!!!!
 uitger. datum
Maaike                      17-05-2009  
Jet                                   15-06-09
Emma
Sandy                       20-01-09

De 'afwachters'

Mirjam                                                               29/30 -11?? (ik heb geen ovutesten gedaan dit keer.)
Alexx                                                                    27-11

Wietske,ronde19 1e kindje        6-12
Luna                                                                   11-12
Gwen                                                                  17-12

Zwanger!!!!!
 uitger. datum
Maaike                      17-05-2009  
Jet                                   15-06-09
Emma
Sandy                       20-01-09

Hallo!

Goed Jet een mooie echo!!!!   Ik had al op je hyves gereageerd maar hier ook maar eventjes. Nu lekker gaan genieten zonder vermoeidheid en misselijkheid hopelijk.

Het zijn weer spannende tijden voor een paar van ons..... Houden jullie het nog vol Alex en Mirjam? Wietske, handig he als je je ei voelt? Ik heb hem volgens mij ook binnenkort aan mijn buik te voelen (en cervixslijm). Zou trouwens wel vroeg zijn, maar morgen weet ik meer, dan heb ik weer de eerste echo. Deze maand heb ik een score gehaald van maar liefst 15 (  fsh), dus nog erg hoog, maar tenminste weer een behoorlijk eind gezakt. Ik denk dan maar als het nu 9 kan zakken kan ie volgende maand misschien wel onder de 10 uitkomen! Heb me weer uit het dal getrokken en zie het allemaal weer wat zonniger in, ppffffjieuw.....hopelijk morgen ook goed nieuws over het ''mannelijke aandeel' en mijn eieren.
Luna, hoe is het met jou?

Ik houd jullie op de hoogte, doei!
Liefs Gwen

Jaaaa, het gaat morgen gewoon komen hoor. Ik voel mijn borsten niet meer, heb pijn aan mijn hoofd, en ik zie een paar donkergele veegjes.....
Nog 1 maand en dan gaan we starten met de MM. Ik denk dat ik maar alvast een afspraak maak.

Ik dacht dat misschien in een maand van erg veel pech (overlijden schoonvader) en op ander gebid heel veel geluk zou opbrengen.

Nee dus....

Ik ben nu wel op hyves, alleen moet ik het nog snappen. Ik heb er nog niet veel opstaan.

groet, Mirjam

Terug
Bovenaan