Hallo lieve allemaal,
De laatste tijd heb ik het erg druk met andere, voornamelijk leuke, dingen, maar nu wil ik even de schade inhalen.
Ik had vrijdag en zaterdag een positieve ov-test en ik verbeelde me zelfs dat ik zaterdagavond mijn eisprong voelde (voor t eerst in 19 rondes) dus we hebben een intiem weekend gehad! . Nu maar weer 2 weekjes afwachten.
Ik ben trouwens voor het eerst een kwartier blijven liggen met een kussen onder m'n kont. Voelde me heel erg belachelijk, maar na 19 rondes ga je van alles proberen!
Jet,
Wat super dat alles er zo goed uitziet met de kleine, lijkt me heel bijzonder zo'n eerste echo. Heb je nog geen kwaaltjes? Ik heb ook verschillende cursussen met mijn honden gedaan, maar hier in Duitsland heb ik nog geen hondenschool kunnen ontdekken. Wel hebben mijn honden van de buurkinderen inmiddels heel wat duitse commando's geleerd.
Alex,
In welke ronde zit je eigenlijk, ben je al lang aan het proberen? Misschien heb je dat al eens laten weten, maar ik heb het niet onthouden.
Gwen,
Wat een naar bericht! Je had toch totnutoe altijd een redelijk regelmatige cyclus? Meestal is dat een teken dat alles nog werkt, volgens mijn gyn tenminste. Hopelijk kunnen ze je helpen. Wij zitten beiden al lang op dit forum en moeten veel geduld hebben, maar misschien lukt het ons nogeens ergens in de 20ste ronde of zo. Af en toe zie ik het niet meer helemaal zitten, maar toch lukt het me dan later wel weer de moed erin te houden.
Ik zal ons lijstje ook nog even weer tevoorschijn halen, vind dat toch wel handig om van iedereen zo een beetje op de hoogte te blijven.
Allemaal liefs Wietske
Oh ja, nu ik de tijd heb zal ik zo ook eens even kijken of hyves wat voor me is.